Lg bd660 + bd-live

Data: 2011-12-01 17:04:58
Autor: Chris
Lg bd660 + bd-live
Odpaliłem płytkę 2012 która ma BD-LIVE i pokazuje mi komunikat:

"Your player does not enough storage space for the download.
Please try again when more space is available"

To znaczy że nie mogę oglądać wersji BD-LIVE ?? specyfikacja podaje że ma:

BD Live - Tak

http://www.lg.com/pl/tv-audio-video/video/LG-odtwarzacze-blu-ray-BD660.jsp]BD660

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2011-12-05 10:55:19
Autor: Chris
Lg bd660 + bd-live
Chris nabazgrał(a):

[...]
..
BD Live - Tak
..
http://www.lg.com/pl/tv-audio-video/video/LG-odtwarzacze-blu-ray-BD660.jsp
]BD660

Już wiem ... flash/hdd musi być w FAT32, ja miałem NTFS i nie widzi jako napędu dla BD Live.

Lg bd660 + bd-live