Lewandowski .. jednak

Data: 2014-01-04 19:47:20
Autor: PawelC
Lewandowski .. jednak
Pierwsza myśl... chłopa popie...iło.
Druga: Pewnie każde następne starcie Bayernu z BVB media roztrąbią jako derby Polski w Niemczech.
Trzecia: Może to jednak dobrze, dla naszej repy jak tą trójkę z Dormundu porozsadza się po kątach... :)

Data: 2014-01-05 08:23:33
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52c85737$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...
Pierwsza myśl... chłopa popie...iło.

I na tym trzeba pozostać.
Chyba nie można było dokonać gorszego wyboru.
Choć chodzą słuchy, że Mandżukicia chcą opchnąć, wtedy może ma większe szanse na sukces.

Data: 2014-01-05 00:58:43
Autor: Plumowski
Lewandowski .. jednak
W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 08:23:33 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]

Chyba nie można było dokonać gorszego wyboru.

Choć chodzą słuchy, że Mandżukicia chcą opchnąć, wtedy może ma większe szanse na sukces.

Jeśli to faktycznie był Robert we fragmencie na TVN24 jak wychodził z testów medycznych(?) cały zakapturzony i z biegu wskoczył prawie do samochodu, to już mu sodóweczka wali.

Data: 2014-01-05 14:19:13
Autor: z
Lewandowski .. jednak
W dniu 2014-01-05 09:58, Plumowski pisze:
Jeśli to faktycznie był Robert we fragmencie na TVN24 jak wychodził z testów medycznych(?) cały zakapturzony i z biegu wskoczył prawie do samochodu, to już mu sodóweczka wali.

Się czepiacie.
Na ławce nie będzie siedział. Będzie miał mu kto podawać i będzie miał komu bo to też potrafi w przeciwieństwie do Mandżukicia. Nie będzie się uczył języka a i kasa duża. Może lubi. Kto mu zabroni? Internetowi malkontenci?

Data: 2014-01-05 22:12:21
Autor: UGI
Lewandowski .. jednak
> [...]

> Pierwsza myśl... chłopa popie...iło.

I na tym trzeba pozostać.

Chyba nie można było dokonać gorszego wyboru.

Pewnie. Kto by chcial grac w najlepszej klubowej drużynie swiata? :-)

Choć chodzą słuchy, że Mandżukicia chcą opchnąć, wtedy może ma większe szanse na sukces.

Podobni sa do siebie ale mimo wszystko Lewego postawilbym nieco wyzej.

Data: 2014-01-06 07:41:35
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13ed096b-75d2-4723-9f50-88a4e2bd67fb@googlegroups.com...
> [...]

Chyba nie można było dokonać gorszego wyboru.

Pewnie. Kto by chcial grac w najlepszej klubowej drużynie swiata? :-)

O ile będzie grał.
A tutaj szansę na grę wyglądają najgorzej, ze wszystkich czołowych drużyn.
Już jeden Polak skończył karierę na ławce w czołowym klubie.....

Choć chodzą słuchy, że Mandżukicia chcą opchnąć, wtedy może ma większe

szanse na sukces.

Podobni sa do siebie ale mimo wszystko Lewego postawilbym nieco wyzej.

No chyba że jednak w kilku meczach nie strzeli (jak w reprezie) i postawią na nim kreskę, bo mają kim grać i strzelać.
W takiej Barcelonie nie miałby konkurencji na ten przykład.

Data: 2014-01-07 06:25:50
Autor: UGI
Lewandowski .. jednak
W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 07:41:35 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> Pewnie. Kto by chcial grac w najlepszej klubowej dru�ynie swiata? :-)

O ile będzie grał.

Na pewno nie będzie grał tak często jak w Borussii, ale rywalizacja może mu wyjść tylko na zdrowie.

A tutaj szansę na grę wyglądają najgorzej, ze wszystkich czołowych drużyn.

Dramatyzujesz.
Już jeden Polak skoďż˝czyďż˝ karierďż˝ na ďż˝awce w czoďż˝owym klubie.....

Kogo masz na myśli?
> Podobni sa do siebie ale mimo wszystko Lewego postawilbym nieco wyzej.

No chyba że jednak w kilku meczach nie strzeli (jak w reprezie) i postawią na nim kreskę, bo mają kim grać i strzelać.

Kreskę? Żartujesz sobie chyba. Lewy będzie miał najdłuższy kontrakt ze wszystkich obecnych graczy Bayernu, tylko trzech piłkarzy tego klubu będzie miało wyższe roczne zarobki od niego. Dla mnie wnioski z tego są oczywiste i o czymś świadczą. Lewy został kupiony jako wzmocnienie a nie uzupełnienie linii ataku.
W takiej Barcelonie nie miałby konkurencji na ten przykład.

I dla Lewego byłoby to dużo bardziej szkodliwe niż zdrowa rywalizacja z podobnej klasy zawodnikiem, bo to bardzo ambitny chłopak. Benzema też przez pierwsze sezony nie miał wielkiej konkurencji w ataku Realu. Grał i nie strzelał, bo nie czuł oddechu konkurencji. Teraz chyba jest lepiej, choć nie śledzę regularnie wyników.

Poza tym niektórzy za bardzo podniecają się samymi nazwami. Brak konkurencji w Barcelonie stawiasz jako zaletę a moim zdaniem to naprawdę źle świadczy o klubie, który nie potrafi mieć w składzie dwóch wysokiej klasy snajperów. Barcelona tego nie ma, Real tego nie ma a Bayern właśnie się dorobił :-) Cały czas jestem zdania, że jest to ekipa, która na kolejne 5-6 lat będzie prawdziwym dominatorem na europejskich boiskach. Któż by nie chciał spróbować swoich sił w najlepszej obecnie i w przyszłości drużynie świata?

Data: 2014-01-07 19:49:29
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Już jeden Polak skoďż˝czyďż˝ karierďż˝ na ďż˝awce w czoďż˝owym klubie.....

Kogo masz na myśli?

Dudka.

> [...]

Kreskę? Żartujesz sobie chyba. Lewy będzie miał najdłuższy kontrakt ze wszystkich obecnych graczy Bayernu, tylko trzech piłkarzy tego klubu będzie miało wyższe roczne zarobki od niego. Dla mnie wnioski z tego są oczywiste i o czymś świadczą. Lewy został kupiony jako wzmocnienie a nie uzupełnienie linii ataku.

Wiem.
Ale dopuszczasz możliwość, że jednak nie wypali?

W takiej Barcelonie nie miałby konkurencji na ten przykład.

I dla Lewego byłoby to dużo bardziej szkodliwe niż zdrowa rywalizacja z podobnej klasy zawodnikiem

Nie jestem przekonany.

, bo to bardzo ambitny chłopak. Benzema też przez pierwsze sezony nie miał wielkiej konkurencji w ataku Realu.

Nadal praktycznie nie ma.

[...]

Za to dobrze rokuje dla jedynego napastnika.

Data: 2014-01-07 20:55:49
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Kogo masz na myśli?

Dudka.

Nie masz wrażenia że zrobił to bardzo świadomie?

Data: 2014-01-07 22:02:04
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AEDB883443Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Kogo masz na myśli?

Dudka.

Nie masz wrażenia że zrobił to bardzo świadomie?

Ale mógł jeszcze pograć, tam gdzie konkurencja byłaby mniejsza.
Też wolał kasę za ławkę.

Data: 2014-01-08 14:00:29
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

To nie są tożsame sytuacje.
Dudek wybrał swiadomie role rezerwowego za kasę.
Lewandowski wybrał topowy klub za duża kase z myslą, że bedzie grał i  bedzie tam gwiazdą. Chyba nie śadzisz, że Lewy zgodzi się na rolę ławkowego?

Data: 2014-01-08 20:05:04
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AF90E3FE96budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Ale skończyć się mogą podobnie.

[...]

Pytanie czy ktoś go będzie pytał.
Tak czy tak może to być poważna luka w karierze.
Jest taka zasada - nie naprawiaj tego co nie jest zepsute.

Data: 2014-01-08 21:00:52
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Sądziłem ze porównujesz sytuacje zawodników i ich wybory a nie skutki.
Skonczyc mogą się podobnie, ale w przyadku dudka tak miało być, w przypadku Lewego prawdopodobienstwo, ze przesiedzi do konca kariery na ławce jest bliskie zeru...

[...]

Chcesz powiedziec, ze jak przesiedzi sezon na ławie zarabiajac 10mln euro to beda go nadal trzymali?

Tak czy tak może to być poważna luka w karierze.

Przesadzasz.
Wielu swietnych poszło do wielkich klubów ze statusem gwiazdy, tam grali mało, lub mniej gdzie chcieli i poszli dalej ze statusem gwiazdy.
Np. taki Villa...

Jest taka zasada - nie naprawiaj tego co nie jest zepsute.

Jest tez zasada, ze lepsze jest wrogiem dobrego.
Uwazasz, ze Lewy powinien zostac w BVB?

Data: 2014-01-08 22:16:23
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFDE7B1CAD5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Nie, taki nieudany sezon może odmienić wszystko.

Wielu swietnych poszło do wielkich klubów ze statusem gwiazdy, tam grali
mało, lub mniej gdzie chcieli i poszli dalej ze statusem gwiazdy.
Np. taki Villa...

Przypomnij mi, gdzie on teraz gra i z jakimi wynikami? ;-)

Jest taka zasada - nie naprawiaj tego co nie jest zepsute.

Jest tez zasada, ze lepsze jest wrogiem dobrego.
Uwazasz, ze Lewy powinien zostac w BVB?

Jeśli nie chce się ruszać za granicę, to dlaczego nie?
Ale generalnie uważam, że powinien iść do innej ligi.

Data: 2014-01-09 03:33:27
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Przesadzasz.

Nie, taki nieudany sezon może odmienić wszystko.

Nie wiem dlaczego miałoby się tak stać w przypadku Lewego.
Tacy zawodnicy nie giną od tak na ławce.

[...]

Atletico Madryt - druga siła w La Liga.
kilka bramek widziałem, ze strzelił.
Ale aż tak dokładnie nie sledze.

Jest taka zasada - nie naprawiaj tego co nie jest zepsute.

Jest tez zasada, ze lepsze jest wrogiem dobrego.
Uwazasz, ze Lewy powinien zostac w BVB?

Jeśli nie chce się ruszać za granicę, to dlaczego nie?

Bo 10mln euro to nie 5?
Bo jak chce być jednym z najwiekszych to musi sie rozwijac?

Ale generalnie uważam, że powinien iść do innej ligi.

Ale nadal nie wiemy, dlaczego...

Data: 2014-01-09 19:20:36
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B02CCE57F3Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Nie twierdzę że zginie, tylko że może zakończyć w tym miejscu w którym jest, albo nawet nie.
A chciałbym żeby był jeszcze lepszy.

Jeśli nie chce się ruszać za granicę, to dlaczego nie?

Bo 10mln euro

Argument kasy zupełnie do mnie nie przemawia, wisi mi i powiewa ile mu kto płaci.

to nie 5?

5 to on dostał za nic i bez takiego obowiązku ze strony Borussii.
W negocjacjach spokojnie dałby radę sporo więcej.
Oczywiście nie 10.

Bo jak chce być jednym z najwiekszych to musi sie rozwijac?

No to się nie rozwinie zostając w Niemczech, w których jest na absolutnym topie.
Co najwyżej wygra LM.
Może o to mu chodzi.

Ale generalnie uważam, że powinien iść do innej ligi.

Ale nadal nie wiemy, dlaczego...

Żeby sprawdzić się z innymi ludźmi na codzień.

Data: 2014-01-09 19:18:41
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Czyli mamy takie wartości brzegowe:
- w najgorszym razie zostanie tam gdzie jest a zarobi dwa razy wiecej
- w najlepszym razie bedzie jednym z najlepszych.
Czarne chmury normalnie...

Jeśli nie chce się ruszać za granicę, to dlaczego nie?

Bo 10mln euro

Argument kasy zupełnie do mnie nie przemawia, wisi mi i powiewa ile mu
kto płaci.

Wisi mi że tobie wisi.
To ani nie Twoje ani nie moje pieniądze.
Rozmawiamy o Lewym.

to nie 5?

5 to on dostał za nic i bez takiego obowiązku ze strony Borussii.
W negocjacjach spokojnie dałby radę sporo więcej.
Oczywiście nie 10.

:)
Ja sie dziwie, ze ty agentem jeszcze nie jestes...
Ile byś Lewemu wynegocjował w BVB?
I jak byś go przekonał, żeby został za mniejsze pieniadze?
Straszac, ze moze mu się w Bayernie nie udac?

[...]

Podejrzewam, ze wiekszości o to chodzi.

Ale generalnie uważam, że powinien iść do innej ligi.

Ale nadal nie wiemy, dlaczego...

Żeby sprawdzić się z innymi ludźmi na codzień.

Zmieniając klub tez sie sprawdzi.
A sportowo to juz sie sprawdzął dawno w LM.
Chyba ze uważasz, ze wazniejsze niz spotkania w LM z Realem są spotkania na codzień z Elche i Getafe...

IMO liga niemiecka jest lepsza od Hiszpanskiej bo jest zdecydowanie bardziej wyrównana.

Data: 2014-01-11 09:47:23
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Czyli mamy takie wartości brzegowe:
- w najgorszym razie zostanie tam gdzie jest a zarobi dwa razy wiecej

Nie zostanie tam gdzie jest, po nieudanym roku nie będzie jednym z najlepszym napadziorów na świecie, czyli wypadnie z elity.
Może trafić do klubu tych, którzy KIEDYŚ dobrze grali, a to klub bardzo liczny.

[...]

No właśnie.
I w jego interesie nie jest ryzykować karierą, zbyt dużo już osiagnął, żeby sobie pozwolić na potknięcia, a Bayern MOŻE być takowym.
Przejście do Realu, Barcelony, czy MU, praktycznie nie stwarza ryzyka.
I tylko o to chodzi.

Data: 2014-01-11 12:39:29
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Ryzyko minimalne, zeby stało sie coś takiego, zeby az tak jego akcje spadły.

Może trafić do klubu tych, którzy KIEDYŚ dobrze grali, a to klub
bardzo liczny.

Mozesz podac jakies liczne przykłady?

[...]

Przejscie do kazdego innego klubu moze byc złą decyzją.
Ty z jakis powodów widzisz najwieksze zło w Bayernie. Ale nie uadć może sie praktycznie wszedzie.
Natomiast w Bayernie sa wszelkie przesłanki ku temu zeby sie udało.

Przejście do Realu, Barcelony, czy MU, praktycznie nie stwarza ryzyka.
I tylko o to chodzi.
Barcelony? Byc może, ale tam to dopiero jest w ataku tłok...
MU - no to dopiero byłoby ryzykowne, biorąc pod uwage to gdzie obecnie jest MU.

Data: 2014-01-11 16:53:40
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B287B94D0D3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Wręcz przeciwnie.
Torresa kojarzysz?

Może trafić do klubu tych, którzy KIEDYŚ dobrze grali, a to klub
bardzo liczny.

Mozesz podac jakies liczne przykłady?

Oczywiście.
Ale nie ma czasu na wypisywanie dziesiątek nazwisk. ;-)

I w jego interesie nie jest ryzykować karierą, zbyt dużo już osiagnął,
żeby sobie pozwolić na potknięcia, a Bayern MOŻE być takowym.

Przejscie do kazdego innego klubu moze byc złą decyzją.

W tym przypadku jak najbardziej, przy czym akurat przy Bayernie ryzyko jest ZDECYDOWANIE największe.

Ty z jakis powodów widzisz najwieksze zło w Bayernie.

Konkurencję, a nie zło.

Natomiast w Bayernie sa wszelkie przesłanki ku temu zeby sie udało.

Jest dokładnie odwrotnie.
Wszelkie przesłanki to są w Dortmundzie.

Przejście do Realu, Barcelony, czy MU, praktycznie nie stwarza ryzyka.
I tylko o to chodzi.

Barcelony? Byc może, ale tam to dopiero jest w ataku tłok...

Ale żadnego środkowego nie mają, a widać że potrzebują jak kania dżdżu właśnie kogoś takiego jak Lewy, który weźmie na siebie uwagę obrońców, będzie potrafił z nimi wygrać każdy pojedynek (choćby potencjalnie).
I wtedy nawet jakby nie strzelał tyle co w Bundeslidze, to znakomicie ułatwi robotę pozostałym.
Więc plac pewny.

Barcelona musi zmodyfikować sposób grania, tiki-taka już się zgrała, więc bardzo dobry środkowy napastnik bardzo bym im się przydał.

MU - no to dopiero byłoby ryzykowne, biorąc pod uwage to gdzie obecnie jest
MU.

Zależy co dla kogo jest ryzykowne, dla mnie ryzykiem jest brak gry, a nie brak zawojowania świata w rok.
MU się odbuduje prędzej czy później, fajnie by było żeby zawdzięczał to w jakiejś części Lewemu.
Bayern z Lewym czy bez, niewiele już zmieni.
Jest na szczycie, więc w przyszłości droga jest TYLKO JEDNA - w dół.

Data: 2014-01-11 18:29:59
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Ja nie twierdze, ze nie było takich ktorym sie nie udało.
Ba, takich piłkarzy mozna mnożyć na peczki.
Ale było tez wielu ktorym sie udało.
C.Ronaldo kojarzysz? :)

[...]

Daj 9.

[...]

Ty je widzisz, byc może demonizujesz.
Ja widze mnóstwo potencjalnych plusów.

Ty z jakis powodów widzisz najwieksze zło w Bayernie.

Konkurencję, a nie zło.

Jak zwał tak zwał.

Natomiast w Bayernie sa wszelkie przesłanki ku temu zeby sie udało.

Jest dokładnie odwrotnie.
Wszelkie przesłanki to są w Dortmundzie.

Ale BVB to juz temat zamkniety.
Zdaje sie ze sam w innym poscie pisałeś, ze powinien odejsc.

[...]

Zgoda, jest duza szansa, ze dokładnie tak by było.
Ale nadal mniejsza niz to, ze wejdzie do Bayernu i po prostu zacznie strzelac, bo system gry znany, swietni asystenci, na ktorych musi sie skupiac obrona i przez to wiekszosc druzyn słabsza od Bayernu.
Barcelona musi zmodyfikować sposób grania, tiki-taka już się zgrała,
więc bardzo dobry środkowy napastnik bardzo bym im się przydał.

Zgoda. Tylko czy chcą modyfikacji?

[...]

Myslac w tej sposób to az dziwie sie ze Guardiola wziął Bayern. Mogł przeciez tylko spaść w dół.
Ale wiesz, 3 x LM z rzedu to coś innego niż 1 x LM...

Data: 2014-01-11 19:48:32
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

[...]

Ryzyko polega nie na tym czy może się udać, tylko na tym, że może się nie udać.
I to NIE JEST minimalne ryzyko, to jest całkiem spore ryzyko.

Mozesz podac jakies liczne przykłady?

Oczywiście.
Ale nie ma czasu na wypisywanie dziesiątek nazwisk. ;-)

Daj 9.

Chyba sobie jaja robisz, nie potrafisz sam znaleźć 9 piłkarzy, którym kariera się popsuła po nieprzemyślanym transferze?
Weź sam Real pod uwagę może już ich tylu naliczysz. ;-)

Ty z jakis powodów widzisz najwieksze zło w Bayernie.

Konkurencję, a nie zło.

Jak zwał tak zwał.

Nie jak zwał, bo jeśli nie dostrzegasz iż na tą chwilę Bayern bez Lewego jest drużyną KOMPLETNĄ z przodu, to nie mamy o czym rozmawiać.
A jeśli dostrzegasz, to mówisz to samo co ja, tylko bagatelizujesz problem, jakby to Tobie miliony Eur przed oczami zaświeciły i kompletnie Cię zaślepiły. Jesteś z tych, co za kasę zrobią wszystko?

Natomiast w Bayernie sa wszelkie przesłanki ku temu zeby sie udało.

Jest dokładnie odwrotnie.
Wszelkie przesłanki to są w Dortmundzie.

Ale BVB to juz temat zamkniety.

Niekoniecznie.
Obym nie był złym prorokiem, ale może tam wrócić szybciej niż mu się zdaje.

Zdaje sie ze sam w innym poscie pisałeś, ze powinien odejsc.

Nic takiego nie pisałem.

[...]

Nie zgadzam się.
Właśnie dlatego, że wiem, iż Lewy miewa passy bez gola i jak będzie miał pecha, to w Bayernie nie pogra, gdyż od przepychania się z obrońcami mają ludzi, a od napastnika wymagają bramek.
W Barcelonie ze strzelaniem bramek doskonale radzą sobie pozostali zawodnicy ofensywni.

bo system gry znany, swietni asystenci, na ktorych musi sie
skupiac obrona i przez to wiekszosc druzyn słabsza od Bayernu.

W lidze.

Barcelona musi zmodyfikować sposób grania, tiki-taka już się zgrała,
więc bardzo dobry środkowy napastnik bardzo bym im się przydał.

Zgoda. Tylko czy chcą modyfikacji?

To nie jest kwestia chcenia, tylko momentu kiedy będą musieli się do tego zabrać.

[...]

Będzie się starał przedłużyć czas na szczycie, ale prędzej czy później i tak się skończy.
Też się dziwię że wziął Bayern w takim momencie, kiedy już osiągnął wszystko i nic więcej ugrać nie można.
Może też na kasę poleciał.

Mogł
przeciez tylko spaść w dół.
Ale wiesz, 3 x LM z rzedu to coś innego niż 1 x LM...

Jasne.
Ale z tego Lewy jak DOBRZE PÓJDZIE załapie się na 1 tytuł.
Ale jak pójdzie gorzej już za rok?
Szansa na to jest tak duża, że to niemal pewnik.
O ile już w tym roku ktoś ich nie rozgryzie.

Data: 2014-01-12 00:00:36
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Ni chodzi o to, zeby znaleźć 9 którym kariera sie popsuła po transferze, tylko zeby znaleźć 9 pokroju Lewego, ktorzy nagle po trasnferze spadli ze szczytu.

Data: 2014-01-08 22:16:37
Autor: z
Lewandowski .. jednak
W dniu 2014-01-08 20:05, Cavallino pisze:

Pytanie czy ktoś go będzie pytał.
Tak czy tak może to być poważna luka w karierze.
Jest taka zasada - nie naprawiaj tego co nie jest zepsute.

Coś mi się wydaje że szukasz dziury w całym.
Ktoś by pomyślał że po prostu zwykły netowy malkontent.
A ja widzę że szukasz rozróby w której czujesz się najlepiej.
Dlatego kończę wymownie :-)

Data: 2014-01-09 02:44:25
Autor: UGI
Lewandowski .. jednak
W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 19:49:29 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> Kogo masz na my�li?

Dudka.

No wlasnie, Dudek konczyl kariere w topowym klubie, Lewy dopiero ja tak naprawde zaczyna. Nieporownywalne sytuacje IMO.
Lewy zostaďż˝ kupiony jako wzmocnienie a nie

> uzupe�nienie linii ataku.

Wiem.

Ale dopuszczasz możliwość, że jednak nie wypali?

To jest sport, oczywiscie, ze dopuszczam taka mozliwosc. Zycie pilkarza roznie sie uklada. Czasem wystarczy sie raz a porzadnie polamac i zawodnik nie wraca do swojej wczesniejszej dyspozycji. Ale nie zgadzam sie z tym, ze jak Lewy nie bedzie strzelal to od razu zostanie przekreslony i pojdzie w odstawke. Musialby byc naprawde duzym niewypalem i zgubic forme w lesie.

> I dla Lewego by�oby to du�o bardziej szkodliwe ni� zdrowa rywalizacja z > podobnej klasy zawodnikiem

Nie jestem przekonany.

A ja jestem. On lubi rywalizacje. Swego czasu wygryzl ze skladu BVB Barriosa, bez ktorego wtedy kibice nie wyobrazali sobie druzyny. Teraz pewnie o nim nie pamietaja :)

>, bo to bardzo ambitny ch�opak. Benzema te� przez pierwsze sezony nie mia� >wielkiej konkurencji w ataku Realu.

Nadal praktycznie nie ma.

Co, jak pisalem, swiadczy o slabosci Realu a nie wielkosci.
> �le �wiadczy o klubie, kt�ry nie potrafi mie� w sk�adzie dw�ch wysokiej > klasy snajper�w.

Za to dobrze rokuje dla jedynego napastnika.

Czy ja wiem? W reprezentacji Robert nie ma konkurencji i gra jak gra. I nie chodzi mi o styl gry kadry, taktyke czy fakt, ze nie ma tam klasowych kolegow do pomocy. I w Charkowie i w Londynie mial stuprocentowe okazje, ktore w Dortmundzie wykorzystuje z zamknietymi oczami a w kadrze nie. Moim zdaniem dziala podswiadomosc: niezaleznie od tego co zrobi to i tak bedzie mial miejsce w wyjsciowej jedenastce, no to sie chlopak nie przyklada do wykanczania akcji tak jak w BVB.

Data: 2014-01-09 19:23:07
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:77faf105-a22b-4b7e-8bfe-e04133d4581d@googlegroups.com...

> [...]

>wielkiej konkurencji w ataku Realu.

Nadal praktycznie nie ma.

Co, jak pisalem, swiadczy o slabosci Realu a nie wielkosci.

Lewy doskonale by w to miejsce się wpasował.
Nie musiałby nawet nikogo wygryzać, co niekoniecznie musi się udać.
Za to dobrze rokuje dla jedynego napastnika.

Czy ja wiem? W reprezentacji Robert nie ma konkurencji i gra jak gra.

Nie sądzę, żeby to miało związek z konkurencją.
Raczej ze sposobem gry i kiepską jakością pomocników.
Co się przekłada na ilość sytuacji bramkowych, zwłaszcza tych generowanych przez partnerów.
Wtedy napastnikowi łatwiej być jednym z wielu atakujących,

Data: 2014-01-07 09:00:44
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Możesz przypomnieć takiego drugiego?
Poza Bońkiem...

W sumie Sławek Wojciechowski też poszedł do Bayernu i sobie nie proadził... ;-)

Data: 2014-01-07 19:46:02
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AE60D07E22Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

W jakim sensie drugiego?
Pisałem o jednym.

Data: 2014-01-07 20:55:48
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Piszesz ze nie wiadomo czy Lewy bedzie grał, wiec Lewy to pierwszy.
Piszesz, że jeden już skończył karierę na ławce, wiec zastanawiam się kogo masz na myśli.

Data: 2014-01-07 09:00:45
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

A gdzie lepiej było?
Zostać w BVB? Ale oni płacili połowe tego co Bayern...
Ze sie nie załapie do składu? Cóż, ludzie bez ambicji tak mogliby pomyslec ale tacy rzadziej zostają sportowcami z najwyższej półki.
Lewandowski wział Bayern sądzac ze tam płaca najwiecej, duza szansa na sukcesy przez najblizsze lata a jestem na tyle dobry, ze poradze sobie wszedzie!
I bardzo dobrze. Tylko takie myslenie może dać status mega gwiazdy.
Czy sie uda to zupełnie inna kwestai - zobaczymy.

Jakos nie słyszałem, zeby o Bale'u przenoszącym się do Realu czy o Goetze do Bayerny mówiono, ze kiepski wybór bo nie będą grali...

Data: 2014-01-07 19:47:35
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AE607F45607budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Praktycznie wszędzie.

Zostać w BVB? Ale oni płacili połowe tego co Bayern...

Real oferował 80 mln vs 60 w Bayernie.
Trzeba coś dopowiadać?

Ze sie nie załapie do składu? Cóż, ludzie bez ambicji tak mogliby pomyslec
ale tacy rzadziej zostają sportowcami z najwyższej półki.
Lewandowski wział Bayern sądzac ze tam płaca najwiecej,

Po pierwsze - jak widać nieprawda, po drugie - cholerna ta ambicja: "idę tam gdzie najwięcej płacą".

Data: 2014-01-07 20:55:49
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Nie wiedziałem o 80mln, poszukałem, poczytałem i byłbym wdzieczny gdybyś nie pisał nieprawdy.
Z doniesień prasowych wynika, że Real proponował 81 mln ale z tego dla Lewego miałoby poniżej 10mln za sezon + coś za podpisanie kontraktu, reszta dla Borussi i agentów.
Wiec wyglada, ze dla Lewego obie propozycje były finansowo podobne.

[...]

łatwo rzucać takie podsumowania...

po drugie - cholerna ta ambicja:
"idę tam gdzie najwięcej płacą".

Moze to nie kwestia ambicji, moze po prostu chciał do Bayernu ale z wypowiedzi wynika, ze Real zgłosił się jak juz LEwy był po obietnicy z Bayernem i nie chciał tej umowy zrywać.
IMO bardzo sensownie.

Zreszta nie wiem w czym Real miałby być lepszy od Bayernu.
W Realu jest duzo miejsca w ataku?
IMO w Bayernie bedzie miał duzo wiecej szans na strzelanie.

Data: 2014-01-07 22:04:30
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

[...]

Bo teraz to Lewy agentom ani grosza nie zapłaci z tego co dostanie.....

[...]

Się zobaczy.
Real to Real.

Zreszta nie wiem w czym Real miałby być lepszy od Bayernu.
W Realu jest duzo miejsca w ataku?
IMO w Bayernie bedzie miał duzo wiecej szans na strzelanie.

O ile będzie grał, ale o takim przypadku nie rozmawiamy, bo wtedy będzie wiadomo, że wybrał dobrze.

Data: 2014-01-08 14:00:30
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Ale, z tego co czytałem, tam były ogromne premie dla agentów dodatkowo od Realu.
Od Lewego dostaliby zapewne w obu przypadkach.

[...]

To fakt. Real to real.
Bayern to zascianek Europy...

Przypomnij sobie, co Mourinho mówił o podejściu do klubu dziennikarzy i kibiców.

[...]

Ale nie rozumiem, dlaczego Twoim zdaniem w Realu miałby większe szanse na granie niż w Bayernie?
I dlaczego w Realu, jak juz dostanie szanse, to miałoby mu się grać lepiej?

Data: 2014-01-08 20:07:17
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AF917BB3D92budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Tego nie wiesz, może to były premie dla agentów ZAMIAST prowizji od Lewego, aby on mógł dostać całość.

To fakt. Real to real.
Bayern to zascianek Europy...

Zazwyczaj tak.
Choć rzecz jasna ostatnio na topie.

Ale nie rozumiem, dlaczego Twoim zdaniem w Realu miałby większe szanse na
granie niż w Bayernie?

Brak konkurencji praktycznie.

I dlaczego w Realu, jak juz dostanie szanse, to miałoby mu się grać lepiej?

j.w.

Data: 2014-01-08 21:00:53
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

A ty wiesz?

To fakt. Real to real.
Bayern to zascianek Europy...

Zazwyczaj tak.
Choć rzecz jasna ostatnio na topie.

Po raz kolejny jak czytam jakąs twoją wypowiedź to spadam z krzesła...

Ale nie rozumiem, dlaczego Twoim zdaniem w Realu miałby większe
szanse na granie niż w Bayernie?

Brak konkurencji praktycznie.

W ataku Realu brak konkurencji?
Bez żartów, proszę...
Benzema, Jese i przede wszystkim kochany i rozwijajacy sie młody Morata.

A w Bayernie właściwie tylko Mandzukić.

IMO sytuacja wygląda bardzo podobnie.

I dlaczego w Realu, jak juz dostanie szanse, to miałoby mu się grać lepiej?

j.w.

Co j.w. ?
Co go obchodzi konkurencja na ławce, jak już wejdzie na boisko?

Data: 2014-01-08 22:19:17
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2AFDF7056FBCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Na dzisiaj nie te rozmiary kapelusza.
Za to Mandzukic na dziś to kopia Lewego, trochę gorsza, za to już rozstrzelana w Bayernie.

A w Bayernie właściwie tylko Mandzukić.

I grywający na tej pozycji Mueller.

IMO sytuacja wygląda bardzo podobnie.

IMO nie.

[...]

To, że konkurencja w Realu również strzela kiepsko, więc prędzej czy później szansę dostanie.
W Bayernie konkurencja jest dużo większa i na dziś po prostu lepsza.

Data: 2014-01-09 03:33:27
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Oczywiście. Ale Benzema juz w Realu rozstrzelany, stosując argumentację poniżej.
A pozostali dwaj mogą być tylko lepsi.

Za to Mandzukic na dziś to kopia Lewego, trochę gorsza, za to już rozstrzelana w Bayernie.

Czyli, jak to ładnie ująłeś powyżej, nie ten rozmiar kapelusza.

A w Bayernie właściwie tylko Mandzukić.

I grywający na tej pozycji Mueller.

Zgadza się. Ale Mueller jest dużo bardziej uniwersalny, może grać odrobinę przesunięty do tyłu.

IMO sytuacja wygląda bardzo podobnie.

IMO nie.

Masz rację, po ten analizie wychodzi, że w Bayernie sytuacja wygląda dużo lepiej.

[...]

I co ja mam zrobić, jak z analizy powyżej wychodzi coś dokładnie odwrotnego?

Ale cierpliwości - niedługo się dowiemy... :)

Data: 2014-01-09 19:16:48
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Oczywiście. Ale Benzema juz w Realu rozstrzelany,

Nie bardzo, chyba że czegoś nie wiem.
Rozstrzelany to jest tam Ronaldo.

[...]

No właśnie ten sam.

[...]

Może.
Ale nie musi, gdy Lewy nie strzeli w kilku meczach.

Masz rację, po ten analizie wychodzi, że w Bayernie sytuacja wygląda dużo
lepiej.

Bzdura.

[...]

Tobie wychodzi?
No to przyjąć że jest dokładnie odwrotnie. ;-)

Data: 2014-01-09 19:18:41
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Oczywiście. Ale Benzema juz w Realu rozstrzelany,

Nie bardzo, chyba że czegoś nie wiem.
Rozstrzelany to jest tam Ronaldo.

Jeżeli przyłożymy taką miarkę to praktycznie nikt nigdzie nie jest rozstrzelany.

[...]

To po co kupili Lewego?

[...]

Ale może, wiec mozna ich pogodzić.

Masz rację, po ten analizie wychodzi, że w Bayernie sytuacja wygląda
dużo lepiej.

Bzdura.

Nie bede dyskutował z tego typu "argumentami"

Zblizamy sie do konca dyskusji...

Data: 2014-01-11 09:51:10
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

[...]

Żeby mieć rezerwowego na tym samym poziomie.
Nie twierdzę, że to rola dla Lewego, może dla Mandżukicia, ale łatwo może się to zmienić.

IMO dla kogoś kto może przebierać w ofertach to zbędne ryzyko i tyle.
Bayern to teraźniejszość, ale czy przyszłość na dłuższą metę?
Wątpię osobiście.

[...]

Może też Lewy wcale nie grać jako 9-tka.
Przy Guardioli opcji jest sporo.

A tylko najlepszy możliwy rozwój przypadków (tj. że Lewy zaskoczy od razu) gwarantuje mu pewny plac.
Gdzie indziej również w tych mniej najlepszych rozwojach i tak by grał.

Data: 2014-01-11 12:39:29
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

uff...

może dla Mandżukicia, ale łatwo
może się to zmienić.

Nawet jak przyjdzie gorszy okres i sie to na chwile zmieni to dobrze, ze łatow sie to moze zmienic i Lewy bedzie miał otwarta drogę do odzyskania pozycji.

IMO dla kogoś kto może przebierać w ofertach to zbędne ryzyko i tyle.
Bayern to teraźniejszość, ale czy przyszłość na dłuższą metę?
Wątpię osobiście.

Moim zdaniem Bayern w najblizszych kilku latach to pewniak,
Nie zejdzie poniżej pierwszych 5 najlepszych druzym Europy.

A w dłuższej perspektywie? Hmm, skad ten pesymizm? Pewne finansowanie, sweitne tradycje. dlaczego Bayern miałby nagle stać sie sredniakiem?

[...]

Ale to na plus Lewego czy na minus?

A tylko najlepszy możliwy rozwój przypadków (tj. że Lewy zaskoczy od
razu) gwarantuje mu pewny plac.
Gdzie indziej również w tych mniej najlepszych rozwojach i tak by
grał.
No i tu sie pieknie róznimy.
Ja uwazam, ze tylko przy najgorszym z mozliwych rozwiazań Lewemu może sie w Bayernie nie udac.

Data: 2014-01-11 16:58:49
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Nawet jak przyjdzie gorszy okres

Nie chodzi o gorszy okres, tylko o nieodpalenie od początku.

i sie to na chwile zmieni to dobrze, ze
łatow sie to moze zmienic i Lewy bedzie miał otwarta drogę do odzyskania
pozycji.

Jak się ma kim zastąpić zawodzącego napastnika, to bardzo łatwo jest podjąć decyzję odwrotną.
Zwłaszcza że to nie Guardiola chciał Lewego, więc niekoniecznie musi mieć konkretne plany wokół niego.

[...]

Na co?
Na bycie lepszym od wymienionych MU, Barcy czy Realu?
Naprawdę tak sądzisz, że zdominuję LM tak jak Bundesligę na lata?
Bo ja się mogę założyć, że będzie dokładnie odwrotnie.

Nie zejdzie poniżej pierwszych 5 najlepszych druzym Europy.

Trochę słaby cel dla napastnika, któremu 2 klub w Europie wydaje się zbyt słaby jak na jego możliwości.

A w dłuższej perspektywie? Hmm, skad ten pesymizm? Pewne finansowanie,
sweitne tradycje. dlaczego Bayern miałby nagle stać sie sredniakiem?

Bo zawsze nim był i wróci gdzie jego miejsce.
W ujęciu europejskim rzecz jasna.

Może też Lewy wcale nie grać jako 9-tka.
Przy Guardioli opcji jest sporo.

Ale to na plus Lewego czy na minus?

Nie wiadomo.
Zmiany jeśli żre są ryzykowne i tyle.

[...]

Ale ja nie powiedziałem, że nie może mu się udać, tylko że będzie to trudniejsze.
A życie należy sobie ułatwiać, a nie utrudniać.

Data: 2014-01-11 18:29:59
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Na dominacje w Europie.

Na bycie lepszym od wymienionych MU, Barcy czy Realu?
Naprawdę tak sądzisz, że zdominuję LM tak jak Bundesligę na lata?
Bo ja się mogę założyć, że będzie dokładnie odwrotnie.

Mysle, ze tutaj sie nic wielkiego nie zmieni.
To sa zespoly ktore sa zawsze w czubie.
Raz na topie jest jeden, raz drugi ale wszystkie nie schodza ponizej pewnego poziomu.

Nie zejdzie poniżej pierwszych 5 najlepszych druzym Europy.

Trochę słaby cel dla napastnika, któremu 2 klub w Europie wydaje się
zbyt słaby jak na jego możliwości.

Cóż, jeżeli naprawde uważasz, ze BVB jest drugim klubem w Europie...
IMO wynik był zdecydowanie ponad ich możliwości.

[...]

W stopke: Bayern Monachium to europejski średniak.

[...]

To w ogole jest akademicka rozmowa, czy ktos zarabiajacy 10 mln rocznie moze miec ciezko w zyciu.

Dzieki za wymiane zdań - zobaczymy za rok.

Data: 2014-01-11 19:53:17
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B2C63435B2Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Co innego rozumiemy przez "w czubie".
Dominował to Real czy Barca, poprzednio MU, ale nie Bayern dotychczas.
Ostatni rok wszystko zmienił, bo giganci mają problemy, ale nadrobią to IMO szybciej niż Bayern zdąży pomyśleć o zajęciu ich miejsca na dłużej.

[...]

Rok temu tak było, a wtedy zapadła ta mało mądra decyzja.
A Borussia nawet nie była gorsza od Bayernu, wystarczyła lepsza dyspozycja dnia i mogli ich zjeść w finale.

Bo zawsze nim był i wróci gdzie jego miejsce.
W ujęciu europejskim rzecz jasna.

W stopke: Bayern Monachium to europejski średniak.

Znowu przekręczasz po swojemu i dyskutujesz ze swoimi rojeniami.
Napisałem jasno, że taki był.
Tak jak Benfica czy Porto np.

[...]

I znowu nie zrozumiałeś.
Nie chodzi o to czy ciężko, czy łatwo, tylko czy trudniej, czy łatwiej.
To nie to samo.

Data: 2014-01-12 00:00:37
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

O jakim okresie myslisz?

Data: 2014-01-12 17:38:36
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B32CD645A6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Powiedzmy 20 latach?

Data: 2014-01-12 20:00:49
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

5 x w finale LM z czego 2 x wygrana

Real w tym czasie zdobył LM 3x
Barcelona 3x ale jeżeli rozciagniemy jeszcze o 2 lata to 4x na 5 bytności w finale.

MU 4 x w finale i 2 zwyciestwa.

Hmm, skąd to przekonanie, ze tamte zespoły to potentaci a Bayern to średniak?

Data: 2014-01-12 21:39:43
Autor: Cavallino
Lewandowski .. jednak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Hmm, skąd to przekonanie, ze tamte zespoły to potentaci a Bayern to
średniak?

Jeszcze więcej zespołów zdobywało LM, ale nie każdy z nich był jej potentatem.
Przeważnie jest tak, że potentaci mają lata chude, często wszyscy naraz i wtedy jest szansa, że średniacy nabijają sobie statytyski.
Inaczej LM zdobywało by kilka drużyn.

Data: 2014-01-12 23:00:58
Autor: Budzik
Lewandowski .. jednak
[...]

Ktory drugi sredniak był w omawianym czasie 5 razy w finale?

Przeważnie jest tak, że potentaci mają lata chude, często wszyscy
naraz i wtedy jest szansa, że średniacy nabijają sobie statytyski.
Inaczej LM zdobywało by kilka drużyn.
I ktora z wymienionych przez Ciebie druzyn nabiła sobie statystyki w czasie chydych lat innych?
MU? Barca?

Ale nie ma co ciągnąć tej dyskusji - udowadnianie ze BM nie jest europejskim średniakiem ale członkiem elity jest tak oczywiste, ze nie wymaga adwokata w mojej osobie.

Lewandowski .. jednak