Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

Data: 2009-05-04 17:41:01
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
Wspomnicie moje s³owa. To bêdzie wielki ruch miêdzynarodowy.

boukun

Data: 2009-05-04 08:53:48
Autor: pistacjusz
On 4 Maj, 17:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Wspomnicie moje s³owa. To bêdzie wielki ruch miêdzynarodowy.

boukun

Masz racjê.

Data: 2009-05-04 17:49:12
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
Wspomnicie moje s³owa. To bêdzie wielki ruch miêdzynarodowy.

Libertas to chamska ruska agentura kierowana przez wieloletniego agenta KGB
Declana Ganleya, który z nadania Kremla zosta³ w³a¶cicielem najwiêkszej
rosyjskiej firmy dzia³aj±cej w bran¿y drzewnej - "Kipelova".... Jej celem jest
podkopanie europejskiej integracji w celu ³atwiejszego sk³ócania i rozgrywania
pomiêdzy sob± krajów europejskich i szanta¿owania ich przy pomocy surowców
energetycznych... Fakt, ¿e LPR - postesbeckie, rusofilskie gówno - jako pierwsze
przyklei³o siê do tego okrêtu ani trochê nie dziwi...

Data: 2009-05-04 17:58:48
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:653d.000001eb.49ff0e78newsgate.onet.pl...
[...]

Gadaj zdrów, ju¿ widaæ wyra¼nie, ¿e Libertas bêdzie now± wiosn± ludów... Biczem Bo¿ym na wolnomularzy.

boukun

Data: 2009-05-04 18:02:29
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
Gadaj zdrów, ju¿ widaæ wyra¼nie, ¿e Libertas bêdzie now± wiosn± ludów... Biczem Bo¿ym na wolnomularzy.

Z ca³ym szacunkiem dla twoich ziomków, ale jestem zdania, ¿e Rosjanie s± jednak
zbyt prymitywni i s³abi intelektualnie, ¿eby zburzyæ co¶, co wybudowa³a
niemiecka i ¿ydowska elita....

Data: 2009-05-04 18:15:05
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:653d.000001ed.49ff1195newsgate.onet.pl...
[...]

In seinen Memoiren schreibt Gorbatschow, er habe zwei Tage später (DDR-Fernsehens vom 5. Oktober 1989 zeigt, wie Gorbatschow auf dem Flughafen Berlin-Schönefeld von Erich Honecker zur 40-Jahr-Feier der DDR empfangen wird. Bei dieser Gelegenheit sagte er den Satz: "Ich glaube, Gefahren warten nur auf jene, die nicht auf das Leben reagieren.") Honecker in einem Vieraugengespräch gesagt: "Das Leben verlangt mutige Entscheidungen. Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben."
(Ostberlin, 7. Oktober 1989)

boukun

Data: 2009-05-04 18:19:19
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
In seinen Memoiren schreibt Gorbatschow, er habe zwei Tage später

Dlaczego ilekroæ poruszam temat Niemiec, to automatycznie zaczynasz przytaczaæ
teksty napisane w jêzyku niemieckim?... --

Data: 2009-05-04 18:23:30
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:653d.000001f0.49ff1587newsgate.onet.pl...
In seinen Memoiren schreibt Gorbatschow, er habe zwei Tage später

Dlaczego ilekroæ poruszam temat Niemiec, to automatycznie zaczynasz przytaczaæ
teksty napisane w jêzyku niemieckim?...

Chwali³e¶ siê,¿e znasz niemiecki..., wiêc w czym problem? Wspomnia³e¶ Ruskich i Niemców, ja ci da³em przyk³ad masona Gorbaczowa, który poucza³ Honeckera, "¯ycie wymaga odwa¿nych posuniêæ. Kto za pó¼no reaguje, tego ¿ycie ukara.". Wskakuj do Libertas!

boukun

Data: 2009-05-04 18:26:22
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
Chwali³e¶ siê,¿e znasz niemiecki...

Wychowa³em siê w¶ród Niemców, jak móg³bym go nie znaæ... ¦mieszy mnie tylko
twoje zachowanie, tak jakby ¶rednia znajomo¶æ tego jêzyka czyni³a ciê kim¶
lepszym... Ale mniejsza z tym... Libertas to ruska agentura, a ja ceniê siê zbyt
wysoko, ¿eby stanowiæ jej czê¶æ... --

Data: 2009-05-04 18:33:26
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:653d.000001f4.49ff172enewsgate.onet.pl...
[...]

Agentura hin, agentura her...

boukun

Data: 2009-05-04 18:50:18
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtn5ue$q6$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chcia³em powiedzieæ, ¿e to siê wszystko przenika, do niedawna Declan Ganley by³ agentem CIA, który za pieni±dze USA rozwala³ Uniê i finansowana by³a jego kampania antyunijna, dzi¶ wg ciebie jest agentem KGB...
To ca³kiem jak nasi agenci, do niedawna s³u¿yli KGB, a potem ich CIA na swoich uczelniach szkoli³a i wypu¶ci³a na wielkie wody w 1989 roku i teraz musz± d³ug sp³acaæ (zobacz tarcza, Afganistan i Irak...).

boukun

Data: 2009-05-05 15:33:00
Autor: Vic
boukun wrote:
Gadaj zdrów, ju¿ widaæ wyra¼nie, ¿e Libertas bêdzie now± wiosn± ludów... Biczem Bo¿ym na wolnomularzy.

Boukun, a kiedy ty sie taki religijny zrobiles? Wczoraj?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-05 15:35:19
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtpfot$51v$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
Gadaj zdrów, ju¿ widaæ wyra¼nie, ¿e Libertas bêdzie now± wiosn± ludów... Biczem Bo¿ym na wolnomularzy.

Boukun, a kiedy ty sie taki religijny zrobiles? Wczoraj?

-- Vic

To takie powiedzenie tylko, tekst Papie¿a JPII w stosunku do Andrzeja Leppera i jego Samoobrony.

boukun

Data: 2009-05-04 18:25:34
Autor: awe
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtn2s4$phd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wspomnicie moje s³owa. To bêdzie wielki ruch miêdzynarodowy.
-- -- -- -- -- -- -- --
a mnie to lata...
awe

Data: 2009-05-04 18:27:17
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtn4s8$so8$1news.onet.pl...

[...]

Widaæ jeste¶ egoist± i my¶lisz tylko o sobie, ca³kiem jak Piotru¶, liczy siê dla was dzi¶, a po was choæby potop.

boukun

Data: 2009-05-04 19:18:56
Autor: awe
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtn5it$du$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
boukun ja wiem ze ty sie nudzisz, nie dzis sie znamy i oboje wiemy ze my robic w balona ale nie nas...wiec daruj sobie te teksty.
awe

Data: 2009-05-04 21:14:00
Autor: Piotr
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
Dnia Mon, 4 May 2009 18:27:17 +0200, boukun napisa³(a):

Widaæ jeste¶ egoist± i my¶lisz tylko o sobie, ca³kiem jak Piotru¶, liczy siê dla was dzi¶, a po was choæby potop.

Wa³kun, twoja prostacka durnota mnie rozczula, he, he, chyba nawet bardziej
ni¿ genetyczna hucpa, któr± tu prezentujesz.
Piotr
PS. Powiniene¶ zapu¶ciæ sobie tasiemca, albo owsiki, wa³kun.

Data: 2009-05-04 21:58:17
Autor: Piotr
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
Dnia Mon, 4 May 2009 21:36:38 +0200, boukun napisa³(a):

Wa³kun, twoja prostacka durnota mnie rozczula, he, he, chyba nawet bardziej
ni¿ genetyczna hucpa, któr± tu prezentujesz.
Piotr
PS. Powiniene¶ zapu¶ciæ sobie tasiemca, albo owsiki, wa³kun.

Jeste¶ prostak i prymityw Volksdeutsch. Akurat pasujesz do PiSu, wa³kun, wa³kun, wa³kun, prostak, prostak, prostak...

Co¶ siê nierwowy robisz wa³kun, wtedy bleblasz bez sensu, mo¿e ju¿ czas na
wieczorn± sesjê POrnolii?
Piotr
PS. Ju¿ ci pisa³em, ¿e próbuj±c mnie uraziæ nie atakuj PiS-u, bo oni mi s±
dosyæ obojêtni.

Data: 2009-05-05 15:36:54
Autor: Vic
Piotr wrote:
PS. Ju¿ ci pisa³em, ¿e próbuj±c mnie uraziæ nie atakuj PiS-u, bo oni mi s±
dosyæ obojêtni.

Piotra urazic moze jedynie kwestionowanie czystosci rak przenajswietszego ojca dyrektora... ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-05 16:45:49
Autor: Piotr
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy
Dnia Tue, 05 May 2009 15:36:54 +0200, Vic napisa³(a):

Piotra urazic moze jedynie kwestionowanie czystosci rak przenajswietszego ojca dyrektora... ;)

Jezeli to robisz jak edel, ura¿a to moje poczucie dobrego smaku, a
je¿eli tak jak wa³kun, to ura¿a moj± inteligencjê, a je¿eli w stylu
warzywnym, to wtedy od razu ¼le my¶lê o prostytutkach.
Piotr

Data: 2009-05-05 17:20:05
Autor: boukun
Libertas to ruch przysz³o¶ciowy

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1g1da37slybc8$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Deb i t³uk i inteligencja. Jam mówi± dzieci na ciebie t³uku w domu?

boukun

Libertas to ruch przysz³o¶ciowy