Lg W2353v-pf Vs. Benq E2420hd

Data: 2010-01-11 06:22:09
Autor: Tomek C
Lg W2353v-pf Vs. Benq E2420hd
Byłem już zdecydowany na LG, ale rzucił mi się w oczy jeszcze Benq
E2420HD: http://www.benq.com/products/LCD/?product=1561&page=specifications

Cena jest ta sama, ale Benq ma ten 1 cal wiecej no i lepsze wyposażenie,
które dla mnie jest wręcz optymalne, gdyż do monitora będzie podpięty
również tuner hd. NIe wiem tylko jak z jakością obrazu. W gry nie gram,
głównie aplikacje biurowe i net. Zależy mi zwłaszcza na dobrej jakości
obrazu po podpięciu tunera hd (będę oglądał praktycznie tylko mecze).
W internecie jest niewiele opinii na jego temat. Na prad.de  starszy
model E2400HD otrzymał dobrą ocenę.
Używa ktoś tego Benq lub jego starszego brata E2400HD i może opisać
swoje wrażenia. Może jest jakiś inny lepszy wybór w tym zakresie
cenowym?

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"
Twój komputer nudzi się?  http://www.foldingpl.prv.pl

Lg W2353v-pf Vs. Benq E2420hd