Łgarstwo to jego żywioł.

Data: 2016-01-27 12:40:27
Autor: stevep
Łgarstwo to jego żywioł.
# - Gdy byłem w opozycji, bardzo często wyłączano mi mikrofon - powiedział  Jarosław Kaczyński w wywiadzie dla "Rz". "Polityka" postanowiła przyjrzeć  się sprawie bliżej. Wniosek?
Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas
- Nie widzę także ograniczeń w Sejmie, w którym opozycja jest traktowana  dużo uprzejmiej niż wtedy, kiedy PiS był w opozycji, choćby mi bardzo  często wyłączano mikrofon - powiedział Kaczyński w wywiadzie dla  "Rzeczpospolitej". - Jeżeli dziś ktoś się skarży na to, co się dzieje w  Sejmie, to naprawdę albo nie zna faktów, albo jest po prostu hipokrytą -  stwierdził prezes PiS.

Jak było naprawdę z "bardzo częstym" wyłączaniem mikrofonu? Sprawdził to  tygodnik "Polityka". Dziennikarze w archiwum na sejmowych stronach  pochylili się nad stenogramami i zapisami wideo z posiedzeń Sejmu.

W poprzedniej kadencji Kaczyński stawał na mównicy 51 razy. Mikrofon  przemawiającemu może wyłączyć jedynie marszałek Sejmu. Prezesowi PiS nie  zrobiono tego ani razu. Mimo że np. w maju 2012 r. Kaczyński przekraczał  czas wystąpienia, ówczesna marszałek Ewa Kopacz ograniczyła się tylko do  ośmiokrotnego upomnienia posła opozycji.

Wyłączyć Kaczyńskiemu mikrofon kilka razy natomiast chciał "głos  zidentyfikowany jako Stefana Niesiołowskiego". Marszałek pozostała jednak  głucha na żądania posła PO.

"Polityka" konkluduje: "Jarosław Kaczyński nie po raz pierwszy mija się z  prawdą, tym razem w autoryzowanym wywiadzie". #
Ze strony:
http://skroc.pl/c6fe2

--
  stevep