Lewandowski w tok fm "Świat się chwieje"

Data: 2017-03-19 09:49:38
Autor: z
Lewandowski w tok fm "Świat się chwieje"
Posłuchajcie sobie bo warto.
Właśnie główny doradca gospodarczy i twórca programu wyborczego o jednolitym kontrakcie i podatku (podobał mi się ten program) wije się odpowiadając na trudne pytania redaktora.
Wychodzi na jaw że PO nie ma żadnego planu, to wszystko było na wodzie pisane na prętce na kolanie.
Jeśli w takim stanie merytorycznym jest całe PO to długo do władzy się nie dorwią.
I ciągle te odwołanie do Kaczyńskiego. Zero konkretów.

Data: 2017-03-19 10:06:18
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 09:49 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Furda tam PO, to choroba całej totalnej opozycji.
Wyraźnie fundują nam spełnienie wizji Morawieckiego - PiS u władzy do 2031!

--
Trefniś

Lewandowski w tok fm "Świat się chwieje"