Lewy strzela

Data: 2011-03-05 10:11:46
Autor: Kokon
Lewy strzela
Bardzo ładnie, zresztą:

http://www.youtube.com/watch?v=le0tAYORrbM

Pzdr,
Błażej

Data: 2011-03-05 10:30:09
Autor: Sklavin
Lewy strzela
Dnia Sat, 5 Mar 2011 10:11:46 +0100, Kokon napisał(a):

Bardzo ładnie, zresztą:

To prawda, jednak pasuje tu przysłowie: "Trafiło się ślepej kurze ziarno".
Oprócz tego kopnięcia skwasił kilka akcji w tym meczu podobnie jak w kilku
ostatnich. Niestety trzeba z przykrością stwierdzić, że "Lewy" mocno
odstaje od pozostałych piłkarzy, szczególnie wyszkoleniem technicznym.
Nadrabia jakoś inteligencją boiskową jednak IMO kariery u Niemców nie
zrobi.

Data: 2011-03-05 10:25:20
Autor: UGI
Lewy strzela
Sklavin <sklavin.s@gazeta.pl> napisał(a):
To prawda, jednak pasuje tu przysłowie: "Trafiło się ślepej kurze ziarno".

Bzdura. Po prostu nie jest w formie. Trochę pechowo się ułozyło, bo dzieki
kontuzji Kagawy gra w końcu całe mecze.

Oprócz tego kopnięcia skwasił kilka akcji w tym meczu podobnie jak w kilku
ostatnich.

Tak naprawdę to skwasił jedynie podanie do Barriosa przy kontrze. W innej
sytuacji niesamowicie jego strzał obronił bramkarz. Plus parę drobnych błędów,
ale tak naprawdę to wczoraj nie tylko on marnował doskonałe okazje. Co
najmniej cztery bramki powinni wrzucić.

Niestety trzeba z przykrością stwierdzić, że "Lewy" mocno
odstaje od pozostałych piłkarzy, szczególnie wyszkoleniem technicznym.

Wczoraj wydawało mi się, że bardziej odstawał dynamiką i poruszaniem się.
Nadrabia jakoś inteligencją boiskową jednak IMO kariery u Niemców nie
zrobi.

Spokojnie. Jesli jakis gigant kupi Barriosa to może Robert stanie się
podstawowym napastnikiem i będzie inna rozmowa.

Niesamowite akcje skrzydłem zaliczał wczoraj Piszczek. Jako właczający się
obrońca był doskonały. Tylko musi jeszcze nauczyć się wrzucania piłek w pole
karne.

Data: 2011-03-05 12:17:44
Autor: CC
Lewy strzela

Użytkownik "UGI "

Spokojnie. Jesli jakis gigant kupi Barriosa to może Robert stanie się
podstawowym napastnikiem i będzie inna rozmowa.

Po pierwsze, nie kupi. Po drugie, wtedy to Borussia kupi kogoś (mówi się o
Klosem).

Bardzo chciałbym wierzyć w eksplozję formy Lewego, ale na razie on po prostu
nie gra na poziomie prawie już mistrza BL.

CC

Data: 2011-03-06 13:02:49
Autor: UGI
Lewy strzela
CC <cc1@go2.pl> napisał(a):
Po pierwsze, nie kupi. Po drugie, wtedy to Borussia kupi kogoś (mówi się o
Klosem).

Może jak mu ktoś ubędzie to zmieni system gry i Lewy zacznie grać na swojej
pozycji. Tego też krytykanci obecnej dyspozycji nie biorą pod uwagę.

Bardzo chciałbym wierzyć w eksplozję formy Lewego, ale na razie on po prostu
nie gra na poziomie prawie już mistrza BL.

Ale nie wynika to z umiejętności tylko ze słabszej formy i pozycji, na której
gra. Pamiętaj, że on lwią część sezonu przesiedział na ławce. I tak dobrze, że
w meczach kadry nie było tego widać. --

Data: 2011-03-06 17:01:39
Autor: CC
Lewy strzela

[...]

Ale czemu ma zmieniać system, który się sprawdza idealnie? A Lewy kiedy grał na swojej pozycji, wcale nie prezentował się wiele lepiej. I weź pod uwagę, że w przyszłym roku Borussia będzie grała w LM - będzie chciała się wzmacniać, a nie osłabiać.

Zresztą do licha, było wiadomo, że pewniakiem na środku ataku jest Barrios i Lewy albo będzie grał tak świetnie, że go wyrzuci ze składu, albo będzie musiał grać na innej pozycji.

CC

Data: 2011-03-06 21:08:31
Autor: UGI
Lewy strzela
CC <cc1@go2.pl> napisał(a):
A Lewy kiedy grał na swojej pozycji, wcale nie prezentował się wiele lepiej.

Jasne. 6 goli, głównie z ławki wzięło się z niczego a wychwalany wszędzie
Barrios, mający komfort gry w każdym meczu od 1 minuty ma ich 11. Jestem
dziwnie spokojny, że grajacy od poczatku sezonu na swojej pozycji Lewy miałby
ich co najmniej tyle samo.

I weź pod uwagę, że w przyszłym roku Borussia będzie grała w LM - będzie chciała się wzmacniać, a nie osłabiać.

Ale też więcej meczów to większe ryzyko kontuzji albo wypalenia konkurencji.
Uważam, że Lewy ma na co czekać, ale jesli jego status nie ulegnie zmianie do
końca nastepnego sezonu to lepiej pójść gdzie indziej.

Data: 2011-03-06 23:16:02
Autor: Fidelio
Lewy strzela
[...]

Problem w tym, że był taki moment, że Lewy miał szansę na zająć miejsca Barriosa, ale jej nie wykorzystał i zamiast tego był szyderczy filmik w niemieckiej tv z konkluzją: dobry tylko jako zmiennik.

Niestety Robert nie ma instynktu killera i zbyt mocnej psychiki.

Data: 2011-03-06 22:53:41
Autor: UGI
Lewy strzela
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Problem w tym, że był taki moment, że Lewy miał szansę na zająć miejsca Barriosa,

A dokładniej to były dwa takie momenty bo pod koniec listopada Barrios też
wypadł, na dwa mecze (z Karpatami i Norymebrgą). Wtedy zastępujący go
Lewandowski strzelił gole w obu tych meczach.

ale jej nie wykorzystał i zamiast tego był szyderczy filmik w niemieckiej tv z konkluzją: dobry tylko jako zmiennik.

Ciężko ostatecznie nie stracić formy jak się jest pół sezonu rezerwowym.
Uważam, że Lewy i tak długo prezentował się dobrze mimo siedzenia na ławce.

Niestety Robert nie ma instynktu killera i zbyt mocnej psychiki.

Bzdura. To akurat jego wizytówka. --

Data: 2011-03-06 23:23:27
Autor: Cavallino
Lewy strzela
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Niestety Robert nie ma instynktu killera i zbyt mocnej psychiki.

Nie no, albo żartujesz, albo nie znasz gościa o którym się wypowiadasz.
Komu jak komu, ale akurat Lewemu nie możesz zarzucić żadnej z tych rzeczy.
A że nie zawsze wszystko wykorzysta?
Zdarza się - to jeszcze młody gracz.

Data: 2011-03-07 15:09:05
Autor: Kokon
Lewy strzela
Fidelio wrote:
[...]

W zwiazku ze spaprana sytuacja na pusta bramke?

Niestety Robert nie ma instynktu killera i zbyt mocnej psychiki.

Alez wodzu, co wodz...

Pzdr,
Blazej

Data: 2011-03-07 15:09:52
Autor: Kokon
Lewy strzela
Kokon wrote:
W zwiazku ze spaprana sytuacja na pusta bramke?

Tu sie sam poprawie, to byl Blaszczykowski;-)

Data: 2011-03-07 20:10:42
Autor: CC
Lewy strzela

Użytkownik "UGI "

Jasne. 6 goli, głównie z ławki wzięło się z niczego a wychwalany wszędzie
Barrios, mający komfort gry w każdym meczu od 1 minuty ma ich 11.

Ale ile z tych goli było naprawdę ważnych?

Jestem
dziwnie spokojny, że grajacy od poczatku sezonu na swojej pozycji Lewy miałby
ich co najmniej tyle samo.

Ten głupi Klopp.
Zresztą to nie tylko o gole chodzi - także o uczestniczenie w całej grze zespołu. Może mam pecha, ale naprawdę w prawie wszystkich meczach Borussii, jakie oglądałem w tym sezonie, Lewandowski był jednym z najsłabszych w swojej drużynie.

Ustawmy to zresztą we właściwej perspektywie - Borussia jest, patrząc tylko na rozgrywki ligowe, jedną z trzech najlepszych w tej chwili drużyn Europy i to naprawdę nie wstyd być gorszym od Hummelsa, Schmeltzera, Sahina, Bendera, Götzego, Kagawy czy... Piszczka. Problem polega na tym, że Borussia, do której Lewy przychodził, to zupełnie inna drużyna (pod względem poziomu gry, bo kadrowo przecież bardzo podobna) niż Borussia obecna. I albo Robert dostosuje się do tego poziomu, albo będzie musiał odejść.

[...]

Ale w tym celu musi doszlusować do poziomu obecnej Borussii.

CC

Data: 2011-03-07 22:06:47
Autor: UGI
Lewy strzela
CC <cc1@go2.pl> napisał(a):
Ale ile z tych goli było naprawdę ważnych?

Nie chce mi się liczyc, poza tym nie w tym rzecz.

Jestem
> dziwnie spokojny, że grajacy od poczatku sezonu na swojej pozycji Lewy > miałby
> ich co najmniej tyle samo.

Ten głupi Klopp.

Nie jest głupi. Wręcz przeciwnie. Dawno nie widziałem trenera, który z tak
młodego i w dużej mierze anonimowego zespołu potrafiłby zrobić mistrza tak
silnej ligi, jaką jest niemiecka.
Zresztą to nie tylko o gole chodzi - także o uczestniczenie w całej grze zespołu.

Przecież w meczu z Koeln co trzecia akcja przechodziła przez Lewego,
szczególnie w drugiej połowie.

Może mam pecha, ale naprawdę w prawie wszystkich meczach Borussii, jakie oglądałem w tym sezonie, Lewandowski był jednym z najsłabszych w swojej drużynie.

Raczej wybiórczo go oceniasz. Jak na taki przeskok z ligi polskiej, siedzenie
na ławie + granie na nie swojej pozycji to radzi sobie nieźle, bez rewelacji
ale na plus.
I albo Robert dostosuje się do tego poziomu, albo będzie musiał odejść.

Po meczu, w którym jako jedyny strzelił gola a koledzy z boiska marnowali
okazje to powyższe zdanie brzmi nawet zabawnie. Ale ja już się przyzwyczaiłem,
że Polaków to tylko Małysz potrafił zadowolić i to tez nie zawsze :)

Ale w tym celu musi doszlusować do poziomu obecnej Borussii.

Nie tyle poziomem co formą. Chyba, że za plecami Barriosa zagości na dłużej
wtedy faktycznie musiałby się przestawić i pouczyć, ale ja z reguły nie lubię
jak zdolniachom na danej pozycji, wciska się inną.

Data: 2011-03-08 12:43:07
Autor: Smerf
Lewy strzela

Użytkownik "UGI "
Nie jest głupi. Wręcz przeciwnie. Dawno nie widziałem trenera, który z tak
młodego i w dużej mierze anonimowego zespołu potrafiłby zrobić mistrza tak
silnej ligi, jaką jest niemiecka.

jest tak nie glupim, ze zdozyl to zauwazyc hoeness z rumennige :)

smerf

Data: 2011-03-07 22:38:37
Autor: Cavallino
Lewy strzela
Użytkownik "CC" <cc1@go2.pl> napisał w wiadomości news:

Problem polega na tym, że Borussia, do której Lewy przychodził, to zupełnie inna drużyna (pod względem poziomu gry, bo kadrowo przecież bardzo podobna) niż Borussia obecna.

Oczywiście.
I tym większa chwała Lewemu że daje radę.

Nie wiem czego się spodziewałeś w pierwszym roku, że czujesz się zawiedziony.

I albo Robert dostosuje się do tego poziomu, albo będzie musiał odejść.

No i jeśli nawet - w czym problem?
Strzelić tyle bramek w Bundeslidze, grając ogony - nazwisko sobie wyrobił i nie będzie miał problemów z angażem.
Może wyjść na tym jak Gortat z Suns.

Data: 2011-03-07 22:55:53
Autor: rotax
Lewy strzela
W dniu 2011-03-07 22:38, Cavallino pisze:

Nie wiem czego się spodziewałeś w pierwszym roku, że czujesz się
zawiedziony.

A na przykład tego, czego po Kagawie.

[...]

A to prawda.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-03-07 23:02:30
Autor: Cavallino
Lewy strzela
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il3k99$aeg$4inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-03-07 22:38, Cavallino pisze:

Nie wiem czego się spodziewałeś w pierwszym roku, że czujesz się
zawiedziony.

A na przykład tego, czego po Kagawie.

A ilu Kagawów gra w Bundeslidze?
Bez przesady.
Jak na mój gust to debiutancki sezon Lewego można uznać za udany, jeśli zdobędą majstra to wręcz wymarzony.

Data: 2011-03-07 23:13:34
Autor: rotax
Lewy strzela
W dniu 2011-03-07 23:02, Cavallino pisze:
[...]

Nie twierdze, ze jest nieudany, ale uważam, że jak na jego potencjał to mogłoby być lepiej.
A co do Kagawaów to swój pierwszy sezon w BL grają też np. Allagui, Harnik, Abdellaoue i Sigurdsson i wszyscy mają strzelonych więcej goli. I nie, nie chcę umniejszać sukcesu Lewego, ale jak już napisałem uważam, że stać go na więcej.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-03-07 23:20:22
Autor: Cavallino
Lewy strzela
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

A co do Kagawaów to swój pierwszy sezon w BL grają też np. Allagui, Harnik, Abdellaoue i Sigurdsson i wszyscy mają strzelonych więcej goli.

W przeliczeniu na minuty spędzone na boisku również?

I nie, nie chcę umniejszać sukcesu Lewego, ale jak już napisałem uważam, że stać go na więcej.

Ale ma jeszcze dużo czasu żeby to udowodnić, nie musi tego robić w tym sezonie na siłę.
Ważne że idzie naprzód.

Data: 2011-03-07 23:29:06
Autor: rotax
Lewy strzela
W dniu 2011-03-07 23:20, Cavallino pisze:
[...]

Oczywiście, ze nie. Ale w tym własnie jest problem, że on lepiej wyglada jako joker niz jako zawodnik, ktory gra od poczatku.

Ale ma jeszcze dużo czasu żeby to udowodnić, nie musi tego robić w tym
sezonie na siłę.
Ważne że idzie naprzód.

Tu nawet nie ma co polemizowac :)

Data: 2011-03-07 23:38:47
Autor: Cavallino
Lewy strzela
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il3m7i$ia7$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ile razy grał od początku?

Data: 2011-03-07 23:43:39
Autor: rotax

3

Data: 2011-03-07 23:45:17
Autor: Cavallino
Lewy strzela
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il3n2s$lbr$1inews.gazeta.pl...
[...]

I ile w tych meczach strzelił bramek?
Bo zaczynam nie rozumieć co od niego chcesz.

Data: 2011-03-07 23:55:32
Autor: rotax
Lewy strzela
W dniu 2011-03-07 23:45, Cavallino pisze:
[...]

O, pomylilem sie, w 5 zagral od 1 minuty. Strzelil 2 gole. Czego chce? Zeby wygryzl Bariosa z pierwszej 11 :>

Data: 2011-03-08 00:00:34
Autor: Cavallino
Lewy strzela
[...]

Żeby każdy nasz zawodnik w obcej lidze miał taką skuteczność.....
Ba, żeby w naszej miało ją rocznie więcej niż jeden, dwóch......

Data: 2011-03-08 12:41:20
Autor: Smerf
Lewy strzela
Użytkownik "Cavallino" <
Żeby każdy nasz zawodnik w obcej lidze miał taką skuteczność.....
Ba, żeby w naszej miało ją rocznie więcej niż jeden, dwóch......

i tak by było, gdyby ci zawodnicy zamiast po jakis turcjach czy nawet wloskich ligach wybierali wlasnie bundeslige (zakladam, ze tam dostaja jednak duzo lepsze pieniadze)
Peszko w meczach, ktorych gral zawsze byl jednym z najlepszych, ba nawet chyba w przedsostatnim sportschau - komenantor powiedzial, ze to, ze go nie ma to wielka strata.
Przyznam sie - bardzo lubie bundeslige, ale zauwazcie, ze np takie Koln, ktore walczy o utrzymanie bylo w stanie wygrac z bayernem.
Tam po prostu obojetnie w ktorej druzynie sie gra - gra sie z najlepszymi na bardzo wysokim poziomie, oczywiscie tym lepiej dla naszej trojcy, ktora gra w zdecydowanie najlpeszej obecnie druzynie w BL.

pzdr
smerf

Data: 2011-03-08 07:48:02
Autor: CC
Lewy strzela

I ile w tych meczach strzelił bramek?
Bo zaczynam nie rozumieć co od niego chcesz.

Dokładnie to od początku zagrał w dziewięciu meczach (za soccernetem). Parę z nich to były oczywiste szanse dla niego i mam wrażenie, że ich nie wykorzystał (w szczególności bolesna była porażka z Offenbach w pucharze - nie widziałem tego meczu, ale był za niego dość mocno krytykowany).

Faktem jest, że gdy Lewy jest na boisku, to bardzo mu zależy na tym, żeby udowodnić, że mu się należy miejsce w składzie. Chwilami za bardzo. Ma 72 oddane strzały i 7 bramek, gdy Barrios - 85-12 (przy większym czasie gry), Kagawa - 53-10.

Żeby była jasność - uważam, że Lewandowski daje radę, jak na ten poziom gry, którego oczekiwaliśmy i którego chyba oczekiwali w Borussii. Nie daje rady, jak na obecny poziom Borussii. Z tym że Klopp cały czas wierzy, że jednak w pewnym momencie przeskoczy o ten poziom wyżej. A jeśli tak się stanie - o obsadę ataku na Euro nie będzie co się martwić.

CC

Lewy strzela