Liberum veto!

Data: 2009-12-07 14:24:26
Autor: =heÂŽsk=
Liberum veto!

Swego czasu wyraz niezaleznosci szlacheckiej dzis staje sie
swego rodzaju narzedziem terroryzmu w wykonaniu nawiedzonych
oszolomow uwazajacych, ze ich przekonania sa najwazniejsze,
a wiekszosc musi sie im popdporzadkowac. stad kilku (3) gnojkom
nie podobaja sie skrzyzowane deseczki, innym kaze sie podporzadkowac
3-ce muzulmanow, ktorym przeszkadza palaca sie swieczka. komus tam
podworzowy burek oszczal nogawke a juz mu sie to kojarzy z krzyzem.
jeszcze troche a bedziemy czuli sie we wlasnym kraju jak w kraju
opanowanym przez garstke oglupialych bandytow ktorym sami dalismy
brzytwy do rak. czas nazwac rzecz po imieniu - oszolomom liberum veto!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 14:49:12
Autor: sofu
Liberum veto!

Użytkownik "=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co ty wiesz chamie na temat liberum veto?
Moi przodkowie mieli z nim do czynienia i umieli z nim żyć na sejmach, ale
ty parobie od gnoju co do tego masz?
Myslisz ze stado oszalalaych moherów sterowane przez czarnych pasozytów w
wiekszosci wzietych z chamów ma zawsze racje przez fakt tylko, ze jest ich
wielu?
A totemy watykanskiej mafii bierzesz za deseczki skrzyżowane?

sofu

Data: 2009-12-07 15:22:42
Autor: konserwator
Liberum veto!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfj02b$r7k$1node1.news.atman.pl...

[...]

jak widac ty ich za takie nie bierzesz!
czego sie boisz "ateisto"?
Zyda na skrzyzowanych deseczkach?
Przeciez krzywdy ci nie zrobi!

Symbol to symbol - jak bedziemy wieszali symbol ryby zamiast krzyza to tez bedziesz protestowal?
a jak symbol osmiornicy? tez przeszkadza?

Data: 2009-12-07 17:00:39
Autor: sofu
Liberum veto!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

> [...]

bedziesz protestowal?
a jak symbol osmiornicy? tez przeszkadza?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nigdy nie protestowałem przeciwko krzyzowi od tego trzeba zacząć.
Akurat mnie jest on obojetny zupełnie. Moze wisiec tuzinami albo i nie nawet
w sraczach nad kazdym pisuarem po trzy,  jak ktos nie szanuje swojej wiary.
Ale niech nikt nie mówi, ze krucyfiks to tylko skrzyzowane deseczki?
A gdyby tak ktos powiesił inne skrzyżowane deseczki nieco złamane na koncach
(sfastyka) to tez by byly to tylko nic nieznaczace deseczki?
Albo i te sierpy z młotami co juz wisiały całe dziesieciolecia? Albo
półksiezyce muzułmańskie z zielona flaga?
By sie te same kurwy co dzis krzyze wieszaja i ne widza w tym nic dziwnego,
az popluły z oburzenia.
Ale jak napisałem mnie to zwisa i powiewa. Jedynie co mnie wkurwiło to ocena
z religii liczona do sredniej co uważam za jawne skurwysynstwo w laickim
panstwie.
Tak ze mozesz sobie facet wieszac zepsute ryby i nawet swoje jaja mozesz
powiesic na scianie. Ja to uznaje ze ten typ tak ma i lubi widok
zmasakrowanego faceta na klrzyzu jako swojego symbolu.

sofu

Data: 2009-12-07 17:34:50
Autor: konserwator
Liberum veto!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfj7ot$u3n$1node1.news.atman.pl...

> [...]

w sraczach nad kazdym pisuarem po trzy,  jak ktos nie szanuje swojej wiary.
Ale niech nikt nie mówi, ze krucyfiks to tylko skrzyzowane deseczki?

nie ?
a bialy krzyz klenczona slyszal?
bialy brzozowy.
tylko skrzyzowane patyki...

na tym wlasnie polega symbolika...
cos - nic nie znaczacego dla jednych znaczy cos waznego dla innych...

A gdyby tak ktos powiesił inne skrzyżowane deseczki nieco złamane na koncach
(sfastyka) to tez by byly to tylko nic nieznaczace deseczki?

np. "ruski krzyz" (starocerkiewny) dla mnie to to samo ale SYMBOL sfastyki (symbol starochinduski i polskich gorali - poczytaj) zostal zbrukany
i teraz nie jest symbolem ogolu....

[...]

no i tak trzymaj!
nikt cie nie zmusza doi szanowania krzyza czy czegokolwiek tak jak mnie zmuszacie do nie szanowania tego co szanuje!

Jedynie co mnie wkurwiło to ocena
z religii liczona do sredniej co uważam za jawne skurwysynstwo w laickim
panstwie.

- to jest inna sprawa....bo tu jest przymus ale nikt nikomu nie kaze wieszac krzyzy i nikt nie powinien kazac ich zdejmowac -dopoki nie stanowia jakiegokolwiek zagrozenia dla innych...

Tak ze mozesz sobie facet wieszac zepsute ryby i nawet swoje jaja mozesz
powiesic na scianie. Ja to uznaje ze ten typ tak ma i lubi widok
zmasakrowanego faceta na klrzyzu jako swojego symbolu.

jak mi milo. Juz krzyz opluliscie, teraz rybe na koniec moje jaja.
Skad tyle nienawisci do inaczej myslacych?
Jezus na krzyzu nie jest zmasakrowany - to tylko figurka - symbol. Nie ocieka krwia i nie krzyczy.
Jako ateista nie musisz sie zupelnie nim przejmowac!

sofu

Data: 2009-12-07 22:02:34
Autor: sofu
Liberum veto!

> [...]

ocieka krwia i nie krzyczy.
Jako ateista nie musisz sie zupelnie nim przejmowac!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co ty masz jakies zwidy? Przeciez ci napisałem ze mnie krzyz nie interesuje.
Nie zabierałem w ogole głosu na temat potrzeby zdejmowania krzyży. Co innego
sprawa stopni  z religii i konsekwencji tego.
Sprawa osoby na krzyzu: chyba nigdy z bliska takowego nie widziałes?
Jest tam umeczony, zmasakrowany mężczyzna o semickich rysach z przebitym
bokiem i korona cierniowa na głowie. Niektore krzyze maja zgrubienia na
ciele (calosc wykonana z metalu) symbolizujace krew. Widziałem krzyze
pomalowane czerwona farba w miejscach ran z rozbryzgami krwi (farby).
To jest  oczywiscie lepiej widoczne na obrazach. Moim zdaniem znacznie
ładniejszym symbolem byłyby stytlizowane ryby czy cos w tym rodzaju. Nie
straszyłyby dzieci i mysle mniej obrazały boga jakiego maja symbolizowac.
Albowiem jedno z przykazan jakie zostały przez KRK sfałszowane wieki temu
mówi o tym, aby nie tworzyc wyobrazen i wizerunku boga czego np. muzułmanie
nie czynia. Ciekawe gdyby Jezusa zgładzili na krześle elektrycznym to czy
tez by go tak pokazywali?
Ale chyba tak?! Albo gdyby go zgładzili metodą bango-bango?

sofu

Data: 2009-12-07 15:31:39
Autor: =heÂŽsk=
Liberum veto!
On Mon, 7 Dec 2009 14:49:12 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

> [...]
> brzytwy do rak. czas nazwac rzecz po imieniu - oszolomom liberum veto!

Co ty wiesz chamie na temat liberum veto?

 nie przenos na innych problemow z ustaleniem swego pochodzenia.
 popytaj w pgr-owskich czworakach, moze ktos cie pamieta...

Moi przodkowie mieli z nim do czynienia i umieli z nim ?y? na sejmach,

 twoi przodkowie? skad sie wywodza, masz jakis herb ?

ale ty parobie od gnoju co do tego masz?

 coz, rozumiem, ze lata pracy w pgr odcisnely na twoim umysle pietno
 i usilujesz sie go pozbyc ale czy ci sie uda? jestes z gminu i nic
 na to nie poradzisz. no i lata w pzpr. to dopiero dzis balast.

Myslisz ze stado oszalalaych moherów sterowane przez czarnych pasozytów

 jak dotad to ty jestes oszalaly. piana ci wali z pyska ;o)))

w wiekszosci wzietych z chamów

 z chamow to pochodza takie pzpr-owskie apartczyki jak ty.

ma zawsze racje przez fakt tylko, ze jest ich wielu?

 na tym polega demokracja, aparatczyku.
A totemy watykanskiej mafii bierzesz za deseczki skrzy?owane?

 z tego wynika, ze twoim totemem jest sierp i mlot ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 01:59:12
Autor: zeusx
Liberum veto!

[...]

Ilość nie ma znaczenia. Znaczenie ma prawda. Państwo polskie od swoich początków związało się z krzyżem i tak było do ciemnych lat komuny. Krzyż się odwdzięczył kilkakrotnie np. w czasach rozbiorów. Święta Rzymska wiara scalala naród i pomagała przetrwać. Zanim biały orzeł przyleciał na polskie godlo już święty znak krzyza był obecny przy monarszym tronie. Wytyczał nowe drogi młodej na naszych ziemiach cywilizacji.

A totemy watykanskiej mafii bierzesz za deseczki skrzyżowane?

To faktycznie nie wszystko. Te deseczki ,to symbol wiary ale i naszj cywilizacji i również taki charakter ma ten spór. Za Konecznym, podobnie jak z pieniądzem gorsza cywilizacja wypiera lepszą jak ta lepsza będzie w kryzysie.
Tak jest w tym przypadku , gdzie fani bizantyjsko-turańskiego modelu robią kolejne podejście. To ,ze popierają ich zdegenerowani łacinnicy jest mało istotne.
zx

Data: 2009-12-07 15:36:09
Autor: WW
Liberum veto!
=heÂŽsk= pisze:
[...]

Jasne. Wszystkich nie zgadzających sie z nami na stos.
Czy kościół katolicki udostępni licencje ?

Pozdrawiam
  WW
"Członkowie wspólnoty religijnej muszą tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-07 15:48:00
Autor: konserwator
Liberum veto!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hfj4h4$frn$2nemesis.news.neostrada.pl...
=heRsk= pisze:
[...]

ale z czym sie nie zgadzacie?
czy ktos wam broni ateizowania sie?
czy ktos wam broni wieszania symboli ateizmu: lenina, cheguewary itp zbrodniarzy?
ktos kaze chodzic do kosciola i placic na tace?
skar u was tyle nietolerancji i nienawisci do myslacych inaczej?

Data: 2009-12-08 11:35:26
Autor: WW
Liberum veto!
konserwator pisze:

ale z czym sie nie zgadzacie?

Z jedynie słuszną : religią, ustrojem, poglądami - to już przerabialiśmy.

czy ktos wam broni ateizowania sie?

Tak, bo na sali szkolnej obok godła wisi symbol religii katolickiej. Bo religia katolicka jest przedmiotem obowiązkowym,  umieszczanym na świadectwie i wliczanym do średniej..

czy ktos wam broni wieszania symboli ateizmu: lenina, cheguewary itp

Tak, są prawnie zakazane w Polsce.

zbrodniarzy?

Nikt im nie udowodnił zbrodni.

ktos kaze chodzic do kosciola i placic na tace?

Tak, nie na tace ale poprzez opłatę za religie i dotacje z budżetu narodowego.

skar u was tyle nietolerancji i nienawisci do myslacych inaczej?

Wzorem pracowników kościoła katolickiego.

Data: 2009-12-07 15:49:45
Autor: =heÂŽsk=
Liberum veto!
On Mon, 07 Dec 2009 15:36:09 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Jasne. Wszystkich nie zgadzających sie z nami na stos.

 tak robili lenin/stalin czy hitler.  czy to jedyne metody dialogu ktore znasz ?

Czy kościół katolicki udostępni licencje ?

 na zabijanie? zapytaj benka. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 11:37:33
Autor: WW
Liberum veto!
=heÂŽsk= pisze:
On Mon, 07 Dec 2009 15:36:09 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Jasne. Wszystkich nie zgadzających sie z nami na stos.

 tak robili lenin/stalin czy hitler.

Kłamiesz. To ulubiona rozrywka kościoła katolickiego.

 czy to jedyne metody dialogu ktore znasz ?

Znam ich wiele.

Czy kościół katolicki udostępni licencje ?

 na zabijanie? zapytaj benka.

Mnie ona niepotrzebna.

Data: 2009-12-08 14:53:37
Autor: =heÂŽsk=
Liberum veto!
On Tue, 08 Dec 2009 11:37:33 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  tak robili lenin/stalin czy hitler. Kłamiesz. To ulubiona rozrywka kościoła katolickiego.

 jakies przyklady ?

>  czy to jedyne metody dialogu ktore znasz ?
Znam ich wiele.

 wiec je stosuj zamiast jezyka nienawisci.

>  na zabijanie? zapytaj benka. Mnie ona niepotrzebna.

 nie mow. nie strzelilbys w pysk tlusciutkiemu klesze? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 15:48:44
Autor: WW
Liberum veto!
=heÂŽsk= pisze:
[...]

Choćby dzienniki dzielnego Torquemady.

 czy to jedyne metody dialogu ktore znasz ?
Znam ich wiele.

 wiec je stosuj zamiast jezyka nienawisci.

Problem w tym, że trzeba starać się dobrać argumenty do możliwości percepcji adwersarza. Jeśli, jak w tym wypadku jest to jego jedyny język jako rozumiecie, to praktycznie nie ma innej możliwości.
Przykro mi. :-(

Czy kościół katolicki udostępni licencje ?
 na zabijanie? zapytaj benka.
Mnie ona niepotrzebna.

 nie mow. nie strzelilbys w pysk tlusciutkiemu klesze? ;o)))

To jest właśnie ten język miłości przez Was uprawiany a przez mnie nie tolerowany.
Wybacz.

Data: 2009-12-09 14:36:06
Autor: =heÂŽsk=
Liberum veto!
On Tue, 08 Dec 2009 15:48:44 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  jakies przyklady ?
Choćby dzienniki dzielnego Torquemady.
  przeczytales chocby z 2 strony czy tylko o nich slyszales?
 chcesz wracac do czasow bitwy pod grunwaldem ?
 lenin/stalin to twoi wspolczesni ulubiency a nie jakis
 inkwizytor po ktorym nie pozostal nawet popiol.
>  wiec je stosuj zamiast jezyka nienawisci.

Problem w tym, że trzeba starać się dobrać argumenty do możliwości percepcji adwersarza.

 nie kombinuj. obszczywanie nogawek przez psy to nie to
 samo co powieszenie krzyza w przydroznej kapliczce.

Jeśli, jak w tym wypadku jest to jego jedyny język jako rozumiecie,

 kolejny raz powtarzam: wypowiadam sie we wlasnym imieniu.

to praktycznie nie ma innej możliwości.

 wiec czego oczekujesz od katolikow? ze nastawia drugi policzek?
 opluwasz ich, porownujesz xiendza do psa. czego wiec sie spodziewasz?
 zrozumienia? a moze szacunku dla twoich przekonan?
Przykro mi. :-(

 albo udajesz albo taki dran jestes...

>  nie mow. nie strzelilbys w pysk tlusciutkiemu klesze? ;o)))

To jest właśnie ten język miłości przez Was uprawiany

kolejny raz powtarzam: wypowiadam sie we wlasnym imieniu.

a przez mnie nie tolerowany.

 wg ciebie porownnie klechy do obsikujacego ci nogawke psa
 jest jak najbardziej w porzadku? jaki to jezyk ?

Wybacz.

 nie jestem od wybaczania. to problem twego sumienia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 16:25:03
Autor: cyc
Liberum veto!

=heRsk= pisze:
[...]

Najsmutniejsze w tej calej historii jest to , ze ten krzyz , symbol milosci , milosierdzia i prawdy stal sie w rekach moherowych idiotow orezem do walki z myslacymi inaczej .
Symbolika jego zostala wiec sprofanowana , splycona i sprowadzona do poziomu moherowego koltuna , ktory bezmylsnie wystawia ow krzyz na posiechowisko .
Czytalem dokosnaly artykul a w zasadzie rozmowe z zakonnikami jednego z kalsztorow  . W klasztorze tym nie ma krzyzy poza jednym w glownej kaplicy . Przelozeni klasztoru a takze sami zakonnicy uwazaja bowiem , ze wiekszanie krzyza byle gdzie i w dowolnym miejscu profanuje go . Uwazaja oni , ze krzyze nie powinne wisiec w miejscach piblicznych .
Moja ocdena jest dokladnie taka sama .
Krzyz to nie arena do ideologicznej walki i chcac go uszanowac nalezy wylaczyc go z koltunskiej gry o wladze i wplywy  bo tak naprawde wojna toczy sie wlasnie o to a nie o krzyz . Moherowa armia koltunow to tylko bezmyslne i ubezwlasnowolnione narzedzie wzmacniajace dazenia do ideowej ale nie tylko , dominacji i wladzy tych , dla ktorych ona jest sensem zycia .
Wsdzyscy oni w niezrozumialy sposob w dazeniach swoich abstrchuja od prawa a nawet od konstytucji , ktora w spsob jednoznaczny opisje relacje miedzy kosciolem a panstwem a opis ten nie pozostawia zadnych watpliwoscvi co do tego , czym jest przestrzen publiczna i czy wolno wykorzystywac ja do promowania jednej , jedynoslusznej religii .
Mnie idzie tylko o repektowanie prawa o nic wiecej !.

cyc

Data: 2009-12-07 16:33:42
Autor: konserwator
Liberum veto!

=heRsk= pisze:
[...]

a w nie glownych kaplicach nie ma ani jednego?
co to za klasztor?
jakis satanistyczny?
zakonnicy nie odmawiaja rozanca itd?

Data: 2009-12-07 16:59:55
Autor: cyc
Liberum veto!

=heRsk= pisze:
[...]

Postaram sie znalezc ta rozmowe . Jesli mi sie uda to ja wkleje .
To najnormalniejszy klasztor katolicki , choc nie pamietam pod jakim wezwaniem .

cyc

Data: 2009-12-08 12:11:08
Autor: Piotr
Liberum veto!
Dnia Mon, 07 Dec 2009 14:24:26 +0100, =heŽsk= napisaů(a):

oszolomom liberum veto!

Ůoj, od dawna sić z toba nie umiaůem aý tak dokůadnie zgodziă hesku.
Liberum veto, lewackiej dziadowięnie!
Piotr

Data: 2009-12-08 14:53:37
Autor: =heÂŽsk=
Liberum veto!
On Tue, 8 Dec 2009 12:11:08 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> oszolomom liberum veto!

Ůoj, od dawna sić z toba nie umiaůem aý tak dokůadnie zgodziă hesku.
Liberum veto, lewackiej dziadowięnie!

 stopien obledu siegnal zenitu. byle gnojek domaga sie praw rownych
 swietym krowom a wiekszosc morde w kubel i siedziec cicho. dojdzie
 do tego, ze bedziemy musieli respektowac zadania zwyklego bandyty,
 bo ubzdura sobie, ze proby reagowania na jego chamstwo godza w jego
 ustawowe prawo do wolnosci. komus pies oszczal nogawke a ten zamiast
 zasunac kundlowi kopa twierdzi, ze to wina klechow. paranoja.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 16:13:21
Autor: Piotr
Liberum veto!
Dnia Tue, 08 Dec 2009 14:53:37 +0100, =heŽsk= napisaů(a):

[...]

 Postymp to juý do siebie ma, ýe musi iúă. Sam nie wie gdzie, ale idzie, na
zatratć...
Piotr

Liberum veto!