Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

Data: 2011-10-23 09:33:04
Autor: sofu
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Znaleziona w sieci wypowiedź jednego z internautów na temat Libii epoki Kadafiego
-- -
Libijczycy MIELI : bezplatna energie elektyrczna, edukacje, sluzbe zdrowia

paliwo , zasilki rodzinne o ktorych nie snilo sie Europejczykom ( czym wiecej dzieci tym wieksze) , zero opodatkowania, pozyczki z banku panstwowego bez procentu.
To samo otrzymywali tysiace Polakow pracujacych na kontraktach w Libii.
Libia byla jednym z niewielu krajow na swiecie gdzie polski inzynier pracowal jako INZYNIEr a nie byl deportowany z Dover czy JFK jak pies. Polsy lekarze w USA praktykowali swoj fach na czarno ...w rzezni...
Polski inzynie u Kadafiego mial wszystko wlacznie z apartamentem.
Dzis nie bedzie kontraktow.
Ropa jest Amerykansko- Brytyjsko- Francusko za ktora Libijczycy slono zaplaca. Zaczna placic podatki i jak przyjdzie bieda i inflacja pojda do prywatnego Amerykanskiego Banku pozycza pieniedze ktorych tak naprawde nie ma na 30% i beda splacali przez pokolenia.
Tak Libujczycy wyszli na obaleniu Kadafiego.
Nazywaja go Potworem ale Afryka zapomina ze to dzieki jego pieniadzom wyzwolono Poludnie Afryki spod apartheidu (Mandela pierwsza osoba jaka odwiedzil , pierwszy kraj po wyjsciu z wiezienia - wbrew krytyce mediow- byl Kadafi i Libia).
Dlugo by pisac o zaslugach Kadafiego, szczegolnie dla Polakow. Mlodsze pokolenie Polakow, urodzone u rodzicow na kontrakcie w Libii, wladajace biegle arabskim i angielskim wie troche wiecej niz trole i ignoranci na forum.

-- --

Nie wiem jak tam było, bo sam nie byłem, choc znałem takiego co był i widział.
Ale tak sobie myslę, że w Libii bedzie to samo co w Polsce po upadku komunizmu.
Różne podejrzane typy dobiorą się do władzy i sprzedadzą kraj razem ze swoimi obywatelami.

sofu

Data: 2011-10-23 09:04:42
Autor: apr...
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
z sieci:

..."Steve Pieczenik, agent nr. 1 amerykańskiego wywiadu udzielił wczoraj wywiadu Alexowi Jonesowi na temat rzekomego pojmania i zabicia Muammara Kaddafiego. Pieczenik zdecydowanie stwierdził, że była to kolejna opercja psy-
op. Oto co powiedział w skrócie:

Steve Pieczenik: Oni nas okłamali raz jeszcze, tak jak z Osamą, kartelem meksykańskim w Teheranie – mamy to samo modus operandi – prezydenta, który nic nie robi, a chce być wybrany ponownie, odwraca się też uwagę od innych spraw.
 Pamiętacie jak tydzień temu wysłano 100 żołnierzy do Czadu i Nigerii – to jest na południu Libii, to były oddziały specjalne, które zrobiły to samo co w przypadku Saddama Husseina, który nie został wcale zabity. Święte prawo królów wciąż obowiązuje, ja mam 30-letnie doświadczenie w akcjach przejęciach władzy na świecie. To jest absolutne kłamstwo – powodem, dla którego się obawiam jest to, że wojsko, Prezydent i Sekretarz Stanu kłamią. Nie ma takiej możliwości, żeby Hillary Clinton mogła pojechać do Libii i ogłosić uznanie dla nowego rządu bez wcześniejszego pojmania Kaddafiego. Mieliśmy belgijskie oddziały specjalne walczące w Nigerii i  Sudanie, nasze oddziały, które mogły go wziąć i umieścić w jakimś regionie Sahary z jego fałszywymi pieniędzmi. Jego żona wyjechała do Algerii kilka tygodni temu. Nie zabijamy zagranicznych przywódców. Ja byłem zaangażowany w usunięciu Idi Amina w Ugandzie, który znalazł się w Arabii Saudyjskiej po tym jak zabił kilkaset tysięcy ludzi, brałem udział w akcji z Noriegą, którego wysłaliśmy do Hiszpanii, byłem zaangażowany też z Czerwonymi Khmerami. Podobnie było z Ceausescu, którego rzekome ciało zostało spalone. To są wszystko techniki psy-op. Ale to nie jest ważne, co jest istotne to ta ciągła seria kłamstw, musimy w końcu wiedzieć dlaczego jesteśmy okłamywani, mamy poważne problemy ekonomiczne, więc do jest odwrócenie uwagi.
 Nie ma takiej możliwości, żeby zabito Kaddafiego. Był zbyt długo z CIA, wywiadem brytyjskim i francuskim, kontrolował obszar sub-Sahary, Nigerię, która jest bardzo ważna, bowiem zaspokaja 80% francuskiego zapotrzebowania w paliwo nuklearne. Nie mogło tak być, żeby nasze siły specjalne były wysłane po to by ścigać ugandyjskich zbirów, nie – zostały prawdpodobnie wysłane po to ująć Kaddafiego i popracować nad nim. Przecież powinien być proces przed Międzynarodowym Trybunałem Karnym, jak to było w przypadku Milosevicza. Ale nie, ta administracja potrzebuje kolejnego kłamstwa w sprawach polityki zagranicznej – po to by pokazać jakiego mamy twardego prezydenta. Uwiarygadnia to urzędy Prezydenta, Sekretarzy Stanu i Obrony i wiarygodność naszych wojskowych, a wielu z naszych żołnierzy zostało zabitych. To nie jest prawda, że nie byliśmy zaangażowani – byli tam najemnicy, żołnierze francuscy, belgijscy i brytyjscy. Nie ma takiej możliwości żeby zabito Kaddafiego, to nie jest sposób działania, ja to doskonale wiem bo przez 30 lat zmieniałem reżimy. Daję milion dolarów na to, że nie zabito Kaddafiego. Zamknięto go gdzieś w izolacji, umieszczono w jakimś regionie Sahary, a nasze oddziały specjalne są w to zaangażowane.
 Prezydent nas okłamał. Kiedy przestanie, nie mam pojęcia. Amerykanie muszą się domagać przejrzystości i prawdy, szczególnie po tych nonsensach z Meksykiem i Teheranem, którymi próbowano wszcząć wojnę.
Alex Jones: Londyński Guardian opublikował „oficjalne zdjęcie”, ostrzegano nawet, że zdjęcia i nagranie wideo są drastyczne…
Steve Pieczenik: Można podrobić wszystko. Robimy to profesjonalnie cały czas. Robiliśmy to w przypadku Osamy, gdzie te wszystkie taśmy były podrobione, to samo było z Saddamem Husseinem i jego dziećmi, zdjęcia mogą być podrobione. Nie ma takiej możliwości by MI6 czy SAS zabiłoby lidera, przecież powinien być postawiony przed sąd, a to jest niewygodne, gdyż wydałby innych, w tym także liderów światowych. Pamiętasz jak Goldman Sach miał miliard transakcji które zepsuł i poproszono Kaddafiego by zainwestował swój wkład?
 To będzie wstyd dla naszego wywiadu, dla Brytyjczyków, jeśli będą się przy tym upierać. Mogą mnie nazywać „teoretykiem konspiracji”, ale jest pewien problem – wykładam już przez 20 lat na temat psy-ops, zmian reżimów, uczyłem wszelkich podstępów i akcji wyparcia się. Brałem udział w większej ilości akcji zmiany reżimów niż ktokolwiek w tej administracji, znam tych ludzi, którzy w tym uczestniczą – mogę cię zapewnić, że kłamią.
Alex Jones: Właśnie pokazaliśmy nagrania wideo i zdjęcia, podobno miał przestrzelone nogi i był torturowany, a następnie został zabity strzałem w głowę. Wiemy, że robiono fałszywe nagrania wideo z Bin Ladenem, dlatego wrzucono go rzekomo do morza…
Steve Pieczenik: Już od czasów biblijnych, przez czasy Nowego Testamentu, Średniowiecze aż do czasów obowiązywania prawa brytyjskiego, wliczając w to prawo angielskie, nie zabijamy liderów państw. Pojmujemy ich, kreujemy fikcyjne historie po to by miały jakiś sens. Nie mam szacunku do Kaddafiego, byłem w administracji Reagana… (…)
 Nie jestem zwolennikiem Kaddafiego, ale jest to bardzo bystry człowiek. Nie ma takiej możliwości, żeby utrzymać się przy władzy przez 53 lata, by następnie zostać nagle zabitym i upokorzonym. Był ujęty po cichu przez nasze siły specjalne, które zostały wysłane tydzień temu (…) Wstyd mi za Petraeusa, za środowisko wywiadu i za wojskowych, powinniśmy mocno zaprotestować…

Data: 2011-10-23 11:16:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j80lba$nj2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakie zioła ten pan palił?

Data: 2011-10-23 16:09:26
Autor: pluton
> [...]
> wywiadu Alexowi Jonesowi na temat rzekomego pojmania i zabicia Muammara
> Kaddafiego. Pieczenik zdecydowanie stwierdził, że była to kolejna

Jakie zioła ten pan palił?

I cZz bierze te same tabletki, co jaroslaw ?

Nullification

Data: 2011-10-23 09:05:01
Autor: apr...
Libijczycy MIELI
[...]

Steve Pieczenik: Oni nas okłamali raz jeszcze, tak jak z Osamą, kartelem meksykańskim w Teheranie &#8211; mamy to samo modus operandi &#8211; prezydenta, który nic nie robi, a chce być wybrany ponownie, odwraca się też uwagę od innych spraw.
 Pamiętacie jak tydzień temu wysłano 100 żołnierzy do Czadu i Nigerii &#8211; to jest na południu Libii, to były oddziały specjalne, które zrobiły to samo co w przypadku Saddama Husseina, który nie został wcale zabity. Święte prawo królów wciąż obowiązuje, ja mam 30-letnie doświadczenie w akcjach przejęciach władzy na świecie. To jest absolutne kłamstwo &#8211; powodem, dla którego się obawiam jest to, że wojsko, Prezydent i Sekretarz Stanu kłamią. Nie ma takiej możliwości, żeby Hillary Clinton mogła pojechać do Libii i ogłosić uznanie dla nowego rządu bez wcześniejszego pojmania Kaddafiego. Mieliśmy belgijskie oddziały specjalne walczące w Nigerii i  Sudanie, nasze oddziały, które mogły go wziąć i umieścić w jakimś regionie Sahary z jego fałszywymi pieniędzmi. Jego żona wyjechała do Algerii kilka tygodni temu. Nie zabijamy zagranicznych przywódców. Ja byłem zaangażowany w usunięciu Idi Amina w Ugandzie, który znalazł się w Arabii Saudyjskiej po tym jak zabił kilkaset tysięcy ludzi, brałem udział w akcji z Noriegą, którego wysłaliśmy do Hiszpanii, byłem zaangażowany też z Czerwonymi Khmerami. Podobnie było z Ceausescu, którego rzekome ciało zostało spalone. To są wszystko techniki psy-op. Ale to nie jest ważne, co jest istotne to ta ciągła seria kłamstw, musimy w końcu wiedzieć dlaczego jesteśmy okłamywani, mamy poważne problemy ekonomiczne, więc do jest odwrócenie uwagi.
 Nie ma takiej możliwości, żeby zabito Kaddafiego. Był zbyt długo z CIA, wywiadem brytyjskim i francuskim, kontrolował obszar sub-Sahary, Nigerię, która jest bardzo ważna, bowiem zaspokaja 80% francuskiego zapotrzebowania w paliwo nuklearne. Nie mogło tak być, żeby nasze siły specjalne były wysłane po to by ścigać ugandyjskich zbirów, nie &#8211; zostały prawdpodobnie wysłane po to ująć Kaddafiego i popracować nad nim. Przecież powinien być proces przed Międzynarodowym Trybunałem Karnym, jak to było w przypadku Milosevicza. Ale nie, ta administracja potrzebuje kolejnego kłamstwa w sprawach polityki zagranicznej &#8211; po to by pokazać jakiego mamy twardego prezydenta. Uwiarygadnia to urzędy Prezydenta, Sekretarzy Stanu i Obrony i wiarygodność naszych wojskowych, a wielu z naszych żołnierzy zostało zabitych. To nie jest prawda, że nie byliśmy zaangażowani &#8211; byli tam najemnicy, żołnierze francuscy, belgijscy i brytyjscy. Nie ma takiej możliwości żeby zabito Kaddafiego, to nie jest sposób działania, ja to doskonale wiem bo przez 30 lat zmieniałem reżimy. Daję milion dolarów na to, że nie zabito Kaddafiego. Zamknięto go gdzieś w izolacji, umieszczono w jakimś regionie Sahary, a nasze oddziały specjalne są w to zaangażowane.
 Prezydent nas okłamał. Kiedy przestanie, nie mam pojęcia. Amerykanie muszą się domagać przejrzystości i prawdy, szczególnie po tych nonsensach z Meksykiem i Teheranem, którymi próbowano wszcząć wojnę.
Alex Jones: Londyński Guardian opublikował &#8222;oficjalne zdjęcie&#8221;, ostrzegano nawet, że zdjęcia i nagranie wideo są drastyczne&#8230;
[...]
 To będzie wstyd dla naszego wywiadu, dla Brytyjczyków, jeśli będą się przy tym upierać. Mogą mnie nazywać &#8222;teoretykiem konspiracji&#8221;, ale jest pewien problem &#8211; wykładam już przez 20 lat na temat psy-ops, zmian reżimów, uczyłem wszelkich podstępów i akcji wyparcia się. Brałem udział w większej ilości akcji zmiany reżimów niż ktokolwiek w tej administracji, znam tych ludzi, którzy w tym uczestniczą &#8211; mogę cię zapewnić, że kłamią.
Alex Jones: Właśnie pokazaliśmy nagrania wideo i zdjęcia, podobno miał przestrzelone nogi i był torturowany, a następnie został zabity strzałem w głowę. Wiemy, że robiono fałszywe nagrania wideo z Bin Ladenem, dlatego wrzucono go rzekomo do morza&#8230;
Steve Pieczenik: Już od czasów biblijnych, przez czasy Nowego Testamentu, Średniowiecze aż do czasów obowiązywania prawa brytyjskiego, wliczając w to prawo angielskie, nie zabijamy liderów państw. Pojmujemy ich, kreujemy fikcyjne historie po to by miały jakiś sens. Nie mam szacunku do Kaddafiego, byłem w administracji Reagana&#8230; (&#8230;)
 Nie jestem zwolennikiem Kaddafiego, ale jest to bardzo bystry człowiek. Nie ma takiej możliwości, żeby utrzymać się przy władzy przez 53 lata, by następnie zostać nagle zabitym i upokorzonym. Był ujęty po cichu przez nasze siły specjalne, które zostały wysłane tydzień temu (&#8230;) Wstyd mi za Petraeusa, za środowisko wywiadu i za wojskowych, powinniśmy mocno zaprotestować&#8230;

Data: 2011-10-23 10:13:29
Autor: pluton
[...]

i MIELI tez zdrowo nasrane w glowach, zeby zniszczyc taki raj.

Ciekawe, dlaczego tak zrobili ?

Nullification

Data: 2011-10-23 10:45:23
Autor: cytryna
> [...]

> panstwowego bez procentu.

i MIELI tez zdrowo nasrane w glowach, zeby zniszczyc taki raj.

**************************************

Zapewne pobratymcy GWna skutecznie ich podszczuli metodą wypróbowaną w Polsce.
Nie poszło do końca z Palestyńczykami - to dla wprawy skłócili libijczyków.
Tacy to z tych pałkarzy paprykarze.

Data: 2011-10-23 15:59:23
Autor: pluton
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Zapewne pobratymcy GWna skutecznie ich podszczuli metodą wypróbowaną w
Polsce.

Jakies nazwiska ?

Nullification

Data: 2011-10-23 10:53:58
Autor: oyster
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

A czy to taki problem, żeby narobić ludziom wody z mózgów? Przecież widać, że mamy do czynienia z akcją na skalę kontynentalną - Algieria, Egipt, Syria. Przy czym Syria i Libia to dwa kraje, na udupieniu których zachodowi i Izraelowi mogło zależeć najbardziej.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 16:07:30
Autor: pluton
> [...]

Egipt, Syria. Przy czym Syria i Libia to dwa kraje, na udupieniu których
zachodowi i Izraelowi mogło zależeć najbardziej.

Ciekawe, jak zrobili im wode z mozgu. Musieli libijczykom naobiecywac nie
byle co: ze beda placic za energie elektryczna, ze beda musieli palcic za
edukacje,
ze beda musieli placic za sluzbe zdrowia, za paliwo, ze nie dostana zadnych
zasilkow rodzinnych, ze beda placic mordercze podatki a pozyczki z banku
zrujnuja ich calkowicie.
No i na pewno obiecali, ze zachod rozkradnie im rope a oni beda mieszkac w
jaskiniach i zryc piasek z pustyni.

Nullification

Data: 2011-10-26 15:35:41
Autor: wiesiaczek
pluton wrote:

> [...]

banku zrujnuja ich calkowicie.
No i na pewno obiecali, ze zachod rozkradnie im rope a oni beda mieszkac w

Bardzo śmieszne.
Zapomniałeś tylko, żePolacy w 1980-ym poszli za Solidarnośćią, która obiecała im katrki na mięso, nie wierzysz?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-26 15:48:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:j892bc$r18$1news.onet.pl...
pluton wrote:

> [...]

Zapomniałeś tylko, żePolacy w 1980-ym poszli za Solidarnośćią, która
obiecała im katrki na mięso, nie wierzysz?

Sądzę, że Libijczykom brakowało wolności.
Za Kaddafiego zlikwidowano wybory powszechne, zabroniono tworzenia partii politycznych, związków zawodowych, zakazano wolnej prasy.

Data: 2011-10-26 18:10:51
Autor: jadrys
[...]

Wcześniej, za króla były te swobody na porządku dziannym?

Data: 2011-10-26 18:45:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8968b$8tb$2news.icm.edu.pl...

[...]

Logika się kłania. Zlikwidować można tylko to, co istnieje. Gdyby tych swobód nie było, to nie byłoby co likwidować.
Nie broń zbrodniarza, bo się kompromitujesz.

Data: 2011-10-28 04:59:00
Autor: stevep
Dnia 26-10-2011 o 18:10:51 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A ile lat temu za czasów króla?

--
stevep

Data: 2011-10-26 19:07:28
Autor: wiesiaczek
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]
[...]

Pewnie tak im się wydawało. Teraz za to będą mieli wolnośći na full, tylko czy będą mieli włożyć co do garnka?

Data: 2011-10-26 19:17:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:j89eoe$afp$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]
[...]

Podajesz w wątpliwość, że Kaddafi zlikwidował wybory powszechne, zabronił tworzenia partii politycznych, związków zawodowych, zakazał wolnej prasy?

To jest ich życie. Oni to wybrali i tobie g. do tego. Możesz jedynie kibicować lub negować, ale to ma taki sam wpływ na ich poczynania, jak zachowanie wałacha w stadninie ogierów.

Data: 2011-10-26 20:21:54
Autor: wiesiaczek
Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]
[...]

Niezupełnie to miałem na myśli. Raczej to, że ten brak wolności nie był tak dotkliwy jak im się wydawało.
Sam chętnie zrezygnowałbym z części wolności na rzecz spokojnego i beztroskiego życia. Mnie naprawdę nie jest potrzebne sto partii politycznych ale za to wolałbym gwarancję dostatniej emerytury.

Data: 2011-10-26 20:46:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:j89j41$qn8$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nic nie stoi na przeszkodzie, byś udał się do Libii i przekonał do swoich poglądów. Póki co, to nie masz wpływu na poglądy owych.
Przypuszczam, że Libijczyków nie interesują twoje poglądy na życie.

Data: 2011-10-27 09:28:03
Autor: wiesiaczek

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jestem tego samego zdania.
Dlatego zostaję tu i mam nadzieję na zmianę tego wypaczonego ustroju.
Na razie zainstalowałem Linuksa i nie brałem udziału w tej szopce z wyborami :)

Data: 2011-10-26 21:51:29
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:48:03 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Sądzę, że Libijczykom brakowało wolności.
Za Kaddafiego zlikwidowano wybory powszechne, zabroniono tworzenia partii politycznych, związków zawodowych, zakazano wolnej prasy.

To mówisz, ze im Sikorski niczym anioł wolność zawiózł?
Bójcie się,Libijczycy!
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-26 21:48:05
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:35:41 +0200, wiesiaczek napisał(a):

Zapomniałeś tylko, żePolacy w 1980-ym poszli za Solidarnośćią, która obiecała im katrki na mięso, nie wierzysz?

Bo Ci przypomnę, co obiecywała potem. Dlatego zmądrzeli.

Data: 2011-10-23 18:55:58
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 10:53:58 +0200, oyster napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

....bo rewolucję (tu: zamęt w głupich łbach) robi się najłatwiej
niekoniecznie wtedy, kiedy nie ma co do garnka włożyć, ale i wtedy, kiedy
jest ZA dobrze.

Data: 2011-10-24 20:17:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-23 18:55, Ikselka pisze:

...bo rewolucję (tu: zamęt w głupich łbach) robi się najłatwiej
niekoniecznie wtedy, kiedy nie ma co do garnka włożyć, ale i wtedy, kiedy
jest ZA dobrze.

No, akurat ta największa, z 1917-tego  wybuchła z powodu pustego garnka.

Data: 2011-10-24 20:35:10
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 20:17:34 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

No widzisz, a w Libii z powodu pełnego...

Data: 2011-10-24 21:07:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-24 20:35, Ikselka pisze:
[...]

To chyba jednak nie o to poszło. Tzn. nie to było powodem. Ja to w ogóle tego co się stało w Libii nie nazwałbym rewolucją. To była zbrojna interwencjia obcych państw.

Data: 2011-10-24 21:55:11
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 21:07:20 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

No a w Rosji to nie interwencja OBCYCH państw? - też zbrojna, choć ręką
narodu rosyjskiego wykonana... Niby kto im przysłał Kałmuka, Lenina w
zaplombowanym wagonie?
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,3104
3-)

Data: 2011-10-26 14:06:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-24 21:55, Ikselka pisze:

[...]

Naprawdę widzisz jakąś analogię w tych dwu zdarzeniach - wtedy w Rosji i w dzisiejszej Libii?

Data: 2011-10-26 21:23:36
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 26 Oct 2011 14:06:50 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Tak - interwencję z zewnątrz. Forma jest drugorzędna.

Data: 2011-10-24 20:49:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j84a21$qj0$1news.onet.pl...
[...]

I ci, co obiecali zapełnić te garnki, spowodowali wielomilionowe śmierci głodowe (Ukraina)!

Data: 2011-10-24 21:07:11
Autor: jadrys
[...]

Nikt nie zna przyszłości, Lenin też jej nie znał.

Data: 2011-10-24 21:13:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j84cvb$4tv$3news.onet.pl...

[...]

To czcisz takĹźe Hitlera?

Data: 2011-10-26 14:06:41
Autor: jadrys
[...]

Hitlera zamiarem zawsze, od samego początku była chęć dominowania, a celem Lenina była chęć wydostania się spod dominacji.

Data: 2011-10-26 15:17:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j88ntu$b30$4news.icm.edu.pl...

[...]

Chory jesteś? Łączysz się z duchem Lenina i pytasz go o skrywane zamiary? Gdyby Lenin chciał uwolnić od dominacji to by stworzył anarchię.

"W rozumieniu politycznym (w anarchizmie) to taka struktura, w której państwo zostaje zastąpione przez nieprzymusową i niescentralizowaną organizację społeczeństwa (np. federację autonomicznych miejscowości)."

Data: 2011-10-26 18:10:43
Autor: jadrys
[...]

Jasne, biorę tabletki na nadciśnienie. Lenin, Bodziu - tylko wyzwolił masy spod dominacji stosunkowo nielicznej grupy jaśniepanów. A Hitler odwrotnie - zdominował masy.

Data: 2011-10-26 18:43:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8968a$8tb$1news.icm.edu.pl...

[...]

I natychmiast zaczął ich mordować.

Data: 2011-10-28 04:54:24
Autor: stevep
Dnia 26-10-2011 o 18:10:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale bzdety.

-- stevep

Data: 2011-10-25 04:55:13
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 21:07:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Na szczęście też znalazła się Kaplan i uziemiła tego bandziora.

--
stevep

Data: 2011-10-26 14:06:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-25 04:55, stevep pisze:

Nikt nie zna przyszłości, Lenin też jej nie znał.

Na szczęście też znalazła się Kaplan i uziemiła tego bandziora.

Są dla ciebie jakieś świętości? Bo zło, jak widzę kojarzy ci się z jednym - zły ten co stara się coś zrobić dla innych.

Data: 2011-10-23 16:20:19
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j80iej$h34$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N

Tak samo mieli nasrane w glowach, jak Polacy, którym też nasłano amerykańskich agentów, wcześniej wyszkolonych przez USA i zainspirowano stan wojenny, a potem okrągły stół...

To takie proste...

Dlaczego Polacy taskie głupki i obcą agenturę wybierają od 22 lat?

boukun

Data: 2011-10-23 16:30:48
Autor: pluton
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

Dlaczego Polacy taskie głupki i obcą agenturę wybierają od 22 lat?

Bo takie pieprzone pacholki jak ty zostaja w domu i nie glosuja
na prawdziwych Polakow.

Nullification

Data: 2011-10-23 17:31:36
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j818i1$eo7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Weź se koło i pierdolnij się w te swoje pojebane czoło... Wybierać to trzeba mieć w czym, a nie w systemie, który jest ułożony przez USA i syjonistów...

Ten system jest niereformowalny..., tylko umysłowo chory, lub pachołek obcej agentury lub koniunkturalista chodzi na ich układane wybory!

Przez takich niedorozwojów jak ty, Polska stoi tak jak stoi...

boukun

Data: 2011-10-23 19:15:18
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 16:20:19 +0200, boukun napisał(a):

Dlaczego Polacy taskie głupki i obcą agenturę wybierają od 22 lat?

Mój Boże, a skad Ty wiesz, KOGO tak naprawdę Polacy wybierają? Bo Ci ktoś z
TV(sic!) ogłasza wyniki wyborów?
:-/

Data: 2011-10-23 20:27:05
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:tz3q53zak4a7$.hjyhcrqxwyv9.dlg40tude.net...
[...]

Dlatego nie powinni w ogóle przykładać ręki do tego kurewskiego systemu. Biorąc w tym udział, legalizują ten system...

boukun

Data: 2011-10-23 20:50:59
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 20:45:46 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

....tylko JAKA jest alternatywa?
Niechodzenie na wybory jest wobec tego równie bierne, jak chodzenie.

Data: 2011-10-23 21:07:39
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fcf9zdv0fba8$.13nty1vmw1y30.dlg40tude.net...
[...]

Jeśli tylko 15% pójdzie na wybory, czyli sami na siebie i ich rodziny oraz członkowie partii tylko zagłosują. System musi wtedy natychmiast upaść...

Naród stworzy oddolnie swoje struktury władzy...

boukun

Data: 2011-10-23 21:15:18
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 21:07:39 +0200, boukun napisał(a):

Jeśli tylko 15% pójdzie na wybory, czyli sami na siebie i ich rodziny oraz członkowie partii tylko zagłosują.

Skąd masz informacje, ze członkowie partii i ich rodziny to zaledwie 15
procent społeczeństwa?
:-)

System musi wtedy natychmiast upaść...

Nie upadnie, bo nie bedzie wiedział, że ma upaść - "sondaże" i "wyniki"
temu zapobiegną. Media to potęga - kto ma media, ten ma system...
:-/

Data: 2011-10-23 21:30:48
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1352gcasnuyc4$.1jg48bh50lxuo.dlg40tude.net...
[...]

To jest ok. 5% społeczeństwa...

[...]

System niedługo i tak sam zdechnie, bo roztrwonią wszystko, a żadnej ekonomi nie posiadają...

boukun

Data: 2011-10-23 22:40:12
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 21:30:48 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Tyle samo to ja mogłam powiedzieć o UE już w momencie jej powstania...

Data: 2011-10-23 18:52:04
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 10:13:29 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Pewnie mieli za mało :-/

Data: 2011-10-23 19:07:37
Autor: sofu
[...]

Cholera wie? Zawsze są jacyś niezadowoleni, odrzuceni przez system, ci którym się nie udało, albo zwykłe menty i niebieskie ptaki.
Pewnie jak to zwykle bywa, nie było w Libii tak słodko jak to opisano?
Kadafi rządził 42 lata i ludzie nie znali innego systemu. Wielu przyzyczajonych do tego co mają myślało, że bez niego bedzie lepiej?
Zapewne przez myśl im nie przechodzi, że może byc gorzej?
W krajach rządzonych autokratycznie lub nieudolnie narastają różne społeczne naprężenia i czasami wystarczy iskra, aby nastapiła społeczna eksplozja. Myślę, że obiektywnie patrzac NATO nie powinno się wpierdalać do innego kraju. Cokolwiek by nie powiedziec, to opowiedzieli się po jednej ze stron i pytanie czy tej właściwej? Działanie NATO moim zdaniem podlega pod osąd Trybunału Światowego. Problem polega na tym, że taki trybunał jest w łapskach tych, których by należało osądzić. Bez bombardowań całowany w rekę przez Berluskoniego Kadafii (lub jego synowie) rzadziłby dalej.
Na pewno po Libii różne satrapy poczują się niepewnie.  Ale czy zachód moze odgwizdać triumf zwycięstwa? tak o ile te kraje nie wpadna w łapska muzułmańskich ekstremistów.

sofu

Data: 2011-10-23 10:46:12
Autor: oyster
Użytkownik - sofu napisał:
[...]

Z tym potworem to już nie przesadzajmy OK? Jak na Afrykę i wobec powyższego (co wielu ludzi potwierdza) był naprawdę ludzkim paniskiem, a biorąc pod uwagę warunki społeczne wręcz humanistą! Tych paru mącicieli i zdrajców, którzy chcieli przehandlować źródło dające narodowi dobrobyt słusznie ustrzelił - bo tak się robi także i w  państwach "demokracji". Ponadto trzeba pamiętać, że to jest Afryka i kraj islamu - tam obowiązuje inna niż u nas struktura organizacji społeczeństwa - klanowa i inaczej rządzić raczej nie sposób (wyjątkiem jest mocno zeuropeizowana Turcja), jak za pomocą twardej ręki. Tylko taki rządca jest szanowany! Ma być bogaty, szczodry, może sypiac w namiocie, ale kilka żon i kilka pałaców miec musi, bo go naród nie będzie szanował. Ropy, która należała do Libijczyków nie roztyrmanił między żydów i koncerny, a zyski zgodnie z powyższym przeznaczył na rozwój gospodary i narodu, dając Afryce jeden z najwyższych standardów życia, wykształcenia i awansu.
Jestem pewien, że za kilka lat Libijczycy kiedy dostaną rachuneczki za światełko, przyjdzie im bulić za szkoły i mieszkania, zaczną płacić podatki, które zeżre im skorumpowana (kolejny naturalny element tamtejszej socjologii) biurokracja znowu wezmą rece w swoje ręce i swoich dzisiejszych "dobroczyńców" upierdolą w identyczny hyclowski sposób jak oni Muammara, poczynając od tego skretyniałego szczyla, który prawdopodbnie dobił rannego pułkownika w karetce.

Cześć Jego pamięci!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 18:53:15
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 10:46:12 +0200, oyster napisał(a):

[...]

Tak właśnie sądzę.

Cześć Jego pamięci!

No, moze nie aż tak, ale żałuję, ze doszło do takiego mordu i linczu.

Data: 2011-10-23 11:39:24
Autor: Krzysiek
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Hallo,

"sofu"  schrieb im Newsbeitrag news:j80fvg$h6v$1node2.news.atman.pl...

[...]
[...]

malo prawdopodobne, ze to samo, przeciez najpierw trzeba tych
ludzi rozbroic, bo bez tego moga bardzo "nieuprzejmie" reagowac
na wszelkie sprzedawania.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-23 11:55:01
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-23 09:33, sofu pisze:
[...]

I to wszytko dzieki Kadafiemu? A nie przypadkiem dzieki ropie, ktorej istanienie nei zawdzieczamy Kadafiemu? PKB pc Libii to 15 tys USD ppp. Polski 20 tys. Po cholere im dyktator?
A darmowe paliwo i prad pojawily sie dopiero w tym roku, kiedy Kadafi mial noz na gradle.

--
the_foe

Data: 2011-10-23 18:58:27
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 11:55:01 +0200, the_foe napisał(a):

I to wszytko dzieki Kadafiemu? A nie przypadkiem dzieki ropie, ktorej istanienie nei zawdzieczamy Kadafiemu?

Samo istnienie bogactw naturalnych nic nie czyni - POpatrz, my mamy gaz
łupkowy, a zobaczymy z tego figę. Więc może DOCEŃ Kadafiego, bo naszego
rządu na pewno nie będziesz miał powodu doceniać.
:-/

Data: 2011-10-24 03:52:55
Autor: stevep
Dnia 23-10-2011 o 18:58:27 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Z takim podejściem to nawet powinniśmy dostać figę, idiotom nikt nic nieda.

--
stevep

Data: 2011-10-24 18:55:00
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-23 18:58, Ikselka pisze:
[...]

i mam chwalic Kadafiego za to ze polowe kasy z ropy wplacal na swoje konto. Bo przeciez mogl 100%...
A co gazu lupkowego, mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze nie ma oplacalnej technologii wydobycia tego gazu?

--
the_foe

Data: 2011-10-24 19:25:09
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 18:55:00 +0200, the_foe napisał(a):

[...]

Ty się nie zajmuj forsą Libii, Ty bydź bardziej ekstra i cool - policz, ile
szabrują politycy u nas i im nie pozwól!
:->

A co gazu lupkowego, mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze nie ma oplacalnej technologii wydobycia tego gazu?

Hmmm, zapewne dlatego tak tłumnie pchają się po niego ci, co nie mają...

Data: 2011-10-24 21:34:54
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-24 19:25, Ikselka pisze:
Hmmm, zapewne dlatego tak tłumnie pchają się po niego ci, co nie mają...

dalej nie rozumiesz... oni sie pchaja, zeby ten gaz wydobywac, sprzedaja usluge. Wg prawa wszytkie kopaliny w Polsce sa panstwowe, tyle ze panstwo nie chce lub nie umie ich wydobywac. Do tego zatrudnia prywatny sektor. Co ich bedzie obchodzic ze budzet palci im wiecej za wydobycie niz kosztuje gaz od Rosjan? To nie ich broszka. Ktos tu kiedys wyrywal wlosy z glowy ze lupkowy chca oddac w 99% za jego wydobycie. A ja juz wtedy mowilem ze jesli znajda frajera ktory za wydobedzie ten gaz (zgodnie z przepisami) i odda 1% urobku to takiemu rzadowi nalezy sie nobel z ekonomii. Bo w tej chwili, koszt wydobycia tego gazu, w Teksasie, gdzie jest to najlatwiejsze, przekracza cene rynkowa. Wszytko kreci sie tylko dzieki OGROMNYM dotacjom federalnym (juz uzbieralo sie ok 300-400 mld, czyli prawie roczny PKB Polski) i przymykanie oka na dewastacje srodowiska naturalnego.
Gaz lupkowy to jeden wielki scum... nigdzie poza Ameryka nie dzialajacy. Tam tez jedynie sie "oplaca" uplynniac wegiel (zreszta to stary pomysl niemiecki) - pomysl takze chciano sprzedac Polsce, ale tu sie oparlismy goraczce.
A juz nastepny przekret sie nakreca w USA - ropa ze skał bitumicznych, które, UWAGA, sa takze u nas.
Jak juz bedziemy skazani na 1,5 razy drozszy gaz lukowy, to przyjdzie pora na 2x drozsza rope z lupków bitumicznych.

--
the_foe

Data: 2011-10-24 20:17:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-24 18:55, the_foe pisze:
[...]

Ojejku, - tylko połowa szła na jego konto?

Data: 2011-10-25 04:56:37
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 20:17:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nowidzisz taki skromny był jak każdy pseudoideowiec.

--
stevep

Data: 2011-10-26 14:06:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-25 04:56, stevep pisze:
[...]

Za to ty, jako ideowiec z pełna gębą przywłaszczałbyś sobie 90%..

Data: 2011-10-24 20:17:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-23 11:55, the_foe pisze:
[...]

Nie inaczej.. W Wenezueli  przed Chavezowskiej, bogatej w ropę naftową (nie od wczoraj przecieĹź) ludzie wiedzieli co to głód, nędza  i bezdomność.. Wszystko zaleĹźy od tego kto rządzi.

Data: 2011-10-24 20:34:26
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 20:17:28 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Nie inaczej.. W Wenezueli  przed Chavezowskiej, bogatej w ropę naftową (nie od wczoraj przecież) ludzie wiedzieli co to głód, nędza  i bezdomność.. Wszystko zależy od tego kto rządzi.

Oczywiście, że od tego.
My np mamy gaz, a dzięki rządzącym zobaczymy z tego interesu wielką figę.

Data: 2011-10-24 21:00:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-24 20:34, Ikselka pisze:
[...]

No jasne.. Ja nie mam żadnych wątpliwości że z tego naszego gazu "Kowalski" będzie miał figę z makiem..

Data: 2011-10-25 04:53:24
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 20:34:26 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Na razie to właśnie mamy nie gaz tylko wielką figę i dopiero się okaże czy  mamy gaz.

--
stevep

Data: 2011-10-25 04:52:08
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 20:17:28 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Chaveza pewnie też by dosięgnął zły los, ale ponoć wcześniej sam się  wykończy.

--
stevep

Data: 2011-10-26 14:05:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-25 04:52, stevep pisze:
[...]

Ten "zły los" ma nazwę. Moze ja podaj, o ile sie nie boisz, rzecz jasna..

Data: 2011-10-26 15:18:10
Autor: wiesiaczek
the_foe wrote:

[...]

Nie, nie dzieki ropie.
Po prostu ich religia zabrania lichwy.
Teraz oczywiście jako "wolni" będą mieli wszystkie "zdobycze demokracji" od razu, razem z lichwą, bezrobociem, wyzyskiem, głodem, "selektywnym" dostępem do lecznictwa, szkolnictwa etc.

Data: 2011-10-26 18:46:37
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-26 15:18, wiesiaczek pisze:
Nie, nie dzieki ropie.
Po prostu ich religia zabrania lichwy.

ale tylko wobec wspolwierzacych.

--
the_foe

Data: 2011-10-23 11:58:25
Autor: Marek Czaplicki
sofu pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 09:33:

[...]

Ale nie mieli wolności. Los Kadafiego pokazuje, że wolność jest bezcenna.

Data: 2011-10-23 12:01:22
Autor: oyster
Użytkownik - Marek Czaplicki napisał:
[...]

Już wkrótce udławią sie tą "wolnością". ;-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 12:10:52
Autor: Marek Czaplicki
oyster pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 12:01:

[...]

Tak jak dławili się "rządami" Kadafiego? Mają teraz możliwość samemu wybierać swój los.

Data: 2011-10-23 12:21:55
Autor: u2
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Tak jak dławili się "rządami" Kadafiego? Mają teraz możliwość samemu wybierać swój los.

Ale nie maja juz tych miliardow zdeponowanych w zachodnich bankach.
Czeka ich los nedzarzy.

Data: 2011-10-23 12:57:25
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 12:21:

Tak jak dławili się "rządami" Kadafiego? Mają teraz możliwość samemu
wybierać swój los.

Ale nie maja juz tych miliardow zdeponowanych w zachodnich bankach.
Czeka ich los nedzarzy.

Lepiej w wolności kąsek lada jaki, niźli w niewoli przysmaki. Są wolni. Kadafii też jest wolny, od strachu. Każdy tyran tworzy piramidę strachu, na której się wspiera. Ci na samym dole boją się tylko tych bezpośrednio nad nimi, ci w środku boją się tych pod sobą i tych nad sobą. Ten na samym szczycie boi się wszystkich pod sobą.

Data: 2011-10-23 13:02:31
Autor: u2
[...]

Nie sa, nadal zyja w strachu. No i ich miliardy poszly w kieszenie
zachodnich bankierow.

Data: 2011-10-23 13:13:46
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 13:02:

[...]

W strachu przed czym, czy przed kim?

Data: 2011-10-23 15:02:31
Autor: u2
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Nie sa, nadal zyja w strachu. No i ich miliardy poszly w kieszenie
zachodnich bankierow.
W strachu przed czym, czy przed kim?

Przed tymi ktorzy maja bron z zachodu.

Data: 2011-10-23 16:12:04
Autor: pluton
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Nie sa, nadal zyja w strachu. No i ich miliardy poszly w kieszenie
zachodnich bankierow.

Znaczy kadafi hurtowo transferowal pieniadze narodu libijskiego do kieszeni
zachodznich bankierow ?

No to slusznie go zatlukli.

Nullification

Data: 2011-10-23 19:02:53
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 12:57:25 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

Lepiej w wolności kąsek lada jaki, niźli w niewoli przysmaki. Są wolni.

U nich ta wolność będzie oznaczała krew i tylko krew i łzy.

Data: 2011-10-23 19:01:35
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 12:10:52 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

Mają teraz możliwość samemu wybierać swój los.

Tak - będą mieli wiele dróg do wyboru... o ile w ogóle jakaś droga się u
nich ostanie.
:-////

Data: 2011-10-23 12:23:45
Autor: obserwator
oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
Już wkrótce udławią sie tą "wolnością". ;-)

zdajsie, ze tylko w Polsce jest wszytsko postawione na glowie, bo Polska jest
jedynym krajem bylego bloku sowieckiego w ktorym nie przeprowadzono lustracji
i byly dyktator komunistyczny - Jaruzel (sowiecki patriota) uznany zostal za czlowieka honoru. Ponadto tylko w Polsce nadal istnieje za duzo ma do powiedzenia facio, ktory
dzierzy w reku najwieksza gazete uwazana za druda Trybune Ludu.

Czy ty sie dlawisz juz wolnoscia, czy jeszcze nie?

Data: 2011-10-23 16:14:00
Autor: pluton
[...]

Przykro mi to slyszec, ze uznales jaruzela za czlowieka honoru.

Ja go nie uznalem.

Ponadto tylko w Polsce nadal istnieje za duzo ma do powiedzenia facio,
ktory
dzierzy w reku najwieksza gazete uwazana za druda Trybune Ludu.

Wydawaj wlasna gazete, bedziesz mial duzo do powiedzenia.

Nullification

Data: 2011-10-23 16:24:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j817ig$c6h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdy Jaruzelski o tym się dowie, to się strasznie zmartwi. Niewykluczone, że z tego powodu  będzie miał myśli samobójcze. Okropną przykrość mu wyrządziłeś.

Data: 2011-10-23 16:32:06
Autor: pluton
> [...]

że
z tego powodu  będzie miał myśli samobójcze. Okropną przykrość mu

Moze nawet popelni samobojstwo ? Ale jestem gotowy na takie poswiecenie.

Nullification

Data: 2011-10-23 13:49:52
Autor: A. Filip
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
sofu pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 paĹşdziernik 2011 09:33:

Znaleziona w sieci wypowiedĹş jednego z internautĂłw na temat Libii epoki
Kadafiego
-- -
[...]

Czy wolność w Arabii Saudyjskiej i Bahrajnie _też_ jest bezcenna?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dwie rzeczy pouczają człowieka o całej jego naturze: instynkt i

Data: 2011-10-23 17:30:13
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 13:49:
Czy wolność w Arabii Saudyjskiej i Bahrajnie _też_ jest bezcenna?

Czy dopiero jak we wszystkich krajach na Ziemi zapanuje demokracja i wolny rynek to będzie można mówić o wolności?

Data: 2011-10-23 18:18:31
Autor: u2
[...]

Dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie ?

Data: 2011-10-23 18:44:52
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 18:18:

[...]

To można inaczej. Nie rozumiem, że niektórzy sądzą że dopiero gdy na całej Ziemi zapanuje demokracja i wolny rynek, to dopiero wtedy można będzie mówić o wolności i prawach obywatelskich.

Data: 2011-10-23 19:39:12
Autor: u2
[...]

Nic takiego nie wynika z wypowiedzi trojga imion.

Data: 2011-10-23 19:40:38
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 paĹşdziernik 2011 13:49:
[...]

Bo tak jest znacznie prościej? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Troska jest jak kosztowny skarb, który pokazuje się tylko dobrym

Data: 2011-10-23 19:39:42
Autor: A. Filip
[...]

Ależ sobie mów o wolności (choćby i w trybie nachalnie demagogicznym)
pod warunkiem że wolność tam gdzie ci/USA "nie wygodnie" nie będziesz
miał już _całkowicie_ w dupie. Chyba że jesteś i chcesz być dupkiem/*synem
nie mającym żadnym oporów przed ujawnieniem publicznie _OCZYWISTEGO_
uĹźywania podwĂłjnych standardĂłw.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ucz się od człowieka źle wychowanego dobrego wychowania.

Data: 2011-10-23 18:59:18
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 11:58:25 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

No to tera bedom mieli ową WOLNOŚĆ. :-/
Wyrzynanie się band.

Data: 2011-10-23 19:07:31
Autor: Marek Czaplicki
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 18:59:

[...]

Kiedy w latach 90-tych XX wieku rozpadła się wielka Jugosławia przez lata po wojnie rządzona przez Josifa Broz-Tito, to w niby światłej Europie też doszło do "wyżynania się band". Na terenach objętych wojną domową dochodziło też jak słyszałem do zorganizowanych "polowań na ludzi". Czy wolność kojarzy się z wolnością do czynienia zła? Też tak może być. Trudniejsze jest czynienie dobra i nie przynosi natychmiastowych profitów. Wszystko zależy od ludzi. Od tego jak wolność zagospodarują.

Data: 2011-10-23 19:24:38
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 19:07:31 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

A skąd mają to umieć? - skoro do tej pory ktoś za nich gospodarował?
Dlatego przewiduję najgorszy scenariusz.

PS. http://slowniki.gazeta.pl/pl/wyrzyna%C4%87   :-)

Data: 2011-10-23 19:44:17
Autor: Marek Czaplicki
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 19:24:

A skąd mają to umieć? - skoro do tej pory ktoś za nich gospodarował?
Dlatego przewiduję najgorszy scenariusz.

Arabowie w tv są przedstawiani jako bezrozumna dzicz. Ale to dzięki nim mamy takie wynalazki jak: algebrę, cyfry arabskie, dokonania astronomii (bardzo dużo nazw gwiazd jest z arabskiego). Nie rozumiem podejścia, że skoro jakiś naród żył w poddaństwie, to powinien żyć tak nadal. Skoro powstańcy ryzykowali swym życiem, aby wybić się do wolności, to chyba na ową wolność zasługują. Nie jestem bezrozumnym optymistą, ale chciałbym dopatrywać się dobra drzemiącego w ludziach, pod wszystkimi szerokościami geograficznymi.

Data: 2011-10-23 20:12:06
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 19:44:17 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Wiem :-)
I wiele innych.

Nie rozumiem podejścia, że skoro jakiś naród żył w poddaństwie, to powinien żyć tak nadal.

Nie o to chodzi. Chodzi o to, że narodowi, który od dziesiątków lat był
kierowany "zamordystycznie" i po prostu innego życia nie zna więc NIE MA
ukształtowanych mechanizmów demokratycznych, przewroty tylko szkodzą - vide
ZSRR... Zamordyzm w Rosji po rewolucji tylko się spotęgował, aż w końcu
ZSRR i "idealny" system upadł.
"Folwark zwierzęcy" to bardzo mądra ksiazka...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Folwark_zwierz%C4%99cy

Data: 2011-10-23 20:29:49
Autor: Marek Czaplicki
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 20:12:

[...]

Przecież właśnie dlatego Kadafii został zabity. Przedstawiał "swój" kraj jako ojczyznę należącą do ludu, a faktycznie traktował jego jako swoją własność. Gdyby tak ukształtował swój kraj, jak mówił to nie byłoby siły aby przestał być "ojcem narodu". Formalnie Kadafii przedstawiał się jako "przywódca rewolucji" i w końcu rewolucja przyszła i zmiotła go.

Data: 2011-10-23 20:42:44
Autor: u2
[...]

Nie rewolucja tylko rewolta sterowana przez zachod.

Data: 2011-10-23 20:55:11
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 20:42:

[...]

Uch. Ten "obrzydliwy zachód". Nauczyli się sterować całymi narodami. Jak w grze na PC. Kiedyś w Polsce też władza wmawiała ludziom, że "zachód" tylko czyha.  A okazało się, ze jedynymi czyhającymi są właśnie ludzie należący do ówczesnych władz i "przyjaciele" ze wschodu. :-)

Data: 2011-10-23 23:25:40
Autor: u2
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Nie rewolucja tylko rewolta sterowana przez zachod.
Uch. Ten "obrzydliwy zachód".

To ty tak twierdzisz, pewnie za prylu byles politrukiem. :)

Data: 2011-10-24 00:00:14
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 23:25:

Nie rewolucja tylko rewolta sterowana przez zachod.
Uch. Ten "obrzydliwy zachód".

To ty tak twierdzisz, pewnie za prylu byles politrukiem. :)

Nie rozumiesz ironii? Trzeba odnotować. A kim mógł być w prylu ktoś kto nadal wierzy w "agentów"? :-)

Data: 2011-10-24 16:50:35
Autor: u2
[...]

Ironia bezpiecznika - przezabawne :)

Doskonale wiem ilu bezpiecznikow wyplynelo za Jeruzela i Kiszczaka, i
ilu zadekowalo sie w roznych joint ventures po upadku prylu.

Data: 2011-10-24 17:00:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ea57b3c$0$5813$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To proste, jesteś jednym z nich.

BomBel

Data: 2011-10-24 03:50:34
Autor: stevep
Dnia 23-10-2011 o 20:55:11 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

U prymitywów jak u2 prosta jest nawet obręcz.

--
stevep

Data: 2011-10-26 15:08:52
Autor: wiesiaczek
Marek Czaplicki wrote:

[...]

Ironia zupełnie zbędna, poczytaj Johna Perkinsa. Zapewniam że ten ironiczny uśmiech nieco Ci skiśnie.

Data: 2011-10-23 21:00:12
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nie będzie precyzyjniej/ostrożniej pisać podchwycona/przejęta
przez zachĂłd?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Im wyżej siedzisz, z tym większym hukiem zlecisz.

Data: 2011-10-23 23:27:06
Autor: u2
W dniu 2011-10-23 21:00, A. Filip pisze:
Nie rewolucja tylko rewolta sterowana przez zachod.
Nie będzie precyzyjniej/ostrożniej pisać podchwycona/przejęta
przez zachód?

Nie przejeta tylko zainspirowana i sterowana przez zachod. Miliardy
ostaly sie w ich rekach, niezaleznie kogo zamontuja we wladzy Libii i
czy podzieli sie ona czy nie.

Data: 2011-10-24 08:21:39
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

No wiec "może" bawili się zapałkami a potem z pewnością dolali benzyny
do ognia (aktywnie wsparcie militarne) -  tylko Ĺźe "suchy las" tworzył
się wcześniej latami.

Widać "nieco" się różnimy w ocenie proporcji "wykorzystania okazji" i
"stworzenia okazji (od zera)" ale jakoś wątpię to robiło gigantyczną
różnicę, nieprawdaż?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Człowiek naprawdę wielki nigdy nie traci swojego dziecięcego serca.

Data: 2011-10-23 20:46:32
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 20:29:49 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

No tak - tylko co teraz.

Data: 2011-10-23 21:10:54
Autor: Marek Czaplicki
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 23 październik 2011 20:46:

[...]

Zobaczymy. Oby Libijczycy byli mądrzy i wybrali ludzi mądrych. Twoje pytanie jest zasadne. Co dalej? Żyjemy w ciekawych czasach. I myślę, że ludzie zawsze przy okazji wielkich zmian zadawali to pytanie.

Data: 2011-10-24 20:17:14
Autor: jadrys
[...]

I tu w Jugosławii i tam w Libii  winny jest ten sam -  imperializm krajĂłw zachodnich, to one podburzali do buntu i dozbrajali buntownikĂłw.

Data: 2011-10-24 20:47:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j84a22$qj0$4news.onet.pl...

[...]

Dlaczego, w takim razie, wyroki otrzymują mordercy, a nie producenci noży itp?

Data: 2011-10-24 20:57:48
Autor: jadrys
[...]

Ci "mordercy" to patrioci którzy stanęli w obronie interesów swoich krajów. Mordują i sądzą ich ci co prowadzili przeciw nim i ich interesom wojnę.

Data: 2011-10-25 04:50:47
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 20:17:14 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I tu w Jugosławii i tam w Libii  winny jest ten sam -  imperializm  krajów zachodnich, to one podburzali do buntu i dozbrajali buntowników.

Nagroda im się należy za udaną deratyzację.

--
stevep

Data: 2011-10-23 19:17:53
Autor: pluton
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

No to tera bedom mieli ową WOLNOŚĆ. :-/
Wyrzynanie się band.

Bandy, ktore mialy darmowa opieke medyczna i zerowe oprocentowanie kredytow
beda wyrzynac bandy, ktore mialy darmowa edukacje i wysokie zasilki
socjalne.

Nullification

Data: 2011-10-23 19:26:02
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 19:17:53 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Tak - bandy, które teraz nie mają nic i będą się wyrzynać o resztki...

Data: 2011-10-23 20:06:13
Autor: pluton
> [...]
> socjalne.

Tak - bandy, które teraz nie mają nic i będą się wyrzynać o resztki...

To dopiero matoly. A mieli bezplatna energie elektyrczna, edukacje, sluzbe
zdrowia
paliwo , zasilki rodzinne o ktorych nie snilo sie Europejczykom ( czym
wiecej dzieci tym wieksze) , zero opodatkowania, pozyczki z banku
panstwowego bez procentu.

Powinni szybko koronowac syna Kadafiego zeby to wszystko im wrocilo.
A jak sie sprawdzi (w co nie watpie) to my szybciutko koronujemy
syna edkagerka i bedziemy mieli jeszcze lepiej nic libijczycy.

Nullification

Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia