Lewicowiec chce zwycięstwa picu. Przysięga na córki.

Data: 2011-09-19 19:26:47
Autor: Konrad
Lewicowiec chce zwycięstwa picu. Przysięga na córki.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j57nhl$ftf$1news.onet.pl...
Sikorski kompromituje kraj, serwując podczas polskiej prezydencji węgierskie wino.

Panie Przemysławie - myślałem że Pan pisze tylko posty atakujące PiS - widzę że jednak jak ktoś prawdę mówi to też Pan zacytuje. Nie mam pytań - prosze o jeszcze.

Kon.

Data: 2011-09-19 21:10:28
Autor: Przemysław W
Lewicowiec chce zwycięstwa picu. Przysięga na córki.

Użytkownik "Konrad" <nospam@poczta.onet.pl> napisał

Panie Przemysławie - myślałem że Pan pisze tylko posty atakujące PiS...

Tak się składa, że ta sekta daje najwięcej powodu do krytyki.

 Przemek

--

Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoją wypowiedź,
 jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotyków.

Adam Hofman i Tomasz Poręba politycy PiS przyznają, że mówili nieprawdę twierdząc,
 iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach..

Data: 2011-09-19 21:16:10
Autor: Konrad

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j58435$qp5$1news.onet.pl...

Użytkownik "Konrad" <nospam@poczta.onet.pl> napisał

Panie Przemysławie - myślałem że Pan pisze tylko posty atakujące PiS...

Tak się składa, że ta sekta daje najwięcej powodu do krytyki.

Być może - ale doceniam prezentację drugiej strony z która niewątpliwie trudnio się nie zgodzić.

Kon.

Lewicowiec chce zwycięstwa picu. Przysięga na córki.