Lexmark E120 - zacinanie się papieru

Data: 2009-11-10 12:06:45
Autor: Leszek
Lexmark E120 - zacinanie się papieru
Cześć,

Przez 3,5 roku kilka razy zacinał się papier w tym Lexmarku, ale wystarczyło go wyjąć i było dalej OK. Ostatnio po takim zacięciu wyjąłem papier po czym znowu się zaciął. I tak z 5 razy w kółko, raz za razem, ani jedna strona się nie wydrukowała bez zacięcia. Czy taką usterkę da się naprawić? Ile to kosztuje? Jeśli to ma jakieś znaczenie, to na 3 miesiące przed usterką zmieniłem papier zwykły 80 g. na bardzo cieniutki papier, bo akurat taki miałem.

Dzięki i pozdro,
Leszek

Data: 2009-11-10 16:05:39
Autor: Doxent
Lexmark E120 - zacinanie się papieru
ani jedna strona się nie wydrukowała bez zacięcia. Czy taką usterkę da się naprawić? Ile to kosztuje? Jeśli to ma jakieś znaczenie, to na 3

można próbować. Z reguły przyczyną są sparciałe albo brudne gumy na wałkach. Można przetrzeć je delikatnie cienkim papierem ściernym tak aby pozbyć się z nich białawego nalotu który utrudnia przyczepność z papierem.

Data: 2009-11-10 22:13:31
Autor: Animka
Leszek pisze:
[...]

Moze ustawiłeś na podawanie ręczne, a nie np. górny zasobnik papieru?
Tez kiedyś myślałam, że mi się drukarka zepsuła.

--
animka

Data: 2009-11-11 11:22:24
Autor: Leszek
Animka pisze:
Leszek pisze:
[...]

Nic nie zmieniałem, zawsze wkładałem papier do dużego zasobnika na dole,

Data: 2009-11-14 00:13:39
Autor: Animka
Leszek pisze:

Nic nie zmieniałem, zawsze wkładałem papier do dużego zasobnika na dole,

Masz ustawione na podawanie papieru ręczne, czy automat?

--
animka

Lexmark E120 - zacinanie się papieru