Lewy import

Data: 2018-02-08 15:59:12
Autor: LEPEK
Lewy import
W dniu 08.02.2018 o 12:33, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,22997649,luksusowy-samochod-skradziony-w-berlinie-po-dwoch-latach-odzyskany.html

Podałeś link do płatnego serwisu...

Dodatkowo rozśmiesza mnie poniży tekst "zachęcający" do prenumeraty GW:

"Warto teraz dołączyć do grona naszych prenumeratorów. Za 10 zł miesięcznie zyskasz dostęp do rzetelnego dziennikarstwa."

Raz, że 10 zł miesięcznie to IMO drogo.
A dwa - rzetelnego dziennikarstwa - dobre sobie :) Taki np. pan Kublik to "rzetelne dziennikarstwo" :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2018-02-08 16:34:18
Autor: J.F.
Lewy import
Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p5hogo$s66$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No wiesz, papierowa kosztuje 60 zl.
Co ciekawe - w prenumeracie 30 zl ... poczta za darmo roznosi ?

A dwa - rzetelnego dziennikarstwa - dobre sobie :) Taki np. pan Kublik to "rzetelne dziennikarstwo" :D

A to juz jak kto uwaza :-)

J.

Lewy import