Leworządność Hipermarketu Tesco (na Kapelance w Krakowie)?

Data: 2014-03-13 18:54:41
Autor: A. Filip
Leworządność Hipermarketu Tesco (na Kapelance w Krakowie)?
http://wyborcza.pl/1,134642,15614427,Klient_zatrzymany_w_Tesco_za_niezjedzony_batonik.html
http://news.google.com/news/story?ncl=dOaM4_VTRXDgJNMy6YfXnb7WaT7JM&ned=pl_pl&topic=h

W wersji z GW wygląda to jak usiłowanie wymuszenia, bezprawne bezpodstawne przetrzymywanie (przez godzinę) *bez wezwania policji*.

Ja zaś potrafiłem odnieść wrażenie że ochroniarze chcieli się wykazać wynikami, liczyli że facet machnie rękę przyzna się do niepopełnionego czynu, zapłaci 1.20 a oni będą mieli nabite "wykonanie planu złapań".

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Piękne słowa nie są wiarygodne, wiarygodne – nie są piękne. (Przysłowie chińskie)

Leworządność Hipermarketu Tesco (na Kapelance w Krakowie)?