Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Liberalizm jest grzechem

Liberalizm jest grzechem

Data: 2015-07-22 19:26:21
Autor: abc
Liberalizm jest grzechem
Panu prezydentowi Bronisławoi Komorowskiemu oraz redakcji katolickiego z nazwy "Tygodnika Powszechnego" przypominamy, że zgodnie z nauczaniem wielkich papieży przedsoborowych, religijny liberalizm jest grzechem. Nie na darmo ogrom wysiłku w zwalczanie tej herezji wkładali zarówno wielki Pius IX, Leon XIII jak i święty Pius X.

Niestety, zarówno pan prezydent Bronisław Komorowski jak i redakcja katolickiego z nazwy "Tygodnika Powszechnego" wbrew nauczaniu papieży przyjęła liberalizm za swoją doktrynę i uznała, że ich własne sumienie i własny rozum mają prymat nad prawem Bożym. To apostazja.

Więcej http://www.fronda.pl/a/do-komorowskiego-i-tp-liberalizm-jest-grzechem-slajd,54431.html

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-07-22 19:31:00
Autor: u2
Liberalizm jest grzechem
W dniu 2015-07-22 o 19:26, abc pisze:
religijny liberalizm jest grzechem


juz sie przestraszylem, ze liberalizm jest wg ciebie zly:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-23 10:01:00
Autor: Lord z Cowshed
Liberalizm jest grzechem

kutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55afd352$0$27527$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-22 o 19:26, abc pisze:
religijny liberalizm jest grzechem


juz sie przestraszylem, ze liberalizm jest wg ciebie zly:)))


I co cymbale, schowałes się za szafę?

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-22 19:32:39
Autor: Marek Czaplicki
Liberalizm jest grzechem
abc pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 19:26:

Panu prezydentowi Bronisławoi Komorowskiemu oraz redakcji katolickiego z
nazwy "Tygodnika Powszechnego" przypominamy, że zgodnie z nauczaniem
wielkich papieży przedsoborowych, religijny liberalizm jest grzechem.

Mam pytanie. Istnieje takie coś jak liberalizm religijny?

Data: 2015-07-22 19:34:59
Autor: u2
Liberalizm jest grzechem
W dniu 2015-07-22 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
Mam pytanie. Istnieje takie coś jak liberalizm religijny?


tak, podobnie istnieje demokracja ludowa.

--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-22 19:38:47
Autor: Marek Czaplicki
Liberalizm jest grzechem
u2 pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 19:34:

W dniu 2015-07-22 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
Mam pytanie. Istnieje takie coś jak liberalizm religijny?


tak, podobnie istnieje demokracja ludowa.


Tu powinna się więc jakaś etnografka wypowiedzieć jak "ludowa". :-)

Data: 2015-07-22 19:46:58
Autor: u2
Liberalizm jest grzechem
W dniu 2015-07-22 o 19:38, Marek Czaplicki pisze:

Tu powinna się więc jakaś etnografka wypowiedzieć jak "ludowa". :-)


lol
--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-23 10:02:00
Autor: Lord z Cowshed
Liberalizm jest grzechem

kutafon "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55afd711$0$2190$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-22 o 19:38, Marek Czaplicki pisze:

Tu powinna się więc jakaś etnografka wypowiedzieć jak "ludowa". :-)


lol

Loluś Cymbał! Loluś Cymbał!

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-23 10:01:24
Autor: Lord z Cowshed
Liberalizm jest grzechem

kutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55afd442$0$27527$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-22 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
Mam pytanie. Istnieje takie coś jak liberalizm religijny?


tak, podobnie istnieje demokracja ludowa.


Co ty powiesz cymbale!

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-22 20:12:29
Autor: abc
Liberalizm jest grzechem
W dniu 2015-07-22 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
abc pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 19:26:

Panu prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu oraz redakcji katolickiego z
nazwy "Tygodnika Powszechnego" przypominamy, że zgodnie z nauczaniem
wielkich papieży przedsoborowych, religijny liberalizm jest grzechem.

Mam pytanie. Istnieje takie coś jak liberalizm religijny?


Papież Pius IX załączył do encykliki Quanta cura (d. 8 grudnia 1864 r.) wykaz 80 zdań nagannych pod ogólnym tytułem: „Syllabus, obejmujący główne błędy naszych czasów, zaznaczone w alokucjach konsystorjalnych, w encyklikach i w innych pismach apostolskich Ojca św. papieża Piusa IX.”

Ponieważ zdania te były wyjęte z dzieł, z artykułów i rozpraw współczesnych, przeto wykaz ich wzbudził przeciw papiestwu gwałtowne oskarżenia, wśród których wyraz Syllabus, używany bez dalszego ciągu powyższego tytułu, nabrał znaczenia historycznego.

Oznacza on zatem rzeczony zbiór zdań, załączony do encykliki Quanta cura i razem z nią rozesłany do całego episkopatu katolickiego. Opiszmy tedy naprzód ten sławny dokument, a następnie powiedzmy słów parę o sporach, jakie wywołał nawet w łonie samego katolickiego Kościoła.

Syllabus dzieli się na 10 rozdziałów. Pierwszy z nich zawiera siedem zdań panteistycznych, naturalistycznych i czysto racjonalistycznych. Drugi rozdział obejmuje siedem zdań racjonalistów umiarkowanych, oraz notę, dotyczącą błędów Günthera. Trzeci – cztery zdania, wypowiadające indyferentyzm i latitudinaryzm.

Czwarty rozdział nie przytacza zdań żadnych, przypomina tylko wydane przez pp. Piusa IX potępienie socjalizmu, komunizmu, towarzystw tajnych, towarzystw biblijnych, towarzystw księżo-wolnomyślnych. Piąty rozdział zamyka 19 zdań odnoszących się do Kościoła i praw jego Szósty rozdział 17 zdań dotyczących społeczeństwa w świeckiego i stosunku jego do Kościoła. Siódmy, obejmuje 9 zdań o moralności naturalnej i chrześcijańskiej. Ósmy – 10 zdań o małżeństwie chrześcijańskim oraz uwagę o celibacie duchownych i o stanie dziewictwa katolickiego. Dziewiąty rozdział zawiera dwa zdania i jedną notę o władzy doczesnej papieża.

Dziesiąty i ostatni obejmuje cztery zdania dotyczące liberalizmu nowożytnego.

Do każdego z tych 80 zdań dodano cytaty, wskazujące na jakiej podstawie i kiedy Pius IX zdanie to potępił. Tym sposobem Syllabus jest zarazem streszczeniem, pewnym – memorandum, pewnym spisem błędów. Encyklika, do której został dołączony Syllabus, wspomina i wyraźnie – już to ponownie, już po raz pierwszy – potępia cały szereg zdań, po większej części podobnych do zdań Syllabusu. Tu wszakże mówimy tylko o tych ostatnich.

Więcej http://swiety.krzyz.org/syllabus.htm

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-07-23 15:13:06
Autor: Marek Czaplicki
Liberalizm jest grzechem
abc pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 20:12:

Dziesiąty i ostatni obejmuje cztery zdania dotyczące liberalizmu
nowożytnego.
Więcej http://swiety.krzyz.org/syllabus.htm


Nie "liberalizmu" jako takiego, tylko przywołanego przez Ciebie "liberalizmu religijnego" czy też "religijnego liberalizmu". Istnieje takie dziwo?

Data: 2015-07-23 18:12:14
Autor: abc
Liberalizm jest grzechem
W dniu 2015-07-23 o 15:13, Marek Czaplicki pisze:
abc pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 20:12:

Dziesiąty i ostatni obejmuje cztery zdania dotyczące liberalizmu
nowożytnego.
Więcej http://swiety.krzyz.org/syllabus.htm


Nie "liberalizmu" jako takiego, tylko przywołanego przez Ciebie "liberalizmu religijnego" czy też
"religijnego liberalizmu". Istnieje takie dziwo?


Wolność religijna polega na tym, że w miejsce dotychczasowej tolerancji
religijnej, przypisano zwolennikom wszystkich religii rzeczywiste prawo do praktyk religijnych i to nie tylko prywatnych, ale także publicznych.

Gdy państwo było katolickie, odmawiało innym religiom prawa do publicznych świątyń. Tolerowało jedynie prywatne praktyki religijne, unikając skandalu jaki wywołałyby te świątynie, przyciągające chrześcijan do fałszywych religii. Chroniło zatem wiarę obywateli.

Po Soborze Watykańskim II we wszystkich krajach uznających jedynie Kościół katolicki (w Kolumbii, Brazylii, Chile etc.) Watykan interweniował, aby wprowadzono tam wolność dla wszystkich religii. Skutkiem tego była inwazja  sekt przybyłych z Ameryki Północnej, posiadających wielką ilość pieniędzy.

Przedtem, aby chronić wiarę swoich obywateli, państwa uniemożliwiały
przenikanie tych wszystkich sekt. Jednak w chwili, gdy państwo już nie
posiada religii i gdy Kościół domaga się, aby uznano wszystkie religie,
drzwi są otwarte na oścież.

I jesteśmy świadkami niewiarygodnej inwazji: sekta Moona, adwentyści i inne sekty protestanckie, do tego stopnia, że sami nawet biskupi zgromadzili się w Południowej Ameryce, żeby móc zastanowić się nad powagą sytuacji.

Niektórzy mówią o kiludziesięciu milionach, katolików
południowoamerykańskich, którzy przeszli do sekt od 1968 roku, zatem od
czasu Soboru! Oto straszliwy skutek błędu -: apostazja wielu milionów
katolików.

Podobną rzecz stwierdza się zresztą wszędzie; na przykład we Francji, gdzie widać coraz więcej katolików przechodzących na islam, do sekt i do lóż masońskich. Po roku 1989 również i Polska stała się prawdziwym eldorado dla różnego rodzaju sekt.

Gdy jednocześnie zachęca się do wolności religijnej i podejmuje jakieś
działania pod hasłem walki z sektami, to przypomina to jednoczesne
promowanie rozwiązłości i tropienie przypadków molestowania seksualnego. Są to działania wzajemnie sprzeczne.

  --
  Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2015-07-23 18:19:11
Autor: Marek Czaplicki
Liberalizm jest grzechem
abc pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 23 lipca 2015 18:12:

W dniu 2015-07-23 o 15:13, Marek Czaplicki pisze:
abc pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 20:12:

Dziesiąty i ostatni obejmuje cztery zdania dotyczące liberalizmu
nowożytnego.
Więcej http://swiety.krzyz.org/syllabus.htm


Nie "liberalizmu" jako takiego, tylko przywołanego przez Ciebie "liberalizmu
religijnego" czy też "religijnego liberalizmu". Istnieje takie dziwo?


Wolność religijna polega na tym, że w miejsce dotychczasowej tolerancji
religijnej, przypisano zwolennikom wszystkich religii rzeczywiste prawo
do praktyk religijnych i to nie tylko prywatnych, ale także publicznych.

Pytanie jest proste. Odpowiedź tak, nie. Religia w Twym wydaniu przypomina składnicę dokumentów, któreś skądś wyszarpał i mielisz je bez sensu.

Data: 2015-07-23 18:34:09
Autor: abc
Liberalizm jest grzechem
Nie "liberalizmu" jako takiego, tylko przywołanego przez Ciebie "liberalizmu
religijnego" czy też "religijnego liberalizmu". Istnieje takie dziwo?

Istnieje. Poczytaj sobie tu: https://lagloriadelasantisimavirgen.wordpress.com/tag/liberalizm-religijny/

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-07-23 18:42:34
Autor: Marek Czaplicki
Liberalizm jest grzechem
abc pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 23 lipca 2015 18:34:

Nie "liberalizmu" jako takiego, tylko przywołanego przez Ciebie
"liberalizmu religijnego" czy też "religijnego liberalizmu". Istnieje takie
dziwo?

Istnieje. Poczytaj sobie tu:
https://lagloriadelasantisimavirgen.wordpress.com/tag/liberalizm-religijny/


Link do wordpressa? Bez jaj. Też sobie bloga założę i będę linkował jako miarodajne. :-)

Data: 2015-07-22 21:50:23
Autor: Andrzej Lawa
Liberalizm jest grzechem
W dniu 22.07.2015 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
abc pisze na pl.soc.polityka w roda, 22 lipca 2015 19:26:

Panu prezydentowi Bronisawoi Komorowskiemu oraz redakcji katolickiego z
nazwy "Tygodnika Powszechnego" przypominamy, e zgodnie z nauczaniem
wielkich papiey przedsoborowych, religijny liberalizm jest grzechem.

Mam pytanie. Istnieje takie co jak liberalizm religijny?

To co w rodzaju pacyfizmu nazistowskiego...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi
i raduj si yciem!

Data: 2015-07-23 15:44:46
Autor: Marek Czaplicki
Liberalizm jest grzechem
Andrzej Lawa pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 21:50:

W dniu 22.07.2015 o 19:32, Marek Czaplicki pisze:
abc pisze na pl.soc.polityka w środa, 22 lipca 2015 19:26:

Panu prezydentowi Bronisławoi Komorowskiemu oraz redakcji katolickiego z
nazwy "Tygodnika Powszechnego" przypominamy, że zgodnie z nauczaniem
wielkich papieży przedsoborowych, religijny liberalizm jest grzechem.

Mam pytanie. Istnieje takie coś jak liberalizm religijny?

To coś w rodzaju pacyfizmu nazistowskiego...


Albo z "Wahadła...": urbanistyki nomadów. :-)

Data: 2015-07-23 08:49:21
Autor: aja
Liberalizm jest grzechem
W dniu 2015-07-22 o 19:26, abc pisze:
Panu prezydentowi Bronisławoi Komorowskiemu oraz redakcji katolickiego z
nazwy "Tygodnika Powszechnego" przypominamy, że zgodnie z nauczaniem
wielkich papieży przedsoborowych, religijny liberalizm jest grzechem.
Nie na darmo ogrom wysiłku w zwalczanie tej herezji wkładali zarówno
wielki Pius IX, Leon XIII jak i święty Pius X.

Niestety, zarówno pan prezydent Bronisław Komorowski jak i redakcja
katolickiego z nazwy "Tygodnika Powszechnego" wbrew nauczaniu papieży
przyjęła liberalizm za swoją doktrynę i uznała, że ich własne sumienie i
własny rozum mają prymat nad prawem Bożym. To apostazja.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/do-komorowskiego-i-tp-liberalizm-jest-grzechem-slajd,54431.html


Bardzo trafny komentarz do teksu, cyt.:
Humorystyczny tekst sekciarza. Super! :) /Carl_Russell/

Tylko patrzeć jak ci wasi święci 'przedsoborowi' zaczną
się żreć z tymi świętymi 'posoborowymi'. Niezła jazda...

Data: 2015-07-23 10:08:09
Autor: Andrzej Lawa
Liberalizm jest grzechem
W dniu 22.07.2015 o 19:26, abc pisze:
Panu prezydentowi Bronisławoi Komorowskiemu oraz redakcji katolickiego z
nazwy "Tygodnika Powszechnego" przypominamy, że zgodnie z nauczaniem
wielkich papieży przedsoborowych, religijny liberalizm jest grzechem.
Nie na darmo ogrom wysiłku w zwalczanie tej herezji wkładali zarówno
wielki Pius IX, Leon XIII jak i święty Pius X.

Kiedy dotrze do ciebie, że wszyscy zdrowi psychicznie ludzie mają w dupie pierdolenie tych satrapów?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Liberalizm jest grzechem

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona