Lewactwo ratuje honor polakow

Data: 2010-06-04 11:43:51
Autor: Eulalia Browarek
Lewactwo ratuje honor polakow
Data: 2010-06-04 14:41:33
Autor: rAzor
Lewactwo ratuje honor polakow
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
http://www.mmkrakow.pl/9404/2010/6/4/zaprotestowali-przeciwko-izraelskiemu-atakowi?category=news

Zennon

"Polska Kampania Solidarności z Palestyną oraz Stowarzyszenie Społeczno-Kulturalne Palestyńsko-Polskie" Miły gest.
Ale o twoich pedziach biedroniowych, ani SLD nic tam nie piszą.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Lewactwo ratuje honor polakow