Lewica wyprzedza PiS !!!

Data: 2011-04-13 20:23:50
Autor: Zennon
Lewica wyprzedza PiS !!!
Data: 2011-04-13 20:34:54
Autor: abc
Lewica wyprzedza PiS !!!
Jakbyś określił głupka, który się podnieca ustawianymi wyścigami?

Data: 2011-04-13 20:40:31
Autor: Zennon
Lewica wyprzedza PiS !!!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4da5ecd2$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
Jakbyś określił głupka, który się podnieca ustawianymi wyścigami?

Tak wiem, nie musisz nic więcej mówić. Wybory w których PiS przegra, będą sfałszowane.

Zennon

Data: 2011-04-13 20:49:44
Autor: abc
Lewica wyprzedza PiS !!!
Jakbyś określił głupka, który się podnieca ustawianymi wyścigami?

Tak wiem, nie musisz nic więcej mówić. Wybory w których PiS przegra, będą
sfałszowane.

Bezpieka dobrze zapamiętała deklarację Gomułki: "Towarzysze, władzy raz
zdobytej nie oddamy nigdy!"

Data: 2011-04-14 07:53:56
Autor: Asxzse
Lewica wyprzedza PiS !!!