Libertas na samym dnie...

Data: 2009-06-07 20:58:23
Autor: Tzva Adonai
Libertas na samym dnie...
Nawet ruski agent Ganley nie dostał się do europarlamentu... Dokładnie
tak jak przewidywałem.. ;}... Jednak Europejczycy nie są tak głupi,
żeby złapać się na lep eurosceptycyzmu po doświadczeniach dwóch wojen
światowych... Ruskie FSB wyjebało miliardy euro w błoto, co mnie
niezwykle cieszy, a ruscy patrioci z LPR i przybudówek znowu okazali
się mikroskopijną mniejszością, zważywszy, że ich sympatycy w ogromnej
większości zjawili się przy urnach... 1,52 procenta.... To mówi samo
za siebie... ;}

Data: 2009-06-08 08:12:03
Autor: boukun
Libertas na samym dnie...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:19ca1624-518b-46f6-ba4b-9129bc718644k2g2000yql.googlegroups.com...
[...]
Do tego trzeba dodać 82% eurosceptyków, to jest potencjał nie do zwyciężenia... Ludzie mieli prostą logikę, jak nie ufają Unii Europejskiej, to po co się pchają do niej? My nie ufamy Unii Europejskiej, to nieufamy wszystkim, co się do niej pchają, proste...

boukun

Libertas na samym dnie...