Lewy

Data: 2012-05-12 20:11:56
Autor: UGI
Lewy
To już jest co najmniej klasa europejska. Wszyscy się ze mnie śmieją ale
jeżeli nasza złota trójka z Borussii będzie bez kontuzji to na EURO wyjście z
grupy jest dla mnie oczywistością.

Data: 2012-05-12 22:22:16
Autor: RedLiteÂŽ
Lewy
W dniu 2012-05-12 22:11, UGI pisze:
To już jest co najmniej klasa europejska. Wszyscy się ze mnie śmieją ale
jeżeli nasza złota trójka z Borussii będzie bez kontuzji to na EURO wyjście z
grupy jest dla mnie oczywistością.

Napisałem w sumie to samo. Na miejscu Smudy wziąłbym i zabukował jakiś przelocik do Ameryki Południowej na połowę czerwca. Tak na wszelki wypadek.

--

RedLiteÂŽ

Data: 2012-05-13 18:31:28
Autor: Cavallino
Lewy

Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jomg6c$2ct$1@inews.gazeta.pl...
To już jest co najmniej klasa europejska.

Światowa, jeden z najlepszych napastników Bundesligi, śmiało może tak o sobie mówić.
Europejską to był jak odchodził.

Wszyscy się ze mnie śmieją ale
jeżeli nasza złota trójka z Borussii będzie bez kontuzji to na EURO wyjście z
grupy jest dla mnie oczywistością.

A ja wierzę w Smudę, on wszystko potrafi zepsuć.
Nie zdziwię się, jeśli okaże się, że za miesiąc cała trójka będzie bez formy.

Data: 2012-06-13 16:28:40
Autor: jadryś
Lewy
[...]

Pod jakim względem, - marnowanych sytuacji?

Data: 2012-06-15 13:23:23
Autor: UGI
Lewy
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):
> [...]
> grupy jest dla mnie oczywistością.

Pod jakim względem, - marnowanych sytuacji?

Tak, to o sobie może mówić Robben i spółka, po tym co pokazali z Danią.

Data: 2012-06-15 16:04:40
Autor: jadryś
Lewy
W dniu 2012-06-15 15:23, UGI pisze:
[...]

No i proszę.. Lewy już równy Robbenowi.. Jutro już dorówna Drogbie, no bo przecież Drogba też sporo sytuacji nie wykorzystuje.

Data: 2012-06-18 12:08:00
Autor: Mark
Lewy
Dnia Fri, 15 Jun 2012 16:04:40 +0200, jadryś napisał(a):

No i proszę.. Lewy już równy Robbenowi.

A nie jest? w tym sezonie Lewy jest nie tylko rowny, ale i *lepszy* od
Robbena.
Chcesz dowodow?
Prosze. Obaj graja w tej samej lidze, niemieckiej, ale to Lewy zdobyl
mistrza, puchar, i tytul najlepszego zawodnika ligi
Wiec w czym byl Robben lepszy?
W bezposrednim pojedynku ich druzyn - to Lewy strzelil 3 bramki, nie Robben.

Wiec dlaczego nie chcesz dostrzec tego co widzieli np niemieccy eksperci?

Lewy