Libicki chwalipi阾a

Data: 2014-08-13 04:59:50
Autor: Budzik
Libicki chwalipi阾a
U偶ytkownik Krasnal krasnalki2000@poczta.onet.pl ...

"Senator PO Jan Filip Libicki skandalicznie chwali si臋 na swoim blogu,
偶e to on zabra艂 darmowe leki emerytom. Wpis senatora na blogu odnosi
si臋 do zablokowanego przez PO projektu nowelizacji ustawy o
艣wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych.

Mia艂 on wprowadzi膰 bezp艂atne leki dla senior贸w, ubogich rencist贸w, emeryt贸w, inwalid贸w wojennych i wojskowych czy os贸b represjonowanych. Darmowe leki mia艂y trafi膰 do os贸b, kt贸re od pa艅stwa otrzymuj膮 nie
wi臋cej ni偶 844,45 z艂. brutto i uko艅czy艂y 75 lat.Tak si臋 jednak nie
stanie, bo w zesz艂y czwartek projekt w tej sprawie zosta艂 odrzucony w
senacie. 鈥瀂robili艣my to jawnie i z otwart膮 przy艂bic膮鈥. 鈥濼o ja z艂o偶y艂em wniosek
o odrzucenie tego projektu. To ja zabra艂em te darmowe leki emerytom. I
chyba ostatni raz to tylko w polemikach z Piotrem Dud膮 by艂em tak pewny
s艂uszno艣ci sk艂adanych przeze mnie wniosk贸w鈥 鈥 napisa艂 na blogu senator
PO." Jestem zdruzgotany tak膮 postaw膮 tego POlityka.Brak mi s艂贸w aby
cokolwiek napisa膰. To 偶enuj膮ce co ten okaleczony przez los cz艂owiek
wypisuje. To ju偶 przesada. S膮 granice czy ich ju偶 nie ma? Czy on
kiedy艣 za to odpokutuje?

Nie znam nowego projektu wiec trudno mi sie odniesc bezposrednio.
Ale pamietam, ze kiedys juz by艂y darmowe leki dla bodaj inwalid贸w.
Pamietasz co si臋 dzia艂o?

Og贸lnie taki pomys艂 (ale dobrze zaprojektowany) wydaje si臋 bardzo rozs膮dny.

Libicki chwalipi阾a