Lexus GS czy ma pneumatyczne zawieszenie ?

Data: 2015-01-23 09:54:32
Autor: Olekx
Lexus GS czy ma pneumatyczne zawieszenie ?
Jak w temacie bo LS ma..

Data: 2015-01-27 09:19:05
Autor: Tadeusz
Lexus GS czy ma pneumatyczne zawieszenie ?
W dniu 2015-01-23 o 09:54, Olekx pisze:
Jak w temacie bo LS ma..

której generacji GS?
bo ostatnia i poprzednia może mieć ;-)
wprawdzie częściej widywałem z normalnym ale pneumatyka jest na liście opcji wyposażenia :-)

Data: 2015-01-27 15:45:59
Autor: Olekx
W dniu 2015-01-27 09:19, Tadeusz pisze:
[...]

Chodzi mi o aktualnie sprzedawany :) Wolałbym GS od A6 (duzo sie naczytalem o np. silniku TFSI) i łądniejszy (dla MNIE) od Merca, zarówno zewnątrz, a szczególnie wewnątrz nowe MB to nie auto.

Data: 2015-01-27 18:18:36
Autor: Olekx
[...]

Mnie się wydaje że chyba nie-konfigurowałem GS 250 i nie widzę...
Może źle szukam, gdzie to widać na tej liście ?

Data: 2015-01-29 17:23:49
Autor: Olekx
[...]

Mnie się jednak zdaje że tego nie ma nawet w opcji.. A z tego powodu wybrałbym A6/E.

Data: 2015-01-30 15:56:44
Autor: Tadeusz
W dniu 2015-01-29 o 17:23, Olekx pisze:
[...]

nowy GS ma:
Pakiet Aktywnego Zawieszenia - aktywne zawieszenie o zmiennej charakterystyce (AVS)

niedostępne w wersjach Eco i Elite, dostępne opcjonalnie w wersjach Elegance i Comfort a standardowo montowane w wersjach F Sport i Prestige

http://www.lexus-polska.pl/img/Lexus_GS450h_cennik_wyposazenie_tcm906-1193962.pdf?houseCampaign=1

Data: 2015-01-30 20:35:57
Autor: Olekx

W dniu 2015-01-30 15:56, Tadeusz pisze:> W dniu 2015-01-29 o 17:23, Olekx pisze:

> [...]
>
> niedostępne w wersjach Eco i Elite, dostępne opcjonalnie w wersjach
> Elegance i Comfort a standardowo montowane w wersjach F Sport i Prestige

A na pewno to pneumatyczne ? Bo np. Jaguar XF też ma aktywne zawieszenie, ale ta 'aktywność' nie zawsze jest realizowana przez pneumatykę, no i niekoniecznie ma na celu podniesienie komfortu, tylko czasami wręcz usportowienie.

Data: 2015-02-02 13:17:18
Autor: Tadeusz
W dniu 2015-01-30 o 20:35, Olekx pisze:
> [...]

A na pewno to pneumatyczne ? Bo np. Jaguar XF też ma aktywne zawieszenie, ale ta 'aktywność' nie zawsze jest realizowana przez pneumatykę, no i niekoniecznie ma na celu podniesienie komfortu, tylko czasami wręcz usportowienie.

możliwości są w zasadzie 2: albo pneumatyka albo EDC czyli amory z płynem z drobinkami magnesu - jeszcze lepsze i szybsze w reakcji niż pneumatyka :-)

bo opcja 3 czy hydro-pneumatyka to raczej tylko Citroen ;-)

Data: 2015-02-03 15:47:36
Autor: Olekx
Lexus GS czy ma pneumatyczne zawieszenie ?

> możliwości są w zasadzie 2: albo pneumatyka albo EDC czyli amory z
> płynem z drobinkami magnesu - jeszcze lepsze i szybsze w reakcji niż
> pneumatyka :-)

Ciekawe czy jeśli EDC, szybkie w reakcji, ale czy tak samo komfortowe jak pneumatyczne np. MB w ustawieniu komfort...

Bo EDC można zamówić nawet do Jagurara XF-ale tylko w zestawieniu z 19'' koła (standard to 17), co już wiele mówi o celu i ustawieniach tego zawieszenia.. i chyba nawet opcja ta w XFie się nazywa "sport suspension adaptive".

Lexus GS czy ma pneumatyczne zawieszenie ?