Lewicowcy inteligentniejsi od prawicowców...

Data: 2012-02-14 08:59:13
Autor: Tzva Adonai
Lewicowcy inteligentniejsi od prawicowców...
Prawicowcy są mniej inteligentni niż lewicowcy, a ludzie, którzy nie
byli zbyt bystrzy w dzieciństwie, gdy dorosną, stają się antysemitami
- wynika z badań kanadyjskich naukowców opublikowanego w
''Psychological Science''.

Badania objęły 15 tysięcy osób. Porównywano w nich poziom inteligencji
za młodu z poglądami politycznymi tych samych ludzi po latach.
Dostrzeżono korelację pomiędzy niską inteligencją dzieci a nachyleniem
prawicowym. Według hipotezy naukowców można to tłumaczyć ich potrzebą
bezpieczeństwa.

http://deser.pl/deser/1,111857,11094831,Kto_jest_inteligentniejszy__konserwatysci_czy_lewicowcy_.html

Data: 2012-02-14 14:57:01
Autor: Marek
On 14 Lut, 17:59, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

W Polsce jest odwrotnie...
To taka psychologiczna geografia...

Eskimos w Afryce bedzie malo inteligentny w radzeniu sobie w zyciu.

Data: 2012-02-14 17:35:38
Autor: Obserwator
Lewicowcy inteligentniejsi od prawicowców...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): (...)

jest tylko jeden maly drobiazg.Badania przeprowadzono w Kanadzie, a nie w
Polsce, ani innym panstwie postkomunistycznym czy komunistyczny.

Zreszta niektore badania dzisiaj mozna sobie zamowic, dlatego trzeba takie
badania weryfikowac i sprawdzic przez rozne niezalezne osrodki.

Ale jak powszechnie wiadomo w wybiorczej pracuja bardzo inteligentni czekisci,
wiec... wiedza jak zdobywac przychylnosc rownie jak oni inteligentnych
postkomuchow. --

Data: 2012-02-15 13:03:16
Autor: u2
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Dlatego masz u nich konto! Masochista z ciebie fiucie!

Data: 2012-02-14 18:20:35
Autor: raff
On Tue, 14 Feb 2012 18:16:15 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

A badanie bylo przeprowadzone przez ewrej naukowcow ;)

R.

Data: 2012-02-14 18:22:05
Autor: u2
W dniu 2012-02-14 18:20, raff pisze:
[...]

Tja, lewicowych jewrej nałkowców ;)

Data: 2012-02-15 13:02:17
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Tja, lewicowych jewrej nałkowców ;)

No przecież nie przez takich durni jak ty i raff!

Data: 2012-02-15 07:02:43
Autor: stevep
Dnia 14-02-2012 o 18:20:35 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Antysemita z ciebie Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2012-02-15 12:59:23
Autor: raff

Data: 2012-02-14 18:24:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:6e744f79-5ab8-45c9-8577-27855e69ed52x19g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

To wszystko wyjaśnia i staje się zrozumiałe. Bądźmy więc wyrozumiali dla naszych braci prawicowców.

Data: 2012-02-15 01:24:21
Autor: MH
Lewicowcy inteligentniejsi od prawicowców...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Prawicowcy s=B1 mniej inteligentni ni=BF lewicowcy, a ludzie, kt=F3rzy nie
byli zbyt bystrzy w dzieci=F1stwie, gdy dorosn=B1, staj=B1 si=EA antysemita=
mi
- wynika z bada=F1 kanadyjskich naukowc=F3w opublikowanego w
''Psychological Science''.

Badania obj=EA=B3y 15 tysi=EAcy os=F3b. Por=F3wnywano w nich poziom intelig=
encji
za m=B3odu z pogl=B1dami politycznymi tych samych ludzi po latach.
Dostrze=BFono korelacj=EA pomi=EAdzy nisk=B1 inteligencj=B1 dzieci a nachyl=
eniem
prawicowym. Wed=B3ug hipotezy naukowc=F3w mo=BFna to t=B3umaczy=E6 ich potr=
zeb=B1
bezpiecze=F1stwa.

http://deser.pl/deser/1,111857,11094831,Kto_jest_inteligentniejszy__konserw=
atysci_czy_lewicowcy_.html

===========

Wielkie mi Panie Dzieju odrkrycie!! Teraz należałoby zdefiniować pojęcie
prawicy/lewicy. Moher ryczący "precz z komuną" i żądający CHLEBA, oczywiście za darmola od rządu. Hmm,rząd to nie piekarnia, ale co tam..  ŻĄDAMY!!!
To jest właśnie PRAWICA..  A kto ten chlebuś robi??  Przedsiębiorcy, czyli zaś
PRAWICA..  Tymczasem LEWICA stwarza miejsca pracy (Palikot), a PRAWICA ryczy "precz z
komuną"..

Nieźle się pohepało, co nie??  Prawo/lewo, Lewo/prawo , wuj wie o co biega !!

Niemniej jednak, kaczoluby nie zdają sobie sprawy z faktu, że są KOMUCHAMI !!

MH

--

Lewicowcy inteligentniejsi od prawicowców...