Liban - wraki

Data: 2009-03-11 11:39:16
Autor: marek rokowski
Liban - wraki
witajcie

szukam kogoś kto ma ochotę popozować troche do zdjęć na wrakach
mój body nie da rady :)

kierunek egzotyczny - i myślę że warty grzechu

czy "niebezpieczny"?  :)))))

- to cały komentaż...

media kreują ciekawy obraz rzeczywistości...

pozdrawiam
Marek Rokowski
www.zanurkuj.com

Data: 2009-03-11 12:49:30
Autor: qlphon
Liban - wraki
szukam kogoś kto ma ochotę popozować troche do zdjęć na wrakach
mój body nie da rady :)

kierunek egzotyczny - i myślę że warty grzechu

fajna sprawa.
jaki jest szacunkowy budżet wyprawy?
ile osób jedzie?

Data: 2009-03-11 13:52:32
Autor: marek rokowski
Liban - wraki
detale - na mojej stronie www.zanurkuj.com
budzet ok 5500 PLN

Data: 2009-03-12 08:20:31
Autor: Darek Mroz
Liban - wraki
nurkowe mogące pomiescic po 12 osob  -ale mysle ze to bedzie raczej kameralna

Co z zagrożeniem terrorystycznym?
NIe jest to fakt medialny - patrz strona MSZ

DM

Data: 2009-03-12 10:44:15
Autor: adamnw
Liban - wraki
On 12 Mar, 08:20, "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DI...@wp.pl> wrote:
> [...]
> kameralna

Co z zagrożeniem terrorystycznym?
NIe jest to fakt medialny - patrz strona MSZ

Czyżby znowu?

Data: 2009-03-13 07:28:24
Autor: Darek Mroz
Liban - wraki
A netykietę znasz? Pisz na temat.

DM

Czyżby znowu?

Data: 2009-03-13 03:15:04
Autor: jacek.otffinowski
Liban - wraki
On 12 Mar, 08:20, "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DI...@wp.pl> wrote:

Co z zagrożeniem terrorystycznym?
NIe jest to fakt medialny - patrz strona MSZ

W Libanie najwiekszym zagrozeniem sa restauratorzy i kobiety.

Restauratorzy - bo jedzenie jest pyszne i w takich ilosciach, ze
normalny czlowiek ma male szanse na przezycie.
Kobiety - ze wzgledu na bliskosc 8 marca - no comments, kto byl wie...

Osobom obawiajacym sie terrorystow w Bejrucie radze w ogole nie
wychodzic z domu. Polscy kierowcy sa znacznie bardziej niebezpieczni
niz Hezbollah.

otffin

Data: 2009-03-23 09:57:32
Autor: Scuba Training
Liban - wraki

--

Cześć Otrffin,
Tak z tym bezpieczeństwem nie do końca jest prawda, podczas mojego ostatniego pobytu w Bejrucie, wyleciał w powietrze Mac Donald który był dosyć niedaleko hotelu. Fakt nikomu sie nic nie stało ale widzach nastawienie beżowych do Polakowi nie pchałbym sie tam teraz.

Jacek Lubowiecki

Data: 2009-03-13 11:32:46
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Liban - wraki

Użytkownik "marek rokowski" <marekrokowski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp87t3$780$1inews.gazeta.pl...
witajcie

szukam kogoś kto ma ochotę popozować troche do zdjęć na wrakach
mój body nie da rady :)

Rozważam ten wyjazd, w zamian popozujesz do filmu? :)

pzdr Karol

Data: 2009-03-16 11:22:06
Autor: marek rokowski
Liban - wraki
mówisz - masz! :)

zatem trzeba bedzie myslec - i to konstruktywnie ;)
wg mnie bedzie przeczadowa imprezka