Liberec Górskie Szlaki

Data: 2009-12-10 14:27:56
Autor: kam
Liberec Górskie Szlaki
Witam najciekawszy górski szlak w okolicach Liberca. Poruszam się koleją tak
wiec najlepiej rozpoczynający się przy stacji  KH pzdr z góry dziękuje --

Data: 2009-12-10 17:05:15
Autor: Waldek Brygier
Liberec Górskie Szlaki
kam wrote:
najciekawszy górski szlak w okolicach Liberca. Poruszam się
koleją tak wiec najlepiej rozpoczynający się przy stacji

No to podaj go nam, jestem ciekaw

Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-12-10 20:34:41
Autor: Zbynek Ltd.
kam napisał(a) :
Witam najciekawszy górski szlak w okolicach Liberca.

Ja też witam najciekawszy szlak.

Poruszam się koleją tak

Ja poruszam się koleją inaczej.

wiec najlepiej rozpoczynający się przy stacji

Zdania nie zaczyna się od "więc". Przepraszam, nie zacząłeś od "więc".

 KH pzdr z góry dziękuje

Ja pozdrawiam z góry Wieżycy.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-10 22:53:21
Autor: czerwonolll
Dziwne cepie bo Polsku pisze wiec nie wiem czego nie rozumiesz. --

Data: 2009-12-10 23:01:07
Autor: Waldek Brygier
Użytkownik wrote:
Dziwne cepie bo Polsku pisze wiec nie wiem czego nie rozumiesz.

A teraz przeczytaj to jeszcze raz i przetłumacz nam...

Data: 2009-12-10 23:11:23
Autor: czerwonolll
Użytkownik wrote:
> Dziwne cepie bo Polsku pisze wiec nie wiem czego nie rozumiesz.

A teraz przeczytaj to jeszcze raz i przetłumacz nam...

-- pozdrawiam
Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Złośliwość i nieżyczliwość TERAZ ROZUMIESZ CEPIE CZYM JESTEŚ...... ZADUFANIE NA
DOKŁADKĘ DZIĘKI WIELKIE

Data: 2009-12-11 07:56:21
Autor: Waldek Brygier
Użytkownik wrote:
Złośliwość i nieżyczliwość TERAZ ROZUMIESZ CEPIE CZYM JESTEŚ......
ZADUFANIE NA DOKŁADKĘ

Dziękuję za dogłębną analizę, wpiszę sobie do CV

Data: 2009-12-10 23:08:14
Autor: Zbynek Ltd.
czerwonolll@poczta.onet.pl napisał(a) :
Dziwne cepie

Nie utożsamiaj mnie ze sobą.

bo Polsku pisze

Bo coooo?

wiec nie wiem czego nie rozumiesz.

Skoro nie wiesz, to przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś, pomyśl
co chciałeś napisać, zapytaj się kogoś, czy dobrze ci wyszło i przeproś.

--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-10 23:16:24
Autor: czerwonolll
czerwonolll@poczta.onet.pl napisał(a) :
> Dziwne cepie

Nie utożsamiaj mnie ze sobą.

> bo Polsku pisze

Bo coooo?

> [...]
co chciałeś napisać, zapytaj się kogoś, czy dobrze ci wyszło i przeproś.

FAKT CEP TO ZA CIEPŁE SŁOWO DLA CIEBIE NIEPRZYJEMNY NIEŻYCZLIWY DEBIL TAK BĘDZIE
LEPIEJ

Data: 2009-12-10 23:21:00
Autor: Zbynek Ltd.
czerwonolll@poczta.onet.pl napisał(a) :
NIEPRZYJEMNY NIEŻYCZLIWY DEBIL
TAK BĘDZIE LEPIEJ

Ja tylko chciałem, żebyś przeprosił, a ty tu z całą litanią
samokrytyki. Niech już tak ci będzie.

--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-10 23:28:43
Autor: czerwonolll
> [...]
> NIEPRZYJEMNY NIEŻYCZLIWY DEBIL
> TAK BĘDZIE LEPIEJ

Ja tylko chciałem, żebyś przeprosił, a ty tu z całą litanią

NIEPRZYJEMNY NIEŻYCZLIWY Zadufany  DEBIL Zbyszek który nie rozumie że Miodkiem
nie jest. Może teraz zrozumiesz  --

Data: 2009-12-10 23:45:30
Autor: Zbynek Ltd.
> [...]

Ja tylko chciałem, żebyś przeprosił, a ty tu z całą litanią
samokrytyki. Niech już tak ci będzie.

NIEPRZYJEMNY NIEŻYCZLIWY Zadufany  DEBIL

Zapomniałeś podpisu, anonimie.

Zbyszek który nie rozumie że Miodkiem
nie jest. Może teraz zrozumiesz

Fakt. Nie jestem Miodkiem.

Wpadłeś tu i coś zabełkotałeś. Nie wiadomo o co ci chodziło. Na
zwróconą uwagę reagujesz obelgami. Myślisz, że ktoś tu lubi takich i
im pomaga? Oczywiście możesz teraz zalogować się jako dowolna osoba,
ale dopóki nie będziesz sam wiedział co chcesz napisać, to nadal
każdy będzie uważał cię za * (i tu wstaw odpowiednie słowo).

I popracuj nad klawiaturą - Caps Lock ci się zacina.

--
   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-11 11:10:14
Autor: Marcin Kysiak
czerwonolll@poczta.onet.pl pisze:

NIEPRZYJEMNY NIEŻYCZLIWY Zadufany  DEBIL Zbyszek który nie rozumie że Miodkiem
nie jest. Może teraz zrozumiesz

A jakżeby inaczej wyglądała rozmowa, gdybyś w pierwszym poście użył choćby słowa "proszę"...

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak