Lewaki vs. Prawaki

Data: 2009-06-24 10:44:47
Autor: Polok_Prawdziwy
Lewaki vs. Prawaki
Gorąca prośba do jednych i drugich ... Bądźcie tak uprzejmi , i wyjaśnijcie mi
tak na CHŁOPSKI ROZUM gdzie jest różnica w Waszych poglądach .....

Bo nom, lewickom, nałokrongło STOI i ciongłom z zycio i Maryn molestowanio
uciechem momy...!!!

A wis, jakto prawicki - "uspowiedzi byłem, świnty teroski jezem, Ponbucek (abo
frater) mi niekoze, ..." itp itd...

Itakto, łod niecwicenio z łobwisłym lotajom...

PS - a nojfajniejse wtym syćkim to, ze ich Marynom ani psez chwilkem dogowy
niepsyjdzie siem tak samo umortwiać - KOZYSTAJOM Z ZYCIO WCAŁOśCI...!!!

Z nami, lewickami... ;)

Data: 2009-06-24 11:45:20
Autor: raff
Lewaki vs. Prawaki
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Hehe, tak sobie to tlumacz kretynie.

Ale co ma wam stac, jak wy jaj nie macie ?

R.

Data: 2009-06-24 12:42:40
Autor: Polok_Prawdziwy
Lewaki vs. Prawaki
Polok_Prawdziwy pisze:
> [...]
> Hehe, tak sobie to tlumacz kretynie.

Ale co ma wam stac, jak wy jaj nie macie ?

ŁOJ RAFAŁELO...!!!

- jak tobie JOJkA WSTOWAJOM, to jus teroski wim syćko...!!!

To widzem, ze somsiada lewoka mos, jak cito tak wytłumacył...

A twoja Maryna zapewne ciongle go chwoli...

Data: 2009-06-24 13:24:40
Autor: raff
Lewaki vs. Prawaki
[...]

No widzisz, Farbengoraliku, ja przynajmniej mam jajka...

Bo i co ci po tej kukaracy jak jajek nie mas ?

R.

Lewaki vs. Prawaki