Libertas to ruch przyszłościowy

Data: 2009-05-04 17:49:12
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przyszłościowy
Wspomnicie moje słowa. To będzie wielki ruch międzynarodowy.

Libertas to chamska ruska agentura kierowana przez wieloletniego agenta KGB
Declana Ganleya, który z nadania Kremla został właścicielem największej
rosyjskiej firmy działającej w branży drzewnej - "Kipelova".... Jej celem jest
podkopanie europejskiej integracji w celu łatwiejszego skłócania i rozgrywania
pomiędzy sobą krajów europejskich i szantażowania ich przy pomocy surowców
energetycznych... Fakt, że LPR - postesbeckie, rusofilskie gówno - jako pierwsze
przykleiło się do tego okrętu ani trochę nie dziwi...

Data: 2009-05-04 17:58:48
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000001eb.49ff0e78newsgate.onet.pl...
[...]

Gadaj zdrów, już widać wyraźnie, że Libertas będzie nową wiosną ludów... Biczem Bożym na wolnomularzy.

boukun

Data: 2009-05-04 18:02:29
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przyszłościowy
Gadaj zdrów, już widać wyraźnie, że Libertas będzie nową wiosną ludów... Biczem Bożym na wolnomularzy.

Z całym szacunkiem dla twoich ziomków, ale jestem zdania, że Rosjanie są jednak
zbyt prymitywni i słabi intelektualnie, żeby zburzyć coś, co wybudowała
niemiecka i żydowska elita....

Data: 2009-05-04 18:15:05
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000001ed.49ff1195newsgate.onet.pl...
[...]

In seinen Memoiren schreibt Gorbatschow, er habe zwei Tage später (DDR-Fernsehens vom 5. Oktober 1989 zeigt, wie Gorbatschow auf dem Flughafen Berlin-Schönefeld von Erich Honecker zur 40-Jahr-Feier der DDR empfangen wird. Bei dieser Gelegenheit sagte er den Satz: "Ich glaube, Gefahren warten nur auf jene, die nicht auf das Leben reagieren.") Honecker in einem Vieraugengespräch gesagt: "Das Leben verlangt mutige Entscheidungen. Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben."
(Ostberlin, 7. Oktober 1989)

boukun

Data: 2009-05-04 18:19:19
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przyszłościowy
In seinen Memoiren schreibt Gorbatschow, er habe zwei Tage später

Dlaczego ilekroć poruszam temat Niemiec, to automatycznie zaczynasz przytaczać
teksty napisane w języku niemieckim?... --

Data: 2009-05-04 18:23:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000001f0.49ff1587newsgate.onet.pl...
In seinen Memoiren schreibt Gorbatschow, er habe zwei Tage später

Dlaczego ilekroć poruszam temat Niemiec, to automatycznie zaczynasz przytaczać
teksty napisane w języku niemieckim?...

Chwaliłeś się,że znasz niemiecki..., więc w czym problem? Wspomniałeś Ruskich i Niemców, ja ci dałem przykład masona Gorbaczowa, który pouczał Honeckera, "Życie wymaga odważnych posunięć. Kto za późno reaguje, tego życie ukara.". Wskakuj do Libertas!

boukun

Data: 2009-05-04 18:26:22
Autor: Tzva Adonai
Libertas to ruch przyszłościowy
Chwaliłeś się,że znasz niemiecki...

Wychowałem się wśród Niemców, jak mógłbym go nie znać... Śmieszy mnie tylko
twoje zachowanie, tak jakby średnia znajomość tego języka czyniła cię kimś
lepszym... Ale mniejsza z tym... Libertas to ruska agentura, a ja cenię się zbyt
wysoko, żeby stanowić jej część... --

Data: 2009-05-04 18:33:26
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000001f4.49ff172enewsgate.onet.pl...
[...]

Agentura hin, agentura her...

boukun

Data: 2009-05-04 18:50:18
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gtn5ue$q6$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chciałem powiedzieć, że to się wszystko przenika, do niedawna Declan Ganley był agentem CIA, który za pieniądze USA rozwalał Unię i finansowana była jego kampania antyunijna, dziś wg ciebie jest agentem KGB...
To całkiem jak nasi agenci, do niedawna służyli KGB, a potem ich CIA na swoich uczelniach szkoliła i wypuściła na wielkie wody w 1989 roku i teraz muszą dług spłacać (zobacz tarcza, Afganistan i Irak...).

boukun

Data: 2009-05-05 15:33:00
Autor: Vic
boukun wrote:
Gadaj zdrów, już widać wyraźnie, że Libertas będzie nową wiosną ludów... Biczem Bożym na wolnomularzy.

Boukun, a kiedy ty sie taki religijny zrobiles? Wczoraj?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-05 15:35:19
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtpfot$51v$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
Gadaj zdrów, już widać wyraźnie, że Libertas będzie nową wiosną ludów... Biczem Bożym na wolnomularzy.

Boukun, a kiedy ty sie taki religijny zrobiles? Wczoraj?

-- Vic

To takie powiedzenie tylko, tekst Papieża JPII w stosunku do Andrzeja Leppera i jego Samoobrony.

boukun

Libertas to ruch przyszłościowy