Libia potrzebuje ponownie strefy zakazu lotów czołgów!

Data: 2019-04-09 19:57:13
Autor: Pajdak
Libia potrzebuje ponownie strefy zakazu lotów czołgów!
pajac "Bytomir Nitroaromatyczny" <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w
wiadomości news:ab20446f-fd64-46be-bd20-585d3d1fd221googlegroups.com...
użytkownik A. Filip napisał:
USA i NATO muszą powtórzyć wielki polityczny sukces (dla siebie)
pierwszej strefy zakazu lotów czołgów która obaliła Kadafiego i
przyniosła Libii "Wolność i Demokrację" w stanie czystym
(czyli bez niczego innego).

W zasadzie zmieniłem zdanie, UK powinna przyjmować uchodźców z Libii
za to że sama uczestniczyła w zaprowadzaniu Libijskiej demokracji.

To samo obecna Rosja - powinna przyjmować uchodźców z Polski.

Niestety majowi uchodźcy z Polski-PiS wolą  Brukselę.

--
Pajdak

Data: 2019-04-09 11:07:40
Autor: Bruno Brunowski
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

To samo obecna Rosja - powinna przyjmować uchodźców z Polski.

Niestety majowi uchodźcy z Polski-PiS wolą  Brukselę.

Jak nie załapią się do Brukseli, to pewnie polecą do wujka Władka. Od 2015 nakupili tyle węgla, ze z pewnością przyjmie ich z otwartymi ramionami.

--
Bruno

Libia potrzebuje ponownie strefy zakazu lotów czołgów!