Lewarek

Data: 2012-04-24 21:48:30
Autor: Tomasz Pyra
Lewarek
On Tue, 24 Apr 2012 00:57:12 +0200, Uncle Pete wrote:

Witam,

Na mniej więcej 20. podnoszeniu zerwał się gwint w oryginalnym lewarku do Focusa I. Huknęło ładnie, dobrze, że koła nie zdążyłem odkręcić.

W oryginalnym lewarku z Mondeo gwint został cały, wyrwało się jego
mocowanie.
W lewarku Opla pękła plastikowa część i cały się złożył.

A takiego z Castoramy używałem już masę razy i nic mu nie jest.

Wychodzi z tego że lewarki najlepiej kupować w markecie, bo te oryginalne
to szajs :)

Lewarek