Libertas górą!

Data: 2009-05-18 02:49:58
Autor: Antenka
Libertas górą!
Według niezależnego ośrodka badawczego "ANTENA" G.B.PL to właśnie
wykluczony z kampanii w wyborach do PE "LIBERTAS" ma największe
poparcie wśród Polaków. No wreszcie obudzili się :)). Na "LIBERTAS"
pragnie oddać swój głos aż 45% Polaków :)). Niestety frekwencja wahać
się będzie od 8-12%.

Antenka

Data: 2009-05-18 12:02:53
Autor: cirrus
Libertas górą!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e43392e6-83f4-4fa5-a982-a0aa01b75e15s16g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Jak podzielisz przez 10 to będzie akurat. :)

--
stevep

Data: 2009-05-18 03:17:40
Autor: Antenka
Libertas górą!
Jak podzielisz przez 10 to będzie akurat. :)Nie licz na te oficjalne wyniki. Kto, przy zdrowych zmysłach odda swój głos na klikę nierobów spod sztandaru rudego kominiarza, no kto? Może więźniowie, bo tam klika ryżego odniosła ostatnio wielki sukces hehe :DAntenka :-P

Data: 2009-05-18 12:24:13
Autor: cirrus
Libertas górą!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d67f40b-a141-49de-82e6-5fc026ba7308b1g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Masz racje, kto odda glosy na sprzedawczykow za obce pieniądze i na dodatek nieudaczników.

--
stevep

Data: 2009-05-18 12:38:51
Autor: boukun
Libertas górą!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guraje$oqg$1news.vectranet.pl...
[...]

Święta prawda, masz rację, kto odda głos na POPiS? Już dwadzieścia lat kupczą tym zrujnowanym doszczętnie krajem, jeszcze tylko kopalnie zostały im do pogonienia do Żyda.

boukun

Data: 2009-05-18 13:39:54
Autor: Krzysztof
Libertas górą!

Jak podzielisz przez 10 to będzie akurat. :)

Chyba przez 100 :D:D ,

K.

Data: 2009-05-18 12:19:10
Autor: Panslavista
Libertas górą!

To takie wciąganie Polaków do Chujni od dupy-strony.

Data: 2009-05-18 15:55:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Libertas górą!
Panslavista wrote:

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

To takie wciąganie Polaków do Chujni od dupy-strony.

Ty się Jerzy obudź wreszcie. My już od dawna w tej Chujni jesteśmy.
Teraz trzeba walczyć by to nasze bycie nie przerodziło się w niebyt.

I niech nikt nie bierze tego za to, że niby ja jestem za Libertasem.
Nie. To neutralna wypowiedź.
--
Pit

Data: 2009-05-19 14:12:09
Autor: Antenka
Libertas górą!
> To takie wciąganie Polaków do Chujni od dupy-strony.Noo wiem
przecie, że to jest _ _ _ _ _ _ _ , ale trza to rozpierdzielić od
wewnątrz! Na POPiS nie ma co liczyć, nie wspomnę już o jakimś tam
komuchu Łolejniczaku, czy kliki postpeereloowskiej  herbu "ARBUZ", co
to zwierzchu zielony, a w środku czerwony jak russkaja swiozda :))
Antenka "Idziemy do PE, żeby  r_ _ _ _ _ _ _ _lić  Ch....nię od
środką!" :))

Data: 2009-05-19 23:49:19
Autor: Panslavista
Libertas górą!
[...]

Raczej wprowadzamy tam parcha - by skuteczniej została zrabowana - jako
odpowiedzialne za śmierć milionów parchów....

Data: 2009-05-20 00:51:19
Autor: Antenka
Libertas górą!
Panie Slavisto, to co robimy hmm? Czy jest plan "B"? Jeśli nie
rozpieprz od środka, to co Pan proponuje? Bombka? ;-)

Antenka

Data: 2009-05-20 12:42:13
Autor: Panslavista
Libertas górą!

Panie Slavisto, to co robimy hmm? Czy jest plan "B"? Jeśli nie
rozpieprz od środka, to co Pan proponuje? Bombka? ;-)

Antenka

Możemy we dwoje przeważyć liczbowo rodziny parchate. Dajmy ten wzór rodzinom
polskim! Do nadrobienia jest parę milionów Polaków na miejsce wypchniętych
przez parchactwo do UK Irlandii itd. W górę serca i organy!

Data: 2009-05-20 05:29:14
Autor: cirrus
Libertas górą!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:guva31$1tj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bełkot na belkot. :)

--
stevep

Data: 2009-05-21 09:11:08
Autor: HaMMeR
Libertas górą!
cirrus wrote:
ciach

Bełkot na belkot. :)

Ostatnimi czasy, cos ci strasznie belkocze we lbie!
Ani chybi to goowno, ktore ci wpijaja do lba twoi
prowadzacy, jest zwykla, rzadka sraczka!
Wiec nie poruszaj gwaltownie lbem, bo stajesz sie z tym
'belkotem' strasznie monotematyczny, bereciku z kutasikiem!

Data: 2009-05-21 12:04:21
Autor: cirrus
Libertas górą!
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:4a14fe8d$0$12635$f69f905mamut2.aster.pl...
cirrus wrote:
[...]

Niezmiennie bełkot.

--
stevep

Data: 2009-05-20 00:57:48
Autor: Antenka
Libertas górą!
Ale bełkot.> > -- > stevepStefan, nie udawaj zgorszonego, bo zgorszonego nikt nie zgorszy. Patrzysz na wyczyny swoich  POpapranych pupili i nie jesteś zgorszony, nie masz odruchu wymiotnego patrząc na rudego kominiarza i spółkę? Bo ja mam blee...Co za  dulszczyzna... :-IAntenka

Data: 2009-05-20 07:39:55
Autor: jadrys
Libertas górą!
Antenka pisze:
> [...]
komuchu Łolejniczaku, czy kliki postpeereloowskiej  herbu "ARBUZ", co
to zwierzchu zielony, a w środku czerwony jak russkaja swiozda :))

No to na kogo mamy liczyć?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-20 00:47:50
Autor: Antenka
Libertas górą!
A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Jędruś, czy wiesz że na tej twojej Wildzie wildeckie zbijobruki znowu
biją ? :(((

Antenka ;-((

Data: 2009-05-20 10:37:05
Autor: jadrys
Libertas górą!
Antenka pisze:
[...]

Niemożliwe.. ;-)  Ale jeśli już biją to na pewno winnych.. A na waszym Łazarzu niestety dostaje się przede wszystkim niewinnym..

PS. Wiesz że Kolejorz zdobył puchar?

Data: 2009-05-20 12:24:18
Autor: Antenka
Libertas górą!
PS. Wiesz że Kolejorz zdobył puchar?Kibolem nie jestem ale wiem, że Kolejorz rozgromił całą konkurencję hihi :))) Lech,  Lech Kolejorz!Antenka

Data: 2009-05-21 05:05:28
Autor: cirrus
Libertas górą!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:49eed4b1-bc3a-48e3-a723-55943c52e466b1g2000vbc.googlegroups.com...
PS. Wiesz że Kolejorz zdobył puchar?Kibolem nie jestem ale wiem, że
Kolejorz rozgromił całą konkurencję hihi :))) Lech, Lech Kolejorz!Antenka

A co do ego ma Libertas?

--
stevep

Data: 2009-05-21 08:46:35
Autor: jadrys
Libertas górą!
cirrus pisze:
[...]

Dał nam przykład Lech (Kolejorz) jak zwyciężać mamy..

Data: 2009-05-21 12:03:54
Autor: cirrus
Libertas górą!
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv2tc9$k42$1news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
[...]

A co do Kolejorza ma libertas?

--
stevep

Data: 2009-05-21 13:28:53
Autor: jadrys
Libertas górą!

cirrus pisze:

[...]

Prostymi słowami - Kolejorz mimo tego że nie jest mocną drużyną zwyciężył i to jest właśnie najlepszym przykładem dla libertasu..

Data: 2009-05-21 16:17:37
Autor: cirrus
Libertas górą!
cirrus pisze:
[...]

Chyba żartujesz to pewnie Ruch, z którym wygrał jest mocną drużyną?

--
stevep

Data: 2009-05-21 11:15:10
Autor: Antenka
Libertas górą!
A co do ego ma Libertas?Ma i to bardzo wiele. I cooooooo sięęęęęęęę tak dziwiiiiiisz!!!Antenka

Data: 2009-05-22 05:36:41
Autor: cirrus
Libertas górą!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e8a820e0-e99a-44cd-a209-dbba21568835s21g2000vbb.googlegroups.com...
A co do ego ma Libertas?Ma i to bardzo wiele. I cooooooo sięęęęęęęę tak
dziwiiiiiisz!!!Antenka

A co mianowicie?

--
stevep

Data: 2009-05-22 08:45:06
Autor: Vic
Libertas gĂłrÂą!
cirrus wrote:
UÂżytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:e8a820e0-e99a-44cd-a209-dbba21568835s21g2000vbb.googlegroups.com...
A co do ego ma Libertas?Ma i to bardzo wiele. I cooooooo siĂŞĂŞĂŞĂŞĂŞĂŞĂŞĂŞ tak
dziwiiiiiisz!!!Antenka

A co mianowicie?

Bardzo wiele.  ;)
Wiecej sie od Antenki nie dowiesz.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-22 09:44:34
Autor: cirrus
Libertas gór?!
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv5i8p$tr2$4mx1.internetia.pl...
cirrus wrote:
U?ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa3 w wiadomo?ci news:e8a820e0-e99a-44cd-a209-dbba21568835s21g2000vbb.googlegroups.com...
A co do ego ma Libertas?Ma i to bardzo wiele. I cooooooo sieeeeeeee tak

Faktycznie ona wie, ale nie powie.

--
stevep

Data: 2009-05-22 10:02:56
Autor: Vic
Libertas gĂłr?!
cirrus wrote:
Faktycznie ona wie, ale nie powie.

Tak jak Jarek mial (i nadal ma) w zwyczaju: "Wiem, ze stalo sie cos potwornie strasznego i sa w to zamieszani wszyscy moi przeciwnicy polityczni. Nie powiem, co sie stalo, ale to straszne i kompletnie dyskwalifikuje wszystkich moich przeciwnikow. Ale wiem. Ale nie powiem"

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Libertas górą!