Lib Tech TRS

Data: 2009-10-14 01:13:40
Autor: blackone
Lib Tech TRS
Witam:-)

Mial okazje ktos tu jezdzic na "bananowej" deseczce Lib Tech TRS?
Wlasnie sie zastanawiam, czy zamowic TRS 157cm, 159cm czy 162cm?

Decha zalozeniem glownie do snowkite (tu kazda dlugosc bedzie dobra) w
puchu i przewianym wyboistym sniegu (najlepiej tak:
http://www.flyozone.com/snowkites/en/news/headlines/12950   :-))))
ale tez w polowie do jezdzenia po trasach, gdy poza trasami
nieciekawie (na dziewiczy puch mam K2 Gyratora 162cm i nie mam sie
zamiaru z nim rozstawac:)

W sklepie mnie przekonuja, ze na krotkich deskach Lib Tech zabawniej
sie jezdzi i polecaja mi 157cm, MAKS 159cm. Za to ja mam powazne
watpliwosci co do stabilnosci & trzymania krawedzi & plywania w
miekkim sniegu tak krotkiej (?) dechy.

Czy te 2 -5 cm robi DUZA roznice???

Moj wzrost 181cm, waga: 75kg, z czego znaczna czesc miesnie nog, ha ha
ha;-)

pozdrowcia
Gosia
P.S.
w tym sezonie jakos mam glownie checi na snowboard+kite i biegowki:-)

Data: 2009-10-14 13:32:17
Autor: mol
Lib Tech TRS
[...]

ja w poprzednim sezonie skróciłem deske o 5 cm i powiem szczerze diametralnej roznicy nie widze jeśli chodzi o trzymanie i puch, nawet biorac pod uwage ze to twintip. owszem nie da się pociskac tak szybko jak na dlugiej desce i na slabo nachylonym stoku w puchu tez gorzej, ale bez przesady da się pojeździć frirajdowo, a ja waze 5kg wiecej niż ty. nie wiem jak to się ma do kajta, nie probowalem, sadze jednak ze nie ma chyba sensu kupowac dlugiej deski skoro piszesz ze masz już 162cm! Ja glosuje za krotsza deska.

P.S.w tym sezonie jakos mam glownie checi na snowboard+kite i biegowki:-)

ja tez. niestety snokite odpada z powodu braku odpowiedniego miejsca do nauki. biegowek nie odpuszcze:)

Data: 2009-10-14 07:14:33
Autor: pmolski
Lib Tech TRS
On 14 Paź, 13:32, "mol" <windmailWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

ja w poprzednim sezonie skróciłem deske o 5 cm i powiem szczerze diametralnej
roznicy nie widze jeśli chodzi o trzymanie i puch, nawet biorac pod uwage ze
to twintip.
No dobra, ale skrociles z ilu do ilu? Sam mam 1,59 Nitro Team przy
170cm wzrostu i 80kg. Czesto jezdze "po plaskim" puchu, i musze
zdecydowanie przesunac wiazania do tylu zeby nie nurkowac.

Gdzie mieszkasz skoro nie masz odpowiedniego terenu do snowkita?
Naprawde nie mozesz znalezc kawalka plaskiego terenu? Jak by co
polecam http://www.kiteforum.pl/forum/ na pewno pomoga.

Pytanie do Gosi - a ten Gyrator nie nadaje sie na trase?

pozdr
Piotr,
ktory wlasnie kupil freeborda :)

Data: 2009-10-14 11:46:24
Autor: blackone
Lib Tech TRS
On 14 Okt, 16:14, pmol...@ant.pl wrote:

Gdzie mieszkasz skoro nie masz odpowiedniego terenu do snowkita?
Naprawde nie mozesz znalezc kawalka plaskiego terenu?

Plaski teren jest najlepszy do nauczenia, a potem mozna jezdzic
wszedzie, gdzie jest przestrzen bez drzew, drutow, slupow, ludzi,
samochodow itp. oraz oczywiscie snieg pod nogami.
Najfajniej po pagorkowatym:-)

Jak by co
polecamhttp://www.kiteforum.pl/forum/na pewno pomoga.

Pytanie do Gosi - a ten Gyrator nie nadaje sie na trase?

Nadaje sie na wiekszosc warunkow wystepujacych u mnie i dziala do
wszystkiego oprocz carvingowania. Carvingowanie po twardym na desce z
tak miekkim tail i nose, to takie wrazenie jakby sie deska chciala na
pol zlozyc, ha ha;-) Zadnej dynamiki z tego nie mozna wykrzesac -
nuuuuda. A krawedz trzyma o ile sie jedzie spacerowo.
Za to na trasie na wiosennym ciezkim sniegu, na muldach, wybojach,
rozjezdzonym sniegu i kazdych warunkach przypominajacyc offpiste -
deseczka jest genialna:-))))

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-10-15 07:34:34
Autor: nalesnik
Lib Tech TRS
blackone wrote:
On 14 Okt, 16:14, pmol...@ant.pl wrote:

Gdzie mieszkasz skoro nie masz odpowiedniego terenu do snowkita?
[...]
Najfajniej po pagorkowatym:-)

Ktoś nawet uwiecznił Cię kamerą, jak snołkajciłaś;P
http://gizmodo.com/5380923/its-official-ill-never-go-kite-snowboarding?autoplay=true

Pytanie do Gosi - a ten Gyrator nie nadaje sie na trase?
[...]
deseczka jest genialna:-))))

Stoi jedna taka u mnie w pokoju, przechodzę koło niej codziennie;) Już nie mogę się doczekać, żeby
ją wypróbować.

--
pozdr
nalesnik

Data: 2009-10-15 05:36:33
Autor: blackone
Lib Tech TRS
On 15 Okt, 07:34, nalesnik <m...@o2.o2.o2.o2.pl> wrote:

> Najfajniej po pagorkowatym:-)

Ktoś nawet uwiecznił Cię kamerą, jak snołkajciłaś;Phttp://gizmodo.com/5380923/its-official-ill-never-go-kite-snowboardin...

....co do lotow kontrolowanych na kajcie w gorach to polecam ten
filmik:-)
http://www.youtube.com/watch?v=Ss0pDWzZ4AA&feature=player_embedded
Albo tu relacja z zawodow:
http://www.youtube.com/watch?v=WMkFEHbEG7A&feature=player_embedded

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-10-15 03:45:21
Autor: blackone
Lib Tech TRS
On 14 Okt, 13:32, "mol" <windmailWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Gdyby to byla deska o zwyklej tradycyjnej budowie - z "camber", to bym
wziela bez wahania 157 albo 159cm. Ale to deska z
"rockerem" (taaak....w tym sezonie to juz chyba przynajmniej polowa
desek ma rocker - Lib tech, Burton, Gnu, Yes, K2...)
Mam Gyratora 162cm - z innym typem rockera niz Lib Tech - deska w
jezdzie wydaje sie byc 150cm krotka (!!), ma bardzo krotka krawdz
efektywna  i bym sie nie obrazila, gdyby jeszcze kilka cm urosla, hi
hi;-)   Problem w tym, ze Lib tech ma zupelnie inny rocker niz K2 -
_wydaje_ mi sie, ze rocker Lib Techa nie skraca krawedzi efektywnej
gdy sie jedzie na krawedzi - i wtedy taka deseczka 162cm to juz jest
DUZY pojazd.

Probowalam sie dopytac w 3 sklepach, ktore prowadza sprzet Lib Techa,
i jedyne w czym byli zgodni, to to ze TRS trzyma na twardym prawie jak
gigantka i....malo meczy nogi.
W jednym mowia, ze rocker w Lib tech jest miedzy wiazaniami, wiec jak
sie jedzie na desce na krawedzi, to sie i tak tego rockera
"wyprostowuje" i krawedz efektywna jest taka sama jak w zwyklej desce
o takiej samej dlugosci, oprocz tego mocniejszy nacisk na krawedz na
srodku - wiec nalezy brac deske w standardowej dlugosci ( u mnie to
bedzie 157-158cm).
W innym sklepie mowia, ze mimo rockera miedzy wiazaniami to i tak
spora czesc krawedzi tail i nose wystaje nad snieg - podobnie jak w K2
Gyrator - i nalezy brac deske dluzsza niz standardowa.

Ja juz nic nie wiem!!!!
 Mozna czekac z zakupem do czasu az bedzie mozna deski testowac, ale
teraz przed wlasciwym sezonem deseczki sa TANSZE niz normalnie.
Promocja przedsezonowa w pazdzierniku.

pozdrawiam
Gosia

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-10-18 22:52:40
Autor: tomeq
Lib Tech TRS
blackone wrote:
Witam:-)

Mial okazje ktos tu jezdzic na "bananowej" deseczce Lib Tech TRS?
Wlasnie sie zastanawiam, czy zamowic TRS 157cm, 159cm czy 162cm?

Cześć,

Mam wszakże nie TRSa ale Jamiego Lynna ale z bananem i magna traction i moja rada: kup 159 max albo 157. Ja mam 157 (przy 80kg i 175cm) i po prostu deseczka jest mistrz.

Pozdrawiam,

Tomek
--
Tomek Kuzmierz