Lewiźniany pieniacz .

Data: 2009-08-07 18:49:37
Autor: naprany jak kruk!
Lewiźniany pieniacz .
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Kolejny lewiźniarz chce zaistnieć poprzez procesowanie się.
Ciekawe czy nie aby homoś? :-)

ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-07 21:33:48
Autor: Piotr
Lewiźniany pieniacz .
Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku. Piotr

Data: 2009-08-07 13:46:00
Autor: Antenka
Lewiźniany pieniacz.
On 7 Sie, 21:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

> ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
> [...]

Ten naprany kruk to  jakaś zakała ludzkości!  Zaczynam wierzyć, że
stuka w tę klawiaturę kompletnie narąbany, sorry że się wyrażam..
Czasami trzeba, żeby oddać całą dramaturgię. :)

Antenka

Data: 2009-08-07 21:43:07
Autor: raff
Lewiźniany pieniacz.
Piotr pisze:
Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):
ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku. Piotr

Tony to specjalista od lizania. Co sie pojawi to wyskoczy z lizaniem sie po fiutkach. W miedzyczasie zbiera puszki i szuka lodowki z grubym styropianem na zime.

R.

Data: 2009-08-17 18:12:59
Autor: naprany jak kruk!
Lewiźniany pieniacz .
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

> Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku. > Piotr

Tony to specjalista od lizania. Co sie pojawi to wyskoczy z lizaniem sie po fiutkach. W miedzyczasie zbiera puszki i szuka lodowki z grubym styropianem na zime.

moja wina ze lubisz lizania sie po fiutkach jak widac tylko to tobie w glowie
ale nic dziwnego jak masz dwie dupy hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-17 18:12:20
Autor: naprany jak kruk!
Lewiźniany pieniacz .
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:49:37 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

> ty to masz klawe zycie klapouch. mozna napluc ci na twarz i jeszcze
> odwdzieczysz sie usmiechem hehehehe

Przyjdź i spróbuj, tony-osiołku.

zadna dla mnie przyjemnosc pluc na zwierzaki