Lewandowski w Borussii..

Data: 2010-08-20 10:52:54
Autor: TheBest
Lewandowski w Borussii..
Wygląda na to, że będzie grzał ławkę. Wczoraj BVB rozbiło pogromców Wisły, Karabach 4:0. Po 2 bramki zapakowali Kagawa i Barrios, a to konkurenci na pozycjach Lewego. Więc zostaje mu 20-30 minut na mecz, trochę mało jak na "największy talent od czasu Bońka". Wygląda na to, że najlepszy gracz naszej ligi jest za cienki pierwszy skład średniaka 1 Bundesligi (za to Piszczek i Błaszczykowski wystąpili od 1 minuty). Gdyby ktoś pisał o tzw. zaaklimatyzowaniu się to Kagawa jest w BVB od 1 lipca.

Data: 2010-08-20 02:29:18
Autor: JC
Lewandowski w Borussii..
On 20 Sie, 10:52, TheBest <colb...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Gdzieś czytałem, że ten Japończyk kosztował jakieś 350 tys. euro
bodajże. Jeśli prezentuje podobne umiejętności, co Lewy, to będą
stawiali na niego, więcej są w stanie na nim zarobić, gdyby jakiś klub
się zainteresował.

pzdr
JC

Data: 2010-08-20 03:20:35
Autor: Roberto
Lewandowski w Borussii..
On 20 Sie, 11:29, JC <teufelsw...@gmail.com> wrote:
> [...]

bodajże. Jeśli prezentuje podobne umiejętności, co Lewy, to będą
stawiali na niego, więcej są w stanie na nim zarobić, gdyby jakiś klub

Znowu spiskowa teoria dziejów. A ja tam myślę, że wszystko w jego
nogach i jeśli dziś nie miesci się w pierwszej jedenastce to
zwyczajnie jest słabszy.

Data: 2010-08-20 04:02:27
Autor: JC
Lewandowski w Borussii..
On 20 Sie, 12:20, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:
On 20 Sie, 11:29, JC <teufelsw...@gmail.com> wrote:

Znowu spiskowa teoria dziejów. A ja tam myślę, że wszystko w jego
nogach i jeśli dziś nie miesci się w pierwszej jedenastce to
zwyczajnie jest słabszy.

Żaden spisek, panie kolego. Pisałem o zbliżonych umiejętnościach, a to
że cena gracza też ma jakiś wpływ to opinia niemieckiego dziennikarza,
sam bym nie pomyślał, że u nich takie rzeczy się zdarzają.

pzdr
JC

Data: 2010-08-20 13:12:26
Autor: Mane
Lewandowski w Borussii..
W dniu 2010-08-20 13:02, JC pisze:

Żaden spisek, panie kolego. Pisałem o zbliżonych umiejętnościach, a to
że cena gracza też ma jakiś wpływ to opinia niemieckiego dziennikarza,
sam bym nie pomyślał, że u nich takie rzeczy się zdarzają.

Jak by Kagawa był droższy to by było, że stawiają na niego bo wiadomo ze

- droższy musi grać
- za dużo za niego zapłacili, żeby miał siedzieć na ławce *

* - niepotrzebne skreślić :)

Tak zawsze była tłumaczona nieporadność naszych zawodników w zachodnich klubach.

Data: 2010-08-20 15:07:02
Autor: ..Aldi..Romek..
Lewandowski w Borussii..
[...]

wyrwałeś mi to z ust!
dokładnie tak samo uważam!

Data: 2010-08-20 16:03:33
Autor: yamma
Lewandowski w Borussii..
JC wrote:

[...]

Może tak poczekajcie do niedzieli z tymi teoriami. Te lepsze zespoły często wystawiają na początkowe mecze pucharowe piłkarzy rezerwowych. W niedzielę BVB gra z Leverkusen i tam powinniśmy zobaczyć Lewandowskiego.
yamma

Data: 2010-08-20 18:51:45
Autor: vier panzersoldaten und ein hund
Lewandowski w Borussii..

"yamma" yamma@wp.pl:

[...]
Sklad wg. kickera na niedziele: Weidenfeller - Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer - Sahin, Kehl - M. Götze, Kagawa, K. Großkreutz - Barrios

Oni rzadko sie myla, jak juz by mialo byc cos inaczej to na moje: jak Owomoyela wyleczy sraczke, to Piszczek tez nie zagra. Ewentualnie to nie Goetze a Kagawa zagra z prawej (Kuba znow popsuty), Lewy wtedy w srodku. Tylko, ze on na tej pozycji to niezbyt przekonywujacy jest. Wczoraj w te 20 minut mial jedno fajne podanie na Barriosa, ten strzelil bramke, ale odgwizdano spalony. Chyba slusznie. Jeden strzalik zza pola karnego, ja bym go chwycil... no ale Velijew dwa podobne Kagawy i Barriosa puscil, wiec warto bylo probowac:-) I to chyba na tyle...

A tak BTW: jak mogla Wisla, czy jakakolwiek polska profesjonalna druzyna przegrac z tymi ogorkami? Albo inaczej: jakby to wygladalo jakby zagrali z BVB? Moze jednak lepiej ze odpadli z Azerami, bo przy dwucyfrowej porazce z Niemcami obciach bylby jeszcze gorszy, pogorszenie stosunkow sasiedzkich, Lewy czy Kuba by cos jeszcze strzelili i zdrajcami Narodu by sie okazali jak, nie przymierzajac, Podolski...

Pzdr
AZ
--
www.darth.here.de

Data: 2010-08-20 11:19:44
Autor: Mane
Lewandowski w Borussii..
W dniu 2010-08-20 10:52, TheBest pisze:

Gdyby ktoś pisał o tzw. zaaklimatyzowaniu się to Kagawa jest w BVB od 1
lipca.

Nie chce mi się sprawdzać, ale to chyba dłużej niż Lewandowski :)

Data: 2010-08-20 12:25:25
Autor: Mane
Lewandowski w Borussii..
W dniu 2010-08-20 11:31, TheBest pisze:

Lewy od 11.06

Hmm, a byłem przekonany, że te przepychanki trwały jednak dłużej :)

Lewandowski w Borussii..