Lewak, w "czerwonej Łodzi" proponuje socjalizm ;)))

Data: 2010-11-07 18:56:54
Autor: Eulalia Browarek
Lewak, w "czerwonej Łodzi" proponuje socjalizm ;)))
A będzie z tydzień, jak mówił, że jest republikaninem ;)))

Zennon

Data: 2010-11-07 19:59:04
Autor: kochamspamWYTNIJTO
chyba komunizm !?
A będzie z tydzień, jak mówił, że jest republikaninem ;)))

Zennon
Chyba komunizm, bo socjalizm (pewnego rodzaju) to już mamy.

Data: 2010-11-07 20:17:55
Autor: Kawecki jest kapusiem
Lewak, w "czerwonej Łodzi" proponuje socjalizm ;)))
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
A będzie z tydzień, jak mówił, że jest republikaninem ;)))

Zennon

O wielkie mi co - Tusk upiełał się, ze jest libełałem, a tu masz - podatki podniósł, składki zdrowotne podniósł, ślini się na kasę NBP i Lasów Państwowych.

Kurzysław Gramotny

--
Obniżymy podatki, zhłobimy z Polski dhługą Ihłlandię...

Lewak, w "czerwonej Łodzi" proponuje socjalizm ;)))