Lewandowski + Błaszczykowski nadal atakują :-)

Data: 2014-01-19 08:18:45
Autor: z
Lewandowski + Błaszczykowski nadal atakują :-)
Podobała mi się wczorajsza współpraca tych panów.
Mimo że widać nawet na boisku że się nie lubią to grają swoje.
Lewandowski potrafi związać dwóch obrońców, rozegrać i podać na czystą pozycję Błaszczykowskiemu a ten między nogami bramkarza (chciał tak czy się udało?:-) )
A jak trzeba to z trudnej pozycji strzelić ogrywając w stylu światowym obrońcę.
Mam na dzieję że Piszczek się jeszcze rozkręci i we trzech będą wygrywali mecze dla reprezentacji.
Po takiej pokazówce już nie ma wymówek że nie mają z kim grać :-)

Lewandowski + Błaszczykowski nadal atakują :-)