Data: 2012-04-24 00:57:12 | |
Autor: Uncle Pete | |
Lewarek | |
Witam,
Na mniej więcej 20. podnoszeniu zerwał się gwint w oryginalnym lewarku do Focusa I. Huknęło ładnie, dobrze, że koła nie zdążyłem odkręcić. I teraz mam dylemat, co kupić w zamian. Podnośnik hydrauliczny jest trochę za duży, żeby go cały czas wozić w bagażniku. Oryginalne używki na Allegro są tanie, ale nie wiadomo ile razy były używane. Czy ktoś wie, jakiej jakości są tanie trapezowe marketowe lewarki? Może jakiś sprawdzony model, który wytrzyma kilka razy? "Planowe" podnoszenia od tej pory będę robił tylko żabą. Pozdrawiam, Piotr |
|
Data: 2012-04-24 20:55:24 | |
Autor: scobowski | |
Lewarek | |
W dniu 2012-04-24 00:57, Uncle Pete pisze:
Witam,Nie wiem, co tam dają do fordów. Audi-kowe lewarki służą mi niezawodnie - najstarszy miał (jak auto) 23 lata - używany przeze mnie przez 12 lat min 2x/rok x4 wzniosy ;) do roku (wymiana kół sezonowa), a zazwyczaj częściej (bo w starych autach jakoś częściej się podnośnika używa). Nic sie nigdy nie urwało, nie wytarło ani nie spadło. Żaby za stówę z supermarketu sobie daruj. Najmniejszy hydraulik styknie do osobówki, a waży może 500g więcej niż "firmowy" podnośnik w bagażniku. |
|
Data: 2012-04-24 21:48:30 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Lewarek | |
On Tue, 24 Apr 2012 00:57:12 +0200, Uncle Pete wrote:
Witam, W oryginalnym lewarku z Mondeo gwint zosta³ ca³y, wyrwa³o siê jego mocowanie. W lewarku Opla pêk³a plastikowa czê¶æ i ca³y siê z³o¿y³. A takiego z Castoramy u¿ywa³em ju¿ masê razy i nic mu nie jest. Wychodzi z tego ¿e lewarki najlepiej kupowaæ w markecie, bo te oryginalne to szajs :) |