Lewica współczesna to krystaliczny leppery zm, palikotyzm.

Data: 2011-11-21 16:15:56
Autor: stevep
Lewica współczesna to krystaliczny leppery zm, palikotyzm.
# Wziął i zde…, przepraszam umarł madrycki mit lewicowy niejakiego  Zapatero. Zaczął hiszpański ojciec narodu od populizmu, który mi akurat  leżał, czyli wycofania wojsk z Iraku, po zamachu w Madrycie, a skończył  jak każdy lewak. Jak skończył Zapatero jest mało ważne, znacznie  ważniejsze jest jak skończyli Hiszpanie. Może jestem cyniczny, ale i  koniec Hiszpanów mało mnie interesuje, to tylko dobry przyczynek do  kolejnego beznadziejnego gestu desperacji. Otwieranie oczu nazywa się ten  gest. Lewica współczesna to krystaliczny lepperyzm, palikotyzm, bo nawet  nie chavezizm. Podpalić kościół ożenić „gejów”, przytulić transseksualnego  Murzyna do azjatyckiej feministki. W świecie konkretów, niejaki Zapatero  ślepo wpatrzony w UE, zostawia po sobie bankrutujące państwo z 20%  bezrobociem. Rodzimi spece dyplomatycznie nie zajmują kluczowych stanowisk  jak to euro uratowało miłośników Sangrii. Ani euro, ani cała europejskość  nie pomogłą, bo fikcja nie może uratować rzeczywistości. Na modnych  hasłach, „żółwikach”, populizmie antyklerykalnym nie sposób dojechać dalej  niż na do bram nędzy. Dobrze, zgoda i nawet „żółwik’, gdybym był Hiszpanem  miałbym poważne podłoże emocjonalne do antyklerykalizmu. Tam zawsze  przesadzano, najpierw inkwizycja, potem Franko, ale co poza emocjami?  Zupełne nic, żadnego pomysłu na realia, demagogia, ideologia, zaklinanie  deszczu, czyli sekciarstwo, które zastąpiło religię. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h16ds

--
stevep

Lewica współczesna to krystaliczny leppery zm, palikotyzm.