Libia - walka o pok贸j trwa!

Data: 2011-03-19 21:31:54
Autor: Joachim
Libia - walka o pok贸j trwa!

Zwyci臋sko oczywi艣cie  z tej potyczki wyjd膮 bezbronni cywile przyci艣ni臋ci w tym momencie przez but re偶imu.

Ciekawe tylko jak si臋 sojusznicze wyzwole艅cze pot臋gi podziel膮 libijsk膮 rop膮?

A tymczasem prognozuj臋:
- OIL, benzyna w g贸r臋,
- EURPLN, CHFPLN w g贸r臋

Czyli same optymistyczne newsy ze 艣wiata pokoju.

艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

J.

Data: 2011-03-20 00:34:43
Autor: skippy
Libia - walka o pok贸j trwa!
艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

Data: 2011-03-20 00:59:57
Autor: Joachim
Libia - walka o pok贸j trwa!
W dniu 2011-03-20 00:34, skippy pisze:
艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

Hehehe, widz臋, ze platfonsi kupi膮 ka偶d膮 medialn膮 艣ciem臋 - nawet tak膮 oczywist膮 bzdur臋, 偶e Kaczor napisa艂 obiad przez 't'.

Dzi臋ki za wy偶szy VAT wyborco "liberalnej" platformy i najzdolniejszego prezia RP.

J.

Data: 2011-03-20 01:05:45
Autor: skippy
Libia - walka o pok贸j trwa!
U偶ytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:im3g23$tin$1news.onet.pl...
[...]

obaj 艣miesz膮 mnie w podobny spos贸b, pajacu:)

Data: 2011-03-20 01:24:34
Autor: skippy
Libia - walka o pok贸j trwa!
inna sprawa, ze jak to w zyciu, sprawiedliwo艣膰 nie jest dla wszystkich
niekt贸rzy mog膮 mordowa膰 cywil贸w
kadafi ma ten niefart, 偶e sta艂 si臋 najs艂absz膮 ofiar膮 w stadzie
z drugiej strony my艣le, 偶e wyrok na niego zapad艂 dawno, czekano tylko na dogodny moment

Data: 2011-03-20 10:02:35
Autor: Endriu
Libia - walka o pok骿 trwa!
z drugiej strony my秎e, 縠 wyrok na niego zapad dawno,

W Deauville ?.

Tsunami

"[...] Tymczasem libijski tyran Kadafi, zamiast w my秎 spi縪wych strof "Mi阣zynarod體ki" dr縠 przed ciosem, podobno odwin背 si i zaczyna swoich przeciwnik體 podgarnia na kupk. Najbardziej zawiedziona jest s硂dka Francja, kt髍a domaga si nawet, by "zbombardirowa go troszeczko", co utwierdza mnie w podejrzeniach, 縠 s砤wne ja秏inowe rewolucje s elementem budowy kieszonkowego imperium w postaci Unii 骴ziemnomorskiej. Bo gdzie縝y tam budowa tak Uni wesp蟪 z tyranami, w dodatku na kropl體ce ameryka駍kiej? Tyran nie jest od budowania Unii 骴ziemnomorskich, tylko od dr縠nia przed ciosem zagniewanego ludu - zw砤szcza gdy jest tyranem jakim takim nie naszym. W przypadku libijskiego tyrana w dodatku wygl眃a na to, 縠 opu禼ili go Moskalikowie. Co im w Deauville obiecano w zamian? [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 11:47:28
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Sun, 20 Mar 2011 00:59:57 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

1czymy si ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

1czymy si ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

Hehehe, widz, ze platfonsi kupi ka縟 medialn 禼iem - nawet tak oczywist bzdur, 縠 Kaczor napisa obiad przez 't'.

A jest to oczywist bzdur poniewa?... Tak pytam. (Dla porz眃ku:
m體imy o gostku, kt髍y nie zna nawet refrenu "Mazurka D眀rowskiego",
wi阠 nie oskar縜jmy go pochopnie o nadmiar wiedzy.)

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-20 15:04:14
Autor: Joachim
Libia - walka o pok骿 trwa!
W dniu 2011-03-20 11:47, Maciej Bojko pisze:
[...]

http://deser.pl/deser/1,111857,9283020,Wpadki_Komorowskiego__A_Kaczynski_pisze__obiad__przez.html

Nawet to pisz w waszej wyroczni GW.

J.

Data: 2011-03-20 19:43:46
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Sun, 20 Mar 2011 15:04:14 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

[...]

Jedno zdanie, tyle k砤mstw... jak to na kaczyst przysta硂.
1) To nie jest GW;
2) GW nie jest moj wyroczni;
3) deser.pl r體nie nie jest moj wyroczni.
I w dalszym ci眊u: gdzie tu oczywisto舵? To, 縠 czarne jest czarne, a bia砮 jest bia砮, jest oczywiste. To, 縠 Kaczy駍ki wie, jak napisa
s硂wo "obiad", jak sam pokaza砮, wymaga硂 dowodu.

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-20 20:17:58
Autor: Joachim
Libia - walka o pok骿 trwa!
Jedno zdanie, tyle k砤mstw... jak to na kaczyst przysta硂.
1) To nie jest GW;
Proponuj klikn辨 link "O nas" na dole strony z poprzedniego linku.

2) GW nie jest moj wyroczni;
> 3) deser.pl r體nie nie jest moj wyroczni.
Ale oczywi禼ie, 縠 jest.
Kupujesz ka縟y bajer Michnika - to wida, s硑cha i czu.

I w dalszym ci眊u: gdzie tu oczywisto舵? To, 縠 czarne jest czarne,
a bia砮 jest bia砮, jest oczywiste. To, 縠 Kaczy駍ki wie, jak napisa
s硂wo "obiad", jak sam pokaza砮, wymaga硂 dowodu.

Nikt niczego nie musi platfonsom udowadnia.

J.

Data: 2011-03-21 19:50:43
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Sun, 20 Mar 2011 20:17:58 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

Jedno zdanie, tyle k砤mstw... jak to na kaczyst przysta硂.
1) To nie jest GW;
Proponuj klikn辨 link "O nas" na dole strony z poprzedniego linku.

A wiesz, 縠 z ciekawo禼i klikn背em? GW nie znalaz砮m.

2) GW nie jest moj wyroczni;
> 3) deser.pl r體nie nie jest moj wyroczni.
Ale oczywi禼ie, 縠 jest.
Kupujesz ka縟y bajer Michnika - to wida, s硑cha i czu.

Przyk砤dy, prosz?

[...]

"Platfonsom"? Moment, tobie si chyba wydaje, 縠 jestem zwolennikiem
PO. Ale jaja.

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-21 20:04:34
Autor: Joachim
Libia - walka o pok骿 trwa!
W dniu 2011-03-21 19:50, Maciej Bojko pisze:
[...]

A co znalaz砮?

Ja znalaz砮m to: "O nas" http://www.gazeta.pl/onas/

J.

Data: 2011-03-22 10:57:35
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Mon, 21 Mar 2011 20:04:34 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

[...]

Ojoj, tobie si wydaje, 縠 gazeta.pl to "Gazeta Wyborcza"?!

OK, skup si.
Onet nie jest TVN-em. "Rzeczpospolita" nie jest "Parkietem". "Przegl眃
Sportowy" nie jest "Forbesem". "Pani Domu" nie jest "Playboyem".
Pralka marki Samsung nie jest telewizorem marki Samsung. A gazeta.pl
nie jest "Gazet Wyborcz".

Rozumiesz? Nie s眃z, ale musia砮m spr骲owa.

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-29 13:27:59
Autor: out
Libia - walka o pok骿 trwa!
W dniu 22.03.2011 10:57, Maciej Bojko pisze:

Ojoj, tobie si wydaje, 縠 gazeta.pl to "Gazeta Wyborcza"?!

A Tobie jak si wydaje? 痚 nie?
W砤禼icielem "Gazety Wyborczej" oraz portalu Gazeta.pl jest Agora SA, kt髍a; przypomnijmy - za publiczne pieni眃ze przyznane przy "okr眊硑m stole" (okr眊砮 20mln pln) emituje ca砶iem prywatne akcje oraz propaguje niezmiennie 縴do-komunistyczne pogl眃y.

Data: 2011-03-29 13:48:17
Autor: alibaba8
Libia - walka o pok骿 trwa!
> [...]

kt髍a; przypomnijmy - za publiczne pieni眃ze przyznane przy "okr眊硑m

stole" (okr眊砮 20mln pln) emituje ca砶iem prywatne akcje oraz propaguje

I znowu jaki intelygent wynurza 砮b z szamba. Ja nie wiem, ze si tym g體nem nie ud砤wisz.

Data: 2011-03-21 09:24:14
Autor: skippy
Libia - walka o pok贸j trwa!

U偶ytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:im33s0$7me$3news.onet.pl...

[...]

a tak og贸lnie, to krytykujesz t臋 wojn臋 czy ci sie podoba?

Data: 2011-03-21 01:57:06
Autor: fatso
Libia - walka o pok骿 trwa!
Moje mysli przy sniadaniu angielskim(bekon, jajka, chrupki itp):

*Kadafi zostal w chuja zrobiony. Tzn obiecano mu za odejscie od
programu atomowego i zaplaty za dawne grzeszki, uzbrojenie angielskie
i wejscie do cywilizacji. Jego syna fetowano w Londynie. Nie wierz
nigdy Anglikom bo ich jezyki sa jako u weza, widlate. Przekonali sie
juz o tym kiedys Polacy.

* Maly narod co ma duzo ropy naftowej ma dwa wybory aby sie utrzymac:

a/ zniszczyc calkowicie wszelkie instalacje do wydobycia tego
zatrutego smiercia bogactwa ,scigac niczym wscieklego psa wszelkich
anglo-amerykanow co kusza bogactwem w zamian za kontrakty.

b/ zbudowac sobie co predzej pare atomowych bombek dla odstraszenia
szakali.

* Kadafi kupowal uzbrojenie za duze pieniadze. Oczywiscie dzis juz
wie, ze ono co jedynie do zabijania innych pastuchow wielbladow sie
nadaje. Nikt mu nie sprzeda broni tutaj, ktora go uchroni przed
najazdem zatroskanych o wolnosc Angoli, Zabojadow i yankesow. Kadafi
musi pojsc po bron do Chinczykow.

*Iran to nastepny kraj w kolejce do zajecia sie nim  przez Milujacego
Pokoj Baraka Obame. Ale oni powyzsze moje wynurzenia juz dawno sami
odkryli, buduja po furiacku i po cichu wlasna bron atomowa. I dobrze!

* Polska i Donald Tusk w szczegolnosci maja u mnie maly plus dodatni
(za walesa) za zajecie kunktatorskiej postawy.
Wsrod wytrawnych zlodziei zasiadl Donek w paryzu przy jednym stole.
Nic mu nie wyrwali, zadnych czarnych woreczkow z trupami tym razem.
Mam nadzieje, ze przynajmniej sam jakas srebrna lyzke tam przy stole
dla Polski podpierdolil.

fatso

Data: 2011-03-21 10:00:01
Autor: skippy
Libia - walka o pok骿 trwa!

Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:c304b7a6-320c-43f0-bd88-c4cf5372f67fo20g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

nie podoba sie to Fatydze, czyzby pis chcial isc na wojne i fetowac nowe trupy?

Data: 2011-03-21 20:01:25
Autor: Joachim
Libia - walka o pok贸j trwa!
W dniu 2011-03-21 09:57, fatso pisze:
[...]

Jest jeszcze wyj艣cie (c) - tj. wybory demokratyczne w kt贸rych wygrywa reprezentant ma艂ego narodu popierany przez obro艅c贸w wolno艣ci.

Tak膮 wygran膮 w demokratycznych wyborach da si臋 za艂atwi膰 nowoczesnymi technikami - tj. odpowiednim marketingiem, a walenie Tomahawkami to przestarza艂a metoda skuteczna tylko w walce z re偶imem.

Rozwi膮zanie to jest najlepsze, bo obro艅cy wolno艣ci maj膮 swoj膮 rop臋, a ma艂y, wolny ju偶 nar贸d ma mo偶liwo艣膰 wyboru "swojego" w艂adcy.
Same korzy艣ci dla wszystkich stron.

J.

Data: 2011-03-22 08:41:58
Autor: Endriu
Libia - walka o pok骿 trwa!
Jest jeszcze wyj禼ie (c) - tj. wybory demokratyczne w kt髍ych wygrywa reprezentant ma砮go narodu popierany przez obro馽體 wolno禼i.

No w砤秐ie chodzi o to, 縠 gdyby "demkracj" wprowadzano w oparciu o ameryka駍kie tomahawki, to mo縠 by co z tego by硂. Ale demokracj wprowadza b阣zie kurdupel 縜bojad Sarko z specjalist od Bunga Bunga makaroniarzem Berlusconim, to wojownik Kadafii gotowy zawojowa jescze p蟪 europy .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-22 01:52:58
Autor: fatso
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Mar 22, 7:41燼m, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

[...]

Endriu, masz racje. W ogole kurduple sa niebezpieczni bo musza jakos
odreagowac krotki swoj
wzrost chociaz sam sarkozy wyglada jakby mial duzego kutasa. W kazdym
razie przysposobil sobie
owa piekna jalowke, Carla Bruni, znana uprzednio jako tzw Grand
Horizontale- i ona nie narzeka.
Ale juz sam Napek Bonaparte- popatrzcie ludzie tylko: ile dziesiatkow
tysiecy ludzi napsul
w tych swoich wojnach? No i co takiego osiagnal za ta cene? Stanowczo,
kurdupli nie powinno sie wybierac
na prezydenta. My sami w Polsce mamy doskonaly przyklad. Na szczescie
dobry Pan Bog uwolnil kraj
rok temu od tego pokurcza. caly kraj urzadzil mu piekny pogrzeb i
odetchnal z ulga.

Data: 2011-03-22 10:33:14
Autor: TT
Libia - walka o pok骿 trwa!
fatso napisa(a):
On Mar 22, 7:41 am, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
[...]

Taa, tylko 縠 my p砤cimy teraz wy縮ze podatki i w najbli縮zej przysz硂禼i b阣ziemy p砤ci jeszcze wy縮ze (25% vat-u). Kaczor by tej ustawy nie podpisa.
A z tego kolesia, co teraz jest prezydentem, raczej trudno by dumnym - dobrze, jak obciachu nie narobi.

TT

Data: 2011-03-22 11:19:52
Autor: Endriu
Libia - walka o pok骿 trwa!
Na szczescie dobry Pan Bog uwolnil kraj rok temu od tego pokurcza. caly kraj urzadzil mu piekny pogrzeb i
odetchnal z ulga.

Ja bym si w tym przypadku nie dopatrywa ingerencji Boskiej (nawzywaj眂y mnie tutaj 秝i駍kim ryjem) drogi  Fatso. W tym akurat przypadku 秏ierdzi tu na kilometr wsp髄nym spiskiem naszych szpec體 z WSI z naszymi wschodnimi s眘iadami.

Co innego jak krytykowa i sie na秏iewa, a co innego zabija. Tobie dobrze m體i tam z Anglii, ale jak TUTAJ wiedzie coraz bardziej bezczelny Putin na czo砱ach ...

Dokumentalny - List z Polski
http://www.youtube.com/watch?v=mDcd0SvjE5A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=It3yYxN5kWw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=PK6hqVddT7k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=izq_P_n01BA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7XgSvy-A3OA&feature=related

....to jedyne co nas mo縠 uratowa to nast阷ny CUD NAD WIS! (kt髍ego nie b阣zie ) ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-22 11:22:23
Autor: Endriu
Libia - walka o pok骿 trwa!
owa piekna jalowke, Carla Bruni, znana uprzednio jako tzw Grand Horizontale- i ona nie narzeka.

Swoj drog to ona mnie si ona tam kompletnie nie podoba. Jaki taki kurwiszon ponaci眊any.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 20:00:20
Autor: ron
Libia - walka o pok骿 trwa!
fatso <fatso@tesco.net> napisa(a):
[...]

Tu te racj przyzna Ci musze,
ale nie o sniadanie chodzi, bo takowe zabija Ci
przedwczesnie,
ale mam nadziej, 縠 co jednak donek podpierdoli.
Ci陑ko przebrn辨 przez t ilo舵 bzdur na tym forum,
poddaje si.

Data: 2011-03-22 16:31:27
Autor: Endriu
Libia - walka o pok骿 trwa!
10 paradoks體 libijskich
http://prawica.net/opinie/25152

"[...]
3/ Paradoks bezbronnych cywil體.

Telewizje ca砮go 秝iata setki razy dziennie powtarzaj tez o bezbronnych cywilach Libii ilustruj眂 j jednocze秐ie widokiem owych cywili prowadz眂ych przeno秐e wyrzutnie rakiet, czo砱i, ci昕kie karabiny maszynowe. Prowadzi to dysonansu poznawczego odbiorc體 i wycofania u nich procesu wnioskowania bo taki staje si niemo縧iwy.
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-22 12:15:33
Autor: fatso
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Mar 22, 3:31爌m, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
[...]

Nie przejmuj sie, to tylko zapluta propaganda.
Najpierw zaczeli u nas spiewac stara mantre, ze niby Kadafi ma gdzies
gazy bojowe.
Ale sie szybko ktos polapal, ze ten sam numer Tony Blair zrobil z
saddamem. Nie da sie dwa
razy tego samego Anglika oszukac. Ale i tak, parlament glosowal
grzecznie za napascia na
Libie. Zmienia zdanie jak sie przywiezie do kraju troche trumien i jak
ludzie zobacza ile ta heca kosztuje.

Libia - walka o pok贸j trwa!