Lewaki vs. Prawaki

Data: 2009-06-23 22:20:07
Autor: MH
Lewaki vs. Prawaki
Gorąca prośba do jednych i drugich ... Bądźcie tak uprzejmi , i wyjaśnijcie mi
tak na CHŁOPSKI ROZUM gdzie jest różnica w Waszych poglądach ..... Poebało Was czy co ??!!

MH

Data: 2009-06-23 22:34:09
Autor: abc
Lewaki vs. Prawaki
Gorąca prośba do jednych i drugich ... Bądźcie tak uprzejmi , i
wyjaśnijcie mi
tak na CHŁOPSKI ROZUM gdzie jest różnica w Waszych poglądach .....

Poebało Was czy co ??!!

Partie polityczne to diabelski pomysł mający na celu poróżnienie ludzi
między sobą. Zostały one utworzone w poprzek stanów.

Poszczególne stany - mieszczański, chłopski, itp. - rzeczywiście mają różne
interesy. Natomiast poszczególne partie polityczne skupiające ludzi z
różnych stanów z natury rzeczy nie mogą mieć różnych rzeczywistych interesów
z natury rzeczy.  Dlatego zmyślane są różne ideologie, żeby były jakieś
różnice.

Tym co różni szewca z jednej partii od szewca z innej partii jest jego
stosunek do Boga ubrany w ideologię.

Data: 2009-06-23 21:16:38
Autor: noiman
Lewaki vs. Prawaki
abc wrote:

Tym co różni szewca z jednej partii od szewca z innej partii jest jego
stosunek do Boga ubrany w ideologię.

trafiles w sedno.

Data: 2009-06-24 11:43:03
Autor: zbig
Lewaki vs. Prawaki

Użytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisał w wiadomoœci news:h1rgnm$mn8$1inews.gazeta.pl...
abc wrote:

Tym co różni szewca z jednej partii od szewca z innej partii jest jego
stosunek do Boga ubrany w ideologię.

trafiles w sedno.

Gówno prawda.
Lewice i prawicę odróżnia stosunek do ekonomii i praw rynku. Stosunek do Boga nie ma z tym nic wspólnego.
Dowodem tego jest np, okreœlanie się partiš prawicowš przez PIS przy ewidentnym programie lewicowym a nawet lewackim (akcja przeciw "oligarchom")

Data: 2009-06-24 12:00:07
Autor: Vic
Lewaki vs. Prawaki
zbig wrote:
Lewice i prawicê odró¿nia stosunek do ekonomii i praw rynku. Stosunek do Boga nie ma z tym nic wspólnego.
Dowodem tego jest np, okreœlanie siê parti¹ prawicow¹ przez PIS przy ewidentnym programie lewicowym a nawet lewackim (akcja przeciw "oligarchom")

Z tym, ze lewusy z PiS wola, aby ich okreslac mianem "prawicy", a nawet "konserwatystow", bo im to lepiej brzmi. I nic dziwnego, faktycznie lepiej brzmi :)

Ale taki Tusk tez lubi, aby go okreslac mianem "liberala", bo fajnie brzmi, choc moim zdaniem SLD prowadzilo nieco bardziej liberalna polityke niz rzad Tuska :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 12:22:44
Autor: Imię Nazwisko
Lewaki vs. Prawaki
Użytkownik "zbig"

(...) okreœlanie się partiš prawicowš
przez PIS przy ewidentnym programie lewicowym a nawet
lewackim (akcja przeciw "oligarchom")

PiS, w odróżnieniu od PO i SLD obniżył podatki. A "akcje
przeciw oligarchom" same w sobie nie są ani lewicowe ani
prawicowe. Lewicowe natomiast jest pozwalanie "oligarchom"
na działalność niezgodną z prawem, która w 90% sprowadza się
do dojenia budżetu państwa.

A ekonomia nie jest jedynym wyznacznikiem prawicowości. Dwa
pozostałe to stosunek do prawa i tradycji.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-24 15:09:10
Autor: zbig
Lewaki vs. Prawaki

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:h1svd6$b1n$3nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "zbig"

[...]

Nie może być tu kilku kryteriów bo podział staje się nieostry.
Jak zakwalifikujesz SLD - z jej libralnym programem gospodarczym i delikatnie mówiąc oziębłym stosunkiem do prawa i tradycji.
A PiS I LPR - z komunistycznym programem gospodarczym i nabożną czcią dla prawa (w deklaracjach) i tradycji (wręcz do przesady)
A NSDAP - lewicowo-centrowym programem gospodarczym, pogardą dla prawa i kultem wręcz tradycji.
W mojej opini kwalifikacja winna wyglądac w naszej systuacji tak:
Prawica - PO
Centrum - PSL i SLD
Lewica - PiS

To o czym piszesz szacunek dla prawa i tradycji  - to konserwatyzm, który ma sie nijak do lewicy i prawicy.

Data: 2009-06-24 15:51:30
Autor: Imię Nazwisko
Lewaki vs. Prawaki
Użytkownik "zbig"

[...]
Nie może być tu kilku kryteriów bo podział staje się
nieostry.

Inteligentny człowiek radzi sobie i z wieloma kryteriami.
Nie słyszałeś o takich wielokryteryjnych określeniach jak
"dobry stan gospodarki", "zła płyta (z muzyką)", "ciekawa
dyskusja"?

Jak zakwalifikujesz SLD - z jej liberalnym programem
gospodarczym i delikatnie mówiąc oziębłym stosunkiem do
prawa i tradycji.

Musiałbym najpierw poznać jakiś SLD z liberalnym programem
gospodarczym. Nazwałbym je wtedy prawicą gospodarczą, choć
prawdę mówiąc to liberalizm bez praworządnośći nie jest
wiele wart.

A PiS I LPR - z komunistycznym programem gospodarczym i
nabożną czcią dla prawa (w deklaracjach) i tradycji (wręcz
do przesady)

Jak wyżej - niez znam PiS i LPR z komunistycznym programem
gospodarczym. Rząd PiS i LPR obniżył podatki i ograniczył
korupcję, a dodatkowo LPR przez Krajową Rade Biznesu została
uznana za partię, której projekty ustaw i głosowania
najabrdziej przysłużyły się rozwojowi przedsiębiorczości.

A NSDAP - lewicowo-centrowym programem gospodarczym,
pogardą dla prawa i kultem wręcz tradycji.

NSDAP z kultem tradycji? Nie żartuj.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-24 10:13:39
Autor: Imię Nazwisko
Lewaki vs. Prawaki
Użytkownik "abc"

[...]
Tym co różni szewca z jednej partii od szewca z innej
partii jest jego stosunek do Boga ubrany w ideologię.

A skąd przypuszczenie, że szewcy maja jakieś wspólne
interesy? Jest wręcz przeciwnie - oni walczą ze soba o
klienta. Podobnie jest np. z robotnikami. W ramach jednej
branży rywalizują ze sobą o pracę. Między branżami
rywalizują np. o ochronę przed konkurencją z zewnątrz (u nas
rządy werbalnie są przeciwko protekcjonizmowi więc nie mogą
"ochraniać" wszystkich i tu też jest konkurencja). A
rozsądny robotnik bedzie głosował za partią wolnorynkową - i
pracy więcej, i "ochrony" konkurencyjnych branż nie ma.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-23 22:42:45
Autor: abc
Lewaki vs. Prawaki
Dodam, że ten sztuczny podział na partie polityczne  robiony jest po to, żeby zgodnie z zasadą "Dziel i rządź!" garstka szachrajów mogła łupić podzielony i skaczący sobie do oczu lud.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-23 23:53:27
Autor: boukun
Lewaki vs. Prawaki

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1rfa6$93i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dodam, że ten sztuczny podział na partie polityczne  robiony jest po to, żeby zgodnie z zasadą "Dziel i rządź!" garstka szachrajów mogła łupić podzielony i skaczący sobie do oczu lud.

Vide głupi Piotruś, napuszczony na naród.

boukun

Data: 2009-06-24 08:13:24
Autor: Piotr
Lewaki vs. Prawaki
Dnia Tue, 23 Jun 2009 23:53:27 +0200, boukun napisał(a):

Vide głupi Piotruś, napuszczony na naród.

Mylisz wrzód na dupie z sama dupą, wałkun. Wałkuństwo trzeba tepić
"siłom i godnościom osobistom".
Naród, jako taki, jest wporzo.
Piotr

Data: 2009-06-23 23:43:01
Autor: awe
Lewaki vs. Prawaki
To cholernie proste jak dzis -67 mld zl  w stosunku do tego kiedy rzadzil PiS. I to na razie
awe

Data: 2009-06-24 06:56:25
Autor:
Lewaki vs. Prawaki
On Tue, 23 Jun 2009 22:20:07 +0200, "MH" <logiznam@op.pl> wrote:

Gorąca prośba do jednych i drugich ... Bądźcie tak uprzejmi , i wyjaśnijcie mi
tak na CHŁOPSKI ROZUM gdzie jest różnica w Waszych poglądach ......

 co twoje to i moje - lewica
 co moje to i twoje - prawica

 czujesz roznice ?

Poebało Was czy co ??!!

 ponial ? ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-24 10:44:47
Autor: Polok_Prawdziwy
Lewaki vs. Prawaki
Gorąca prośba do jednych i drugich ... Bądźcie tak uprzejmi , i wyjaśnijcie mi
tak na CHŁOPSKI ROZUM gdzie jest różnica w Waszych poglądach .....

Bo nom, lewickom, nałokrongło STOI i ciongłom z zycio i Maryn molestowanio
uciechem momy...!!!

A wis, jakto prawicki - "uspowiedzi byłem, świnty teroski jezem, Ponbucek (abo
frater) mi niekoze, ..." itp itd...

Itakto, łod niecwicenio z łobwisłym lotajom...

PS - a nojfajniejse wtym syćkim to, ze ich Marynom ani psez chwilkem dogowy
niepsyjdzie siem tak samo umortwiać - KOZYSTAJOM Z ZYCIO WCAŁOśCI...!!!

Z nami, lewickami... ;)

Data: 2009-06-24 11:45:20
Autor: raff
Lewaki vs. Prawaki
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Hehe, tak sobie to tlumacz kretynie.

Ale co ma wam stac, jak wy jaj nie macie ?

R.

Data: 2009-06-24 12:42:40
Autor: Polok_Prawdziwy
Lewaki vs. Prawaki
Polok_Prawdziwy pisze:
> [...]
> Hehe, tak sobie to tlumacz kretynie.

Ale co ma wam stac, jak wy jaj nie macie ?

ŁOJ RAFAŁELO...!!!

- jak tobie JOJkA WSTOWAJOM, to jus teroski wim syćko...!!!

To widzem, ze somsiada lewoka mos, jak cito tak wytłumacył...

A twoja Maryna zapewne ciongle go chwoli...

Data: 2009-06-24 13:24:40
Autor: raff
Lewaki vs. Prawaki
[...]

No widzisz, Farbengoraliku, ja przynajmniej mam jajka...

Bo i co ci po tej kukaracy jak jajek nie mas ?

R.

Lewaki vs. Prawaki