Lewy superstar

Data: 2013-04-24 22:52:15
Autor: Cavallino
Lewy superstar
Dzisiejszym meczem Lewy awansował do grona najlepszych napadziorów na kontynencie.
Klasa światowa, jak mawiał Beenhakker.
A jego ceny transferowe pewnie zapierdzielały w tym meczu jak kręcone wiertarką.

Data: 2013-04-25 00:23:56
Autor: zyx
Lewy superstar
W dniu 2013-04-24 22:52, Cavallino pisze:
[...]

Komentarz z uefa.com

"The Good of Football is born again. His name is R9"

przyjemnie sie to czyta...

pozdr
zyx

Data: 2013-04-24 15:57:08
Autor: Rowerex
Lewy superstar
On 24 Kwi, 23:23, zyx <kinder_j...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> wiertarką.

Komentarz z uefa.com

"The Good of Football is born again. His name is R9"

Good? Może miało być Gut? Gut R9, R9 to bateria, bateria do zlewu, no
i piłka, koniecznie do metalu, Gut Bateria und Ball zum Metal :-)
Kazikowi się coś pokiełbasiło :P

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2013-04-25 09:42:39
Autor: Pablo
Lewy superstar
[...]

A komu znowu przypomniał się Euro i Smuda ?
Ja znów nie mogłem powstrzymać się od mysli, jak można bylo to tak spieprzyc.

Data: 2013-04-25 10:36:32
Autor: Trybun
Lewy superstar
[...]

Dobra, w takim kontekście można się o nim wyrażać tylko po bramce nr 3, to faktycznie kunszt, wręcz mistrzostwo świata. A pozostałe to dołożenie nogi. Czwartoligowy kopacz, kulawy na jedna nogę też by je wkopnął do bramki.
Piszesz - "klasa światowa", a więc tak wg. Ciebie osobiście - jakiej to jest klasy zawodnik? - z jakiej klasy napastnikami byś go ustawił w jednym szeregu? Ronaldo, Messi? Ibrachimowicz? Czy jeszcze poniżej? Pamiętasz Okonia - faceta który potrafił sobie wypracować sytuację i strzelać bramki? Lewy już mu poziomem dorównał?

Data: 2013-04-25 15:00:56
Autor: Budzik
Lewy superstar
Osobnik posiadający mail Ylih@yachu.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Aby dyskutować z Twoją teża, trzeba zapytać najpierw o dwie rzczy:
- grywasz czasami w pilkę?
- wdziałeś wczorajszy mecz? Hmm. W sumie wyszła polemika bez otrzymania odpowiedzi...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2013-04-28 20:21:14
Autor: Trybun
Lewy superstar
W dniu 2013-04-25 17:00, Budzik pisze:

Aby dyskutować z Twoją teża, trzeba zapytać najpierw o dwie rzczy:
- grywasz czasami w pilkę?
- wdziałeś wczorajszy mecz?

Hmm. W sumie wyszła polemika bez otrzymania odpowiedzi...

Widzisz Budzik, Ty wychodzisz z założenia że żeby ocenić smak piwa to co najmniej trzeba być piwowarem. I owszem - widziałem ten mecz. Jednak nie podzielam zachwyt tłumów co do wielkości Lewego.

Data: 2013-04-28 22:36:52
Autor: Cavallino
Lewy superstar

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kljp9v$dea$3@node1.news.atman.pl...
[...]

Nie, trzeba je pić.
Jak nie spróbujesz, nie jesteś w stanie nic wiedzieć na jego temat.

I owszem - widziałem ten mecz. Jednak nie podzielam zachwyt tłumów co do wielkości Lewego.

Wytłumaczenia są dwa:
-kłamiesz że widziałeś
-nie znasz się na piłce.

Data: 2013-04-29 05:00:50
Autor: Budzik
Lewy superstar
[...]

Nie. Ale mam wrażenie, że oceniasz smak piwa a wypiłeś 2 w życiu.

I owszem - widziałem ten mecz. Jednak nie podzielam zachwyt tłumów co do wielkości Lewego.

Masz do tego prawo.
Rozumiem chęć bycia oryginalnym.

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2013-04-25 16:56:20
Autor: Cavallino
Lewy superstar

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:klapug$cjo$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Jasne.
Codziennie kulawi kopacze strzelają 4 bramy Realowi.

Piszesz - "klasa światowa", a więc tak wg. Ciebie osobiście - jakiej to jest klasy zawodnik? - z jakiej klasy napastnikami byś go ustawił w jednym szeregu? Ronaldo, Messi? Ibrachimowicz? Czy jeszcze poniżej?

Oczywiście że poniżej.
Ale już na 9 do Realu czy Barcelony pasowałby jak ulał - jest lepszy od wszystkich z tych, którzy akurat tam teraz grają.

Pamiętasz Okonia - faceta który potrafił sobie wypracować sytuację i strzelać bramki? Lewy już mu poziomem dorównał?

Pobił na głowę.
Dorównał Bońkowi.

Data: 2013-04-28 20:19:57
Autor: Trybun
Lewy superstar
W dniu 2013-04-25 16:56, Cavallino pisze:

[...]

Lewy też nie codziennie.. ;-)

[...]

No cóż, faktycznie strzela sporo bramek, ale jak dla mnie to jest tylko drewniakiem, i to nie on decyduje o wygrywaniu. Jednym słowem, facet bez solidnego wsparcia jest tylko przeciętniakiem. W twierdzeniu "To Robert potrzebuje Borussii, a nie ona jego"  jest dużo prawdy.

Pamiętasz Okonia - faceta który potrafił sobie wypracować sytuację i strzelać bramki? Lewy już mu poziomem dorównał?

Pobił na głowę.
Dorównał Bońkowi.

Przyznam że nie widziałem jeszcze Lewego mijającego kilku zawodników i posyłającego potężną bombę w okienko z za pola karnego, jak to się Okoniowi zdarzało. To co widziałem u Roberta to najczęściej dołożenie nogi po podaniu kolegów...

Data: 2013-04-28 22:35:50
Autor: Cavallino
Lewy superstar

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kljp7h$dea$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale jemu się udało, a 99,9999999 % Twoich przykładów nawet nie będzie w stanie zagrać z Realem.
Pewnie przez przypadek piłkarski analfabeto....

No cóż, faktycznie strzela sporo bramek, ale jak dla mnie to jest tylko drewniakiem, i to nie on decyduje o wygrywaniu. Jednym słowem, facet bez solidnego ws

Bo nie masz zielonego pojęcia o piłce, ten sport po prostu Cię przerasta Smuda.

[...]

No to ostatniego meczu definitywnie nie oglądałeś.

Data: 2013-04-26 14:09:43
Autor: Pablo
Lewy superstar
W dniu 2013-04-25 10:36, Trybun pisze:

Smuda, zamilcz.

Data: 2013-04-28 20:21:36
Autor: Trybun
Lewy superstar
W dniu 2013-04-26 14:09, Pablo pisze:

zamilcz.

Proponuję zejść na ziemię bo najwyraźniej unosisz się w oparach euforii nakręconej przez media.

Data: 2013-04-27 22:00:14
Autor: grzeda
Lewy superstar
[...]

Rozumiem, ze gdyby na jego miejsce wstawic Polskiego czwartoligowca, to zakonczylby mecz z trzema bramkami. Z pewnoscia minal by Pepe przy pierwszej i pilnowal spalonego bedac daleko od obroncy przy drugiej.

Piszesz - "klasa światowa", a więc tak wg. Ciebie osobiście - jakiej to
jest klasy zawodnik? - z jakiej klasy napastnikami byś go ustawił w
jednym szeregu? Ronaldo, Messi? Ibrachimowicz?

Udajesz, czy nie widzisz roznicy? Lewandowski to zupelnie inny zawodnik - nie gra z pilka, nie laduje z daleka (chociaz zaskoczyl z Realem strzalem z ponad 25 metrow). Nie ma obecnie wielu takich jak on na topie. Moze Gomez. Van Persie blisko. Jakis czas temu Berbatow. Wczesniej chociazby Vieri, Casiraghi, moze Szira.

pozdr
PG

Data: 2013-04-28 20:17:40
Autor: Trybun
Lewy superstar
W dniu 2013-04-27 22:00, grzeda pisze:
[...]

Tak, myślę że czwartoligowiec ( a nawet Bartek ślusarski z Lecha;-) ) spokojnie mógłby zdobyć 3 z 4 bramek zdobytych przez Roberta. Tylko 3, bo jak już wspominałem - bramka nr to mistrzostwo świata.

[...]

Na mnie jednak lepsze wrażenie robi np. Suarez,  Forlan czy Rooney. I jeżeli chodzi o kategorie, to jego (razem z Gomezem)  postawiłbym gdzieś tak w trzecim-czwartym rzędzie. A więc klasa co najwyżej Europejska-niższa:-) .

Data: 2013-04-28 22:33:44
Autor: Cavallino
Lewy superstar

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kljp3a$dea$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Tak, myślę

Nie łżyj tak bezczelnie Smuda.

Na mnie jednak lepsze wrażenie robi np. Suarez,  Forlan czy Rooney.

Ile strzelili bramek w pucharach w tym roku?

Lewy superstar