Libia - walka o pok贸j trwa!

Data: 2011-03-20 00:34:43
Autor: skippy
Libia - walka o pok贸j trwa!
艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

Data: 2011-03-20 00:59:57
Autor: Joachim
Libia - walka o pok贸j trwa!
W dniu 2011-03-20 00:34, skippy pisze:
艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

艁膮czymy si臋 ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

Hehehe, widz臋, ze platfonsi kupi膮 ka偶d膮 medialn膮 艣ciem臋 - nawet tak膮 oczywist膮 bzdur臋, 偶e Kaczor napisa艂 obiad przez 't'.

Dzi臋ki za wy偶szy VAT wyborco "liberalnej" platformy i najzdolniejszego prezia RP.

J.

Data: 2011-03-20 01:05:45
Autor: skippy
Libia - walka o pok贸j trwa!
U偶ytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:im3g23$tin$1news.onet.pl...
[...]

obaj 艣miesz膮 mnie w podobny spos贸b, pajacu:)

Data: 2011-03-20 01:24:34
Autor: skippy
Libia - walka o pok贸j trwa!
inna sprawa, ze jak to w zyciu, sprawiedliwo艣膰 nie jest dla wszystkich
niekt贸rzy mog膮 mordowa膰 cywil贸w
kadafi ma ten niefart, 偶e sta艂 si臋 najs艂absz膮 ofiar膮 w stadzie
z drugiej strony my艣le, 偶e wyrok na niego zapad艂 dawno, czekano tylko na dogodny moment

Data: 2011-03-20 10:02:35
Autor: Endriu
Libia - walka o pok骿 trwa!
z drugiej strony my秎e, 縠 wyrok na niego zapad dawno,

W Deauville ?.

Tsunami

"[...] Tymczasem libijski tyran Kadafi, zamiast w my秎 spi縪wych strof "Mi阣zynarod體ki" dr縠 przed ciosem, podobno odwin背 si i zaczyna swoich przeciwnik體 podgarnia na kupk. Najbardziej zawiedziona jest s硂dka Francja, kt髍a domaga si nawet, by "zbombardirowa go troszeczko", co utwierdza mnie w podejrzeniach, 縠 s砤wne ja秏inowe rewolucje s elementem budowy kieszonkowego imperium w postaci Unii 骴ziemnomorskiej. Bo gdzie縝y tam budowa tak Uni wesp蟪 z tyranami, w dodatku na kropl體ce ameryka駍kiej? Tyran nie jest od budowania Unii 骴ziemnomorskich, tylko od dr縠nia przed ciosem zagniewanego ludu - zw砤szcza gdy jest tyranem jakim takim nie naszym. W przypadku libijskiego tyrana w dodatku wygl眃a na to, 縠 opu禼ili go Moskalikowie. Co im w Deauville obiecano w zamian? [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-20 11:47:28
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Sun, 20 Mar 2011 00:59:57 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

1czymy si ze wszystkimi "w bulu i nadzieji"!

1czymy si ze wszystkimi "w bulu i nadzieji na obiat"!

Hehehe, widz, ze platfonsi kupi ka縟 medialn 禼iem - nawet tak oczywist bzdur, 縠 Kaczor napisa obiad przez 't'.

A jest to oczywist bzdur poniewa?... Tak pytam. (Dla porz眃ku:
m體imy o gostku, kt髍y nie zna nawet refrenu "Mazurka D眀rowskiego",
wi阠 nie oskar縜jmy go pochopnie o nadmiar wiedzy.)

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-20 15:04:14
Autor: Joachim
Libia - walka o pok骿 trwa!
W dniu 2011-03-20 11:47, Maciej Bojko pisze:
[...]

http://deser.pl/deser/1,111857,9283020,Wpadki_Komorowskiego__A_Kaczynski_pisze__obiad__przez.html

Nawet to pisz w waszej wyroczni GW.

J.

Data: 2011-03-20 19:43:46
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Sun, 20 Mar 2011 15:04:14 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

[...]

Jedno zdanie, tyle k砤mstw... jak to na kaczyst przysta硂.
1) To nie jest GW;
2) GW nie jest moj wyroczni;
3) deser.pl r體nie nie jest moj wyroczni.
I w dalszym ci眊u: gdzie tu oczywisto舵? To, 縠 czarne jest czarne, a bia砮 jest bia砮, jest oczywiste. To, 縠 Kaczy駍ki wie, jak napisa
s硂wo "obiad", jak sam pokaza砮, wymaga硂 dowodu.

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-20 20:17:58
Autor: Joachim
Libia - walka o pok骿 trwa!
Jedno zdanie, tyle k砤mstw... jak to na kaczyst przysta硂.
1) To nie jest GW;
Proponuj klikn辨 link "O nas" na dole strony z poprzedniego linku.

2) GW nie jest moj wyroczni;
> 3) deser.pl r體nie nie jest moj wyroczni.
Ale oczywi禼ie, 縠 jest.
Kupujesz ka縟y bajer Michnika - to wida, s硑cha i czu.

I w dalszym ci眊u: gdzie tu oczywisto舵? To, 縠 czarne jest czarne,
a bia砮 jest bia砮, jest oczywiste. To, 縠 Kaczy駍ki wie, jak napisa
s硂wo "obiad", jak sam pokaza砮, wymaga硂 dowodu.

Nikt niczego nie musi platfonsom udowadnia.

J.

Data: 2011-03-21 19:50:43
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Sun, 20 Mar 2011 20:17:58 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

Jedno zdanie, tyle k砤mstw... jak to na kaczyst przysta硂.
1) To nie jest GW;
Proponuj klikn辨 link "O nas" na dole strony z poprzedniego linku.

A wiesz, 縠 z ciekawo禼i klikn背em? GW nie znalaz砮m.

2) GW nie jest moj wyroczni;
> 3) deser.pl r體nie nie jest moj wyroczni.
Ale oczywi禼ie, 縠 jest.
Kupujesz ka縟y bajer Michnika - to wida, s硑cha i czu.

Przyk砤dy, prosz?

[...]

"Platfonsom"? Moment, tobie si chyba wydaje, 縠 jestem zwolennikiem
PO. Ale jaja.

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-21 20:04:34
Autor: Joachim
Libia - walka o pok骿 trwa!
W dniu 2011-03-21 19:50, Maciej Bojko pisze:
[...]

A co znalaz砮?

Ja znalaz砮m to: "O nas" http://www.gazeta.pl/onas/

J.

Data: 2011-03-22 10:57:35
Autor: Maciej Bojko
Libia - walka o pok骿 trwa!
On Mon, 21 Mar 2011 20:04:34 +0100, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

[...]

Ojoj, tobie si wydaje, 縠 gazeta.pl to "Gazeta Wyborcza"?!

OK, skup si.
Onet nie jest TVN-em. "Rzeczpospolita" nie jest "Parkietem". "Przegl眃
Sportowy" nie jest "Forbesem". "Pani Domu" nie jest "Playboyem".
Pralka marki Samsung nie jest telewizorem marki Samsung. A gazeta.pl
nie jest "Gazet Wyborcz".

Rozumiesz? Nie s眃z, ale musia砮m spr骲owa.

--
Maciej B骿ko

Data: 2011-03-29 13:27:59
Autor: out
Libia - walka o pok骿 trwa!
W dniu 22.03.2011 10:57, Maciej Bojko pisze:

Ojoj, tobie si wydaje, 縠 gazeta.pl to "Gazeta Wyborcza"?!

A Tobie jak si wydaje? 痚 nie?
W砤禼icielem "Gazety Wyborczej" oraz portalu Gazeta.pl jest Agora SA, kt髍a; przypomnijmy - za publiczne pieni眃ze przyznane przy "okr眊硑m stole" (okr眊砮 20mln pln) emituje ca砶iem prywatne akcje oraz propaguje niezmiennie 縴do-komunistyczne pogl眃y.

Data: 2011-03-29 13:48:17
Autor: alibaba8
Libia - walka o pok骿 trwa!
> [...]

kt髍a; przypomnijmy - za publiczne pieni眃ze przyznane przy "okr眊硑m

stole" (okr眊砮 20mln pln) emituje ca砶iem prywatne akcje oraz propaguje

I znowu jaki intelygent wynurza 砮b z szamba. Ja nie wiem, ze si tym g體nem nie ud砤wisz.

--

Libia - walka o pok贸j trwa!