Lewiźniany pieniacz.

Data: 2009-08-06 17:29:31
Autor: Piotr
Lewiźniany pieniacz.

"We wtorek w TVP Info w trakcie dyskusji m.in. o demografii Janusz
Korwin-Mikke powiedział do Arłukowicza: "Niech pan nie wygaduje
głupot, bo to jest zbrodnicze, co pan mówi. Pan jest zbrodniarzem, co
będziemy mówić". "Pan jest po prostu zbrodniarzem, nie zdając sobie z
tego sprawy" - powtórzył także na zakończenie rozmowy.

- Pewnie nie robiłbym z tego większej awantury, ale padło to w
telewizji publicznej i nadszedł czas, kiedy trzeba zakończyć w Polsce
z debatą ocierającą się o neofaszystowskie poglądy - podkreślił
Arłukowicz na czwartkowej konferencji prasowej w Sejmie."

http://wiadomosci.onet.pl/2021647,11,item.html

Kolejny lewiźniarz chce zaistnieć poprzez procesowanie się.
Ciekawe czy nie aby homoś? :-)
Piotr

Data: 2009-08-06 19:02:35
Autor: ColgatesBilly
Lewiźniany pieniacz.
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:oh8pwi82j73i.dlgmasz.facet.luzik...

[...]

Z y j e m y   w   p a n s t w i e   p r a w a.....

Kol

Data: 2009-08-06 18:10:23
Autor: Piotr
Lewiźniany pieniacz.
Dnia Thu, 6 Aug 2009 19:02:35 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Z y j e m y   w   p a n s t w i e   p r a w a.....

Co za dużo, to niezdrowo...
Piotr
PS. No i czy lewe prawo, to prawo? A może raczej lewo?

Data: 2009-08-06 23:34:13
Autor: Alex
Lewiźniany pieniacz.

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:69Dem.32424$vi5.28899uutiset.elisa.fi...
[...]

Zyjemy w panstwie prawnikow, a prawo staje sie nowa religia.
Podczas gdy prawo ma sluzyc ludziom, sluzyc sprawiedliwosci i byc
podporzadkowane zdrowemu rozsadkowi.
Zreszta co to za prawo, ktorego nikt nie potrafii spamietac.
To raczej zbior durnowatych przepisow.

Alex

Data: 2009-08-07 13:42:47
Autor: Antenka
Lewiźniany pieniacz.
Janusz się zdenerwował? Wybitna umysłowość :)

Antenka

Data: 2009-08-07 18:49:37
Autor: naprany jak kruk!
Lewiźniany pieniacz .
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Kolejny lewiźniarz chce zaistnieć poprzez procesowanie się.
Ciekawe czy nie aby homoś? :-)

ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-07 21:33:48
Autor: Piotr
Lewiźniany pieniacz .
Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku. Piotr

Data: 2009-08-07 13:46:00
Autor: Antenka
Lewiźniany pieniacz.
On 7 Sie, 21:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

> ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
> [...]

Ten naprany kruk to  jakaś zakała ludzkości!  Zaczynam wierzyć, że
stuka w tę klawiaturę kompletnie narąbany, sorry że się wyrażam..
Czasami trzeba, żeby oddać całą dramaturgię. :)

Antenka

Data: 2009-08-07 21:43:07
Autor: raff
Lewiźniany pieniacz.
Piotr pisze:
Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):
ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku. Piotr

Tony to specjalista od lizania. Co sie pojawi to wyskoczy z lizaniem sie po fiutkach. W miedzyczasie zbiera puszki i szuka lodowki z grubym styropianem na zime.

R.

Data: 2009-08-17 18:12:59
Autor: naprany jak kruk!
Lewiźniany pieniacz .
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

> Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku. > Piotr

Tony to specjalista od lizania. Co sie pojawi to wyskoczy z lizaniem sie po fiutkach. W miedzyczasie zbiera puszki i szuka lodowki z grubym styropianem na zime.

moja wina ze lubisz lizania sie po fiutkach jak widac tylko to tobie w glowie
ale nic dziwnego jak masz dwie dupy hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-17 18:12:20
Autor: naprany jak kruk!
Lewiźniany pieniacz .
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

> ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
> odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku.

zadna dla mnie przyjemnosc pluc na zwierzaki