Lewy pas to nie kółko różańcowe

Data: 2017-06-20 17:42:12
Autor: spider
Lewy pas to nie kółko różańcowe
W dniu 2017-06-19 o 12:36, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecinianie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-mandaty,12187299/

Lepiej późno niż wcale

Fakt odwiedziłem Szczecin jakieś 2 miesiące temu i od razu mi się rzuciło w oczy to jeżdżenie lewym. Jako że nie znałem miasta i jechałem na nawigację to myślałem na początku że po prostu prawy pas zaraz będzie się kończył i miejscowi to wiedzą. Ale po chwili zrozumiałem że tutejsze typy tak mają :) Dziwnie się czułem jadać szybciej na prawym pasie niż pozostali na lewych. Ale ja przyzwyczajony do warszawskich zapierdalaczy lewopasowych.

Data: 2017-06-20 11:23:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Lewy pas to nie kółko różańcowe
to jest uleczalne ale policja musi się przyłożyć bo każdy przelot lewy -> prawy to minimum kilku takich gamonii, później taki mistrz chce zjechać np na Zdroje i dochodzi do niebezpiecznych sytuacji jak coś ciężkiego sunie prawym pasem. Jako ze jest to zbyt częste zachowanie można wykluczyć złą wole i zostaje tylko rażąca nieudolność :-)

ps suchar ale na końcu materiału jest wyjaśniona różnica (taryfikator) pomiędzy
wyprzedzaniem a omijaniem
https://www.youtube.com/watch?v=MKVnZtdY8Hc

Lewy pas to nie kółko różańcowe