Lewoskret jak to jest?

Data: 2010-03-22 18:46:21
Autor: Pan Piskorz
Lewoskret jak to jest?
dopadl do mojego samochodu i zaczal trabic.I teraz pytanie, czy jezeli by uszkodzil mi samochod to czyja  bylaby wina?

A nie było czasem zakazu skrętu w lewo?
Często widzę takich magików na Kościuszki w Katowicach.
P.

Data: 2010-03-22 19:17:55
Autor: kor
Lewoskret jak to jest?

Użytkownik "Pan Piskorz" napisał w wiadomości>
A nie było czasem zakazu skrętu w lewo?
Nie, nie bylo
Często widzę takich magików na Kościuszki w Katowicach.
Skret w lewo na ulicy jednopasmowej, dwu kierunkowej.
Glowna ulica i dojazd do niej z dwoch stron, duzy ruch na ulicach dojazdowych bo swiatla krotko sie swieca, czesto na zoltym i czerwonym pojedyncze samochody wjezdzaja na skrzyzowanie. Jezeli mialbym czekac przed skrzyzowaniem nie przejechalbym,
P.

Lewoskret jak to jest?