Liberalizm to grzech śmiertelny

Data: 2010-08-22 21:27:33
Autor: u2
Liberalizm to grzech śmiertelny
... dla konserwy oczywiście, a ja lubię liberalizm i jestem tradycjonalistą :

http://prawica.net/opinie/23023

"Liberalizm jest obcy Prawicy. Jej rdzeniem pozostaje bowiem zawsze
konserwatyzm i tradycjonalizm, z którymi każdy liberalizm musi prędzej
czy później popaść w konflikt. Mrzonki o możliwości utrzymania
"konserwatyzmu obyczajowego" czy też "konserwatyzmu kulturowego" w
liberalnym ustroju społeczno-politycznym świadczą jedynie o naiwności i
krótkowzroczności ich wyznawców. Pod względem struktury idei liberalizm
należy do świata lewicy, ze swoim antropocentryzmem i permisywizmem
("każdemu wolno robić wszystko, co mu się podoba, jeśli nikogo innego
przy tym nie zmusza"). Konsekwentny prawicowiec nie może być liberałem w
żadnym sensie tego słowa. Jego stosunek do liberalizmu powinna cechować
wrogość i pogarda."

Liberalizm to grzech śmiertelny