Lewica ze świńską twarzą

Data: 2011-10-13 14:30:53
Autor: abc
Lewica ze świńską twarzą
Fakt, że co dziesiąty rodak zagłosował na chama, dowodzi, że biłgorajska rewolucja kulturalna już się dokonała. Pozostaje jedynie wcielić w życie najważniejsze postulaty.

Brak szacunku dla zmarłych musi stać się obowiązkowy od trzeciego roku życia, a kto odmówi lżenia ofiar katastrof, wypadków czy kataklizmów, będzie musiał zjeść obiad z Nergalem.

Dla każdego członka Ruchu gumowy penis i prezerwatywa gratis - na żądanie.

Zmiana w Konstytucji RP punktu o karaniu za publiczne znieważenie symboli religijnych poprzez zastąpienie słowa "karanie" słowem "promowanie".

Obowiązkowy udział w każdej paradzie równości organizowanej w promieniu 100 kilometrów, a także akcji "Baseniki 2012? obejmującej realizację postulatu "W każdym mieście basen tylko dla mężczyzn".

Promowanie osób, które zmieniły płeć, poprzez obsadzenie ich w urzędach wojewódzkich oraz serialach TVP.

Lekcje marihuany zamiast religii, zakaz wspominania przy innych dzieciach o niedzielnych wyjściach z rodziną do budynku oznaczonego krzyżem. I tak dalej.

Że to nieprawdopodobne? Dzięki Palikotowi w jednej ławie sejmowej zasiądą zastępca Jerzego Urbana, "rzeźnika prasowego" komunistycznego reżimu, który z pogardą mówił o "Solidarności" i księdzu Jerzym Popiełuszce, oraz naczelny pisemka dla sfrustrowanych ateistów "Fakty i Mity", który z zabójcą księdza Popiełuszki współpracował po wyjściu przez niego z więzienia.

Mamy wolną, nieesbecką Polskę, a tacy ludzie - dzięki przyjacielowi pana prezydenta i koledze pana premiera - zostają posłami Rzeczypospolitej, by budować nową lewicę. To jest dopiero nieprawdopodobne.

Więcej http://blog.rp.pl/feusette/2011/10/12/lewica-ze-swinska-twarza/

Data: 2011-10-13 06:34:04
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 14:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Fakt, e co dziesi ty rodak zag osowa na chama, dowodzi, e bi gorajska
rewolucja kulturalna ju si dokona a. Pozostaje jedynie wcieli w ycie
najwa niejsze postulaty.

Brak szacunku dla zmar ych musi sta si obowi zkowy od trzeciego roku
ycia, a kto odm wi l enia ofiar katastrof, wypadk w czy kataklizm w, b dzie
musia zje obiad z Nergalem.

Dla ka dego cz onka Ruchu gumowy penis i prezerwatywa gratis - na danie.

Zmiana w Konstytucji RP punktu o karaniu za publiczne zniewa enie symboli
religijnych poprzez zast pienie s owa "karanie" s owem "promowanie".

Obowi zkowy udzia w ka dej paradzie r wno ci organizowanej w promieniu 100
kilometr w, a tak e akcji "Baseniki 2012? obejmuj cej realizacj postulatu
"W ka dym mie cie basen tylko dla m czyzn".

Promowanie os b, kt re zmieni y p e , poprzez obsadzenie ich w urz dach
wojew dzkich oraz serialach TVP.

Lekcje marihuany zamiast religii, zakaz wspominania przy innych dzieciach o
niedzielnych wyj ciach z rodzin do budynku oznaczonego krzy em. I tak
dalej.

e to nieprawdopodobne? Dzi ki Palikotowi w jednej awie sejmowej zasi d
zast pca Jerzego Urbana, "rze nika prasowego" komunistycznego re imu, kt ry
z pogard m wi o "Solidarno ci" i ksi dzu Jerzym Popie uszce, oraz naczelny
pisemka dla sfrustrowanych ateist w "Fakty i Mity", kt ry z zab jc ksi dza
Popie uszki wsp pracowa po wyj ciu przez niego z wi zienia.

Mamy woln , nieesbeck Polsk , a tacy ludzie - dzi ki przyjacielowi pana
prezydenta i koledze pana premiera - zostaj pos ami Rzeczypospolitej, by
budowa now lewic . To jest dopiero nieprawdopodobne.

Wi cejhttp://blog.rp.pl/feusette/2011/10/12/lewica-ze-swinska-twarza/

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

To jest dopiero nieprawdopodobne.

Ale prawdziwe! 36 lat teokratycznych rzadow gen. Franco w Hiszpanii,
doprowadzilo do zniszczenia katolicyzmu w tym tradycyjnie katolickim
kraju. Wniosek: najwieksza szkode KK czynia zli propagandysci. Tacy
m.in. jak ty, ale glownie twoj szef ojciec-dyrektor Grzyb. Zwroc uwage
ile niecheci i agresji wzbudzaja twoje posty! Proponuje wyciagnac
stosowne wnioski.

Data: 2011-10-13 08:48:52
Autor: Antenka
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 15:34, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

m.in. jak ty, ale glownie twoj szef ojciec-dyrektor Grzyb. Zwroc uwage
ile niecheci i agresji wzbudzaja twoje posty! Proponuje wyciagnac

Chyba twojej agresji. Zostaw Abecadło w spokoju - niech pisze! Jest
bardzo potrzebny na tej grupie i ma moje błogosławieństwo!

Antenka

Data: 2011-10-13 09:38:37
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 17:48, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

Chyba twojej agresji. Zostaw Abecadło w spokoju - niech pisze! Jest
bardzo potrzebny na tej grupie i ma moje błogosławieństwo!

do czego jest potrzebny?

Data: 2011-10-14 04:27:31
Autor: stevep
Lewica ze świńską twarzą
Dnia 13-10-2011 o 17:48:52 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Chyba twojej agresji. Zostaw Abecadło w spokoju - niech pisze! Jest
bardzo potrzebny na tej grupie i ma moje błogosławieństwo!

Jest potrzebny jak pryszcz na jajach.

--
stevep

Data: 2011-10-13 16:34:07
Autor: abc
Lewica ze świńską twarzą
W latach 1960-1966 Hiszpania z niestabilnego politycznie i biednego kraju
stala siw najszybciej po Japonii rozwijajacym sie panstwem (tempo wzrostu
PKB w latach 1960-75 wynosi o 7,2% rocznie, przecietne tempo wzrostu plac
realnych, w tym czasie wynios o 7,9% rocznie, a inflacja spad a ponizej 5%).

Hiszoania stala sie 12 potega gospodarcza swiata.  Wplyw na dobre wyniki
gospodarcze mia rowniez sektor turystyczny, ktory od lat 60. zaczal sie
rozwijac .

Nie bylo ani powodow politycznych, ani ekonomicznych upadku frankizmu.
Frankizm upadl po smierci Franco gdy rozwój ekonomiczny kraju by w
prawdziwym apogeum.

Data: 2011-10-13 08:26:23
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 16:34, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Frankizm upadl po smierci Franco gdy rozw j ekonomiczny kraju by w
prawdziwym apogeum.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

ja o zupie a ty o d...
frankizm zabil katolicyzm w Hiszpani, to jest glowne przeslanie ideowe
mojej wypowiedzi

Data: 2011-10-13 17:54:01
Autor: abc
Lewica ze świńską twarzą
Hiszpania Franco miala jedna jedyna legitymizacje wladzy: frankizm jest
wyrazem katolickiej nauki spolecznej, ktora aplikuje w sposob
niedemokratyczy, gdyz  prawdy sie nie glosuje.

Degrengolada Kosciola na soborze i zachwyt nad demokracja , relatywizmem,
teilhardyzmem spowodowaly, ze nie dalo sie legitymizowac rzadu
niedemokratycznego za pomoca nauki Kosciola, ktora wlasnie skapitulowala
przed demokracja i pluralizmem.

W samej Hiszpanii wielka destrukcje systemu przeprowadzili chadecy z Opus
Dei, ktorzy okazali sie prawdziwie `piata kolumna ' religijnego modernizmu i
demokracji, co stawia pod znakiem zapytania obiegowe opinie o Opus Dei jako
organizacji `tradycjonalistycznej' - nie generalizujac sprawy trzeba
stwierdzic, ze dla katolickiej Hiszpanii Franco Opus Dei byla wieksza sila
destrukcyjna niz masoneria calego swiata razem wzieta.

Data: 2011-10-13 09:34:43
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 17:54, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Co za roznica jakie frakcje wewnatrz KK sa mniej lub bardziej
destrukcyjne? Fakty sa takie ze na spotkania z JP2 przychodzilo w
Hiszpanii circa 1500 osob. Na koncerty zespolu Roxette, ktore odbywaly
sie rownolegle 150 000 osob, lub wiecej.

Data: 2011-10-13 18:54:28
Autor: abc
Lewica ze świńską twarzą
Co za roznica jakie frakcje wewnatrz KK sa mniej lub bardziej
destrukcyjne?

To bardzo istotna różnica.

Fakty sa takie ze na spotkania z JP2 przychodzilo w
Hiszpanii circa 1500 osob. Na koncerty zespolu Roxette, ktore odbywaly
sie rownolegle 150 000 osob, lub wiecej.

Prawie dwumilionowa rzesza młodych na Mszy św. i czuwaniu modlitewnym, setki
tysięcy na Drodze Krzyżowej i spotkaniach z Benedyktem XVI, katechezy,
oblegana Strefa Pojednania i tłumnie odwiedzane Targi Powołaniowe, koncerty,
wystawy. To wszystko złożyło się na 26. Światowy Dzień Młodzieży w Madrycie.

http://ekai.pl/wydarzenia/temat_dnia/x45095/swietowalo-pokolenie-benedykta-xvi/

Data: 2011-10-13 10:03:23
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 18:54, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>Co za roznica jakie frakcje wewnatrz KK sa mniej lub bardziej
>destrukcyjne?

To bardzo istotna r nica.

>Fakty sa takie ze na spotkania z JP2 przychodzilo w
>Hiszpanii circa 1500 osob. Na koncerty zespolu Roxette, ktore odbywaly
>sie rownolegle 150 000 osob, lub wiecej.

Prawie dwumilionowa rzesza m odych na Mszy w. i czuwaniu modlitewnym, setki
tysi cy na Drodze Krzy owej i spotkaniach z Benedyktem XVI, katechezy,
oblegana Strefa Pojednania i t umnie odwiedzane Targi Powo aniowe, koncerty,
wystawy. To wszystko z o y o si na 26. wiatowy Dzie M odzie y w Madrycie.

[...]

twoj kosciol, twoje problemy, mnie jest wszystko jedno

ad.2
nazjezdzali sie z calego swiata
bo:
http://www.kosciol.pl/article.php?story=20060406171011789

Data: 2011-10-13 17:30:24
Autor: u2
Lewica ze świńską twarzą
W dniu 2011-10-13 15:34, J-23 pisze:
[...]

Tylko ciemna masa palikociarni moze ulec prymitywnej esbeckiej
propagandzie antykoscielnej, twojej czy abecadla. :)

Data: 2011-10-13 08:38:15
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 17:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Tylko ciemna masa palikociarni moze ulec prymitywnej esbeckiej
propagandzie antykoscielnej, twojej czy abecadla. :)

Widzisz, juz sa skutki moich dzialan. Nawales dzialalnosc abecadla
"propaganda antykoscielna" - "rewolucja zjada wlasne dzieci" (sic!)

Data: 2011-10-13 17:44:09
Autor: u2
Lewica ze świńską twarzą
W dniu 2011-10-13 17:38, J-23 pisze:
[...]

Debilu gwniany, poczytaj co wczesniej pisalem o esbucu abc :)

Data: 2011-10-13 09:39:32
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 17:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Widzisz, juz sa skutki moich dzialan. Nawales dzialalnosc abecadla
> "propaganda antykoscielna" - "rewolucja zjada wlasne dzieci" (sic!)

Debilu gwniany, poczytaj co wczesniej pisalem o esbucu abc :)

fajnie sie opluwasz ze zlosci

Data: 2011-10-13 20:23:36
Autor: u2
Lewica ze świńską twarzą
W dniu 2011-10-13 18:39, J-23 pisze:
fajnie sie opluwasz ze zlosci

Nie slin sie tak, zlosc pieknosci szkodzi :)

Data: 2011-10-13 14:21:32
Autor: J-23
Lewica ze świńską twarzą
On 13 Paź, 20:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-10-13 18:39, J-23 pisze:

> fajnie sie opluwasz ze zlosci

Nie slin sie tak, zlosc pieknosci szkodzi :)

prawdzie i prawdziwemu pieknu, nic nie zaszkodzi

Data: 2011-10-14 04:28:33
Autor: stevep
Lewica ze świńską twarzą
Dnia 13-10-2011 o 18:39:32 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

On 13 Paź, 17:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> "propaganda antykoscielna" - "rewolucja zjada wlasne dzieci" (sic!)

Debilu gwniany, poczytaj co wczesniej pisalem o esbucu abc :)

Bo to zapluty karzeł mocheryzmu.  :D

--
stevep

Data: 2011-10-14 21:31:15