Leże

Data: 2014-04-10 06:58:59
Autor: Prawy
Leże
Leże I my¶le co poszło nie tak. Gwiazdy na niebieskołonie migocz± w okół. Zapach ziemi i ¶wieżo skoszonej trawy. Wiem że nic nie wiem. Czuje bliskie ciepło kolektora. Siegam ręk±, motor lezy tuż obok. Zapach paliwa dodaje mocy. Gdy kończy sie droga przygoda trwa nadal.

Data: 2014-04-10 15:31:05
Autor: MrGlub
LeĹĽe
Prawy <rightbent523@gmail.com> wrote:
Leże I myśle co poszło nie tak. Gwiazdy na niebieskołonie migoczą w okół.
Zapach ziemi i świeżo skoszonej trawy. Wiem że nic nie wiem. Czuje
bliskie ciepło kolektora. Siegam ręką, motor lezy tuż obok. Zapach paliwa
dodaje mocy. Gdy kończy sie droga przygoda trwa nadal.

Ale ze co? Życie po życiu? Chyba trzeba usenet wyegzorcyznować. Duchy
piszÄ…:-)
--
NC700XD

Data: 2014-04-10 23:09:23
Autor: __Maciek
Leże
Thu, 10 Apr 2014 06:58:59 -0700 (PDT) Prawy <rightbent523@gmail.com>
napisał:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4

:-)

Data: 2014-04-11 00:43:50
Autor: pk
Leże
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 15:58:59 UTC+2 użytkownik Prawy napisał:
[...]

Fajnie że próbujesz, ale jeszcze trochę brakuje. masz, ucz się od najlepszych:

http://www.wolnywydech.riders.pl/main/?page=../home/home1.php

Kurde, pamięta kto¶ jeszcze: "przemyłem oczy benzyn±, zapiekło jakbym to robił pierwszy raz" KJ

Leże