[TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy

Data: 2011-03-11 18:33:15
Autor: Pszemol
[TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy
"J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote in message news:ildt13$k1e$1speranza.aioe.org...
Ciekawe na jaki odzew liczą
podając cenę kompaktu od 106 900 PLN ;-)

O którym kompakcie mówisz? Nie widziałem reklamy...

Data: 2011-03-12 23:54:01
Autor: J_K_K

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ildptc.cec.0poczta.onet.pl...
[...]

CT 200h
http://www.youtube.com/watch?v=mxsXyzpLJgo

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-14 07:32:52
Autor: Pszemol
"J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote in message news:ilgti5$ib0$1speranza.aioe.org...
[...]

To auto wygląda jak jakiś popaprany VW Golf...
Wstyd dla Lexusa. Ale jak takie g* kosztuje 107 tysięcy
to ile w Polsce może kosztować całkiem fajne IS 350?

Data: 2011-03-14 15:45:59
Autor: J_K_K
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ilknlv.3is.2poczta.onet.pl...
Wstyd dla Lexusa. Ale jak takie g* kosztuje 107 tysięcy
to ile w Polsce może kosztować całkiem fajne IS 350?

No cóż, skoro Octavia 1.2 kosztuje 76 450 zł ...
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/samochod-z-silnikiem-o-pojemnosci-12-warto,1606970,415

I niech się jeszcze bardziej coponiektórzy dziwią,
dlaczego Polacy nie kupują nowych samochodów ...

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-14 15:53:21
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

to ile w Polsce może kosztować całkiem fajne IS 350?

ani IS300 kiedyś ani IS350 teraz nie są oficjalnie sprzedawane w PL :(
pozostaje tylko prywatny import...
natomiast IS 250 wersja PRESTIGE z automatem kosztuje 202 100 PLN
i do tego jeszcze 4500 PLN za lakier metalik i 4700 PLN za szyberdach
żeby naprawdę mieć pełne wyposażenie :)

szacuję, że IS350 kosztowałby min. 250 kPLN...

Data: 2011-03-14 18:34:41
Autor: Pszemol
"Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> wrote in message news:illa5m$4al$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Czy ta wersja "prestige" ma napęd na wszystkie koła czy tylko tył jak IS350?

Data: 2011-03-15 08:37:42
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-15 00:34, Pszemol pisze:
Czy ta wersja "prestige" ma napęd na wszystkie koła czy tylko tył jak
IS350?

W PL nie sprzedaja ISa AWD.

[TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy