Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

Data: 2011-10-23 10:13:29
Autor: pluton
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Libijczycy MIELI : bezplatna energie elektyrczna, edukacje, sluzbe zdrowia

paliwo , zasilki rodzinne o ktorych nie snilo sie Europejczykom ( czym
wiecej dzieci tym wieksze) , zero opodatkowania, pozyczki z banku
panstwowego bez procentu.

i MIELI tez zdrowo nasrane w glowach, zeby zniszczyc taki raj.

Ciekawe, dlaczego tak zrobili ?

Nullification

Data: 2011-10-23 10:45:23
Autor: cytryna
> [...]

> panstwowego bez procentu.

i MIELI tez zdrowo nasrane w glowach, zeby zniszczyc taki raj.

**************************************

Zapewne pobratymcy GWna skutecznie ich podszczuli metodą wypróbowaną w Polsce.
Nie poszło do końca z Palestyńczykami - to dla wprawy skłócili libijczyków.
Tacy to z tych pałkarzy paprykarze.

Data: 2011-10-23 15:59:23
Autor: pluton
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Zapewne pobratymcy GWna skutecznie ich podszczuli metodą wypróbowaną w
Polsce.

Jakies nazwiska ?

Nullification

Data: 2011-10-23 10:53:58
Autor: oyster
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

A czy to taki problem, żeby narobić ludziom wody z mózgów? Przecież widać, że mamy do czynienia z akcją na skalę kontynentalną - Algieria, Egipt, Syria. Przy czym Syria i Libia to dwa kraje, na udupieniu których zachodowi i Izraelowi mogło zależeć najbardziej.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 16:07:30
Autor: pluton
> [...]

Egipt, Syria. Przy czym Syria i Libia to dwa kraje, na udupieniu których
zachodowi i Izraelowi mogło zależeć najbardziej.

Ciekawe, jak zrobili im wode z mozgu. Musieli libijczykom naobiecywac nie
byle co: ze beda placic za energie elektryczna, ze beda musieli palcic za
edukacje,
ze beda musieli placic za sluzbe zdrowia, za paliwo, ze nie dostana zadnych
zasilkow rodzinnych, ze beda placic mordercze podatki a pozyczki z banku
zrujnuja ich calkowicie.
No i na pewno obiecali, ze zachod rozkradnie im rope a oni beda mieszkac w
jaskiniach i zryc piasek z pustyni.

Nullification

Data: 2011-10-26 15:35:41
Autor: wiesiaczek
pluton wrote:

> [...]

banku zrujnuja ich calkowicie.
No i na pewno obiecali, ze zachod rozkradnie im rope a oni beda mieszkac w

Bardzo śmieszne.
Zapomniałeś tylko, żePolacy w 1980-ym poszli za Solidarnośćią, która obiecała im katrki na mięso, nie wierzysz?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-26 15:48:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:j892bc$r18$1news.onet.pl...
pluton wrote:

> [...]

Zapomniałeś tylko, żePolacy w 1980-ym poszli za Solidarnośćią, która
obiecała im katrki na mięso, nie wierzysz?

Sądzę, że Libijczykom brakowało wolności.
Za Kaddafiego zlikwidowano wybory powszechne, zabroniono tworzenia partii politycznych, związków zawodowych, zakazano wolnej prasy.

Data: 2011-10-26 18:10:51
Autor: jadrys
[...]

Wcześniej, za króla były te swobody na porządku dziannym?

Data: 2011-10-26 18:45:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8968b$8tb$2news.icm.edu.pl...

[...]

Logika się kłania. Zlikwidować można tylko to, co istnieje. Gdyby tych swobód nie było, to nie byłoby co likwidować.
Nie broń zbrodniarza, bo się kompromitujesz.

Data: 2011-10-28 04:59:00
Autor: stevep
Dnia 26-10-2011 o 18:10:51 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A ile lat temu za czasów króla?

--
stevep

Data: 2011-10-26 19:07:28
Autor: wiesiaczek
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]
[...]

Pewnie tak im się wydawało. Teraz za to będą mieli wolnośći na full, tylko czy będą mieli włożyć co do garnka?

Data: 2011-10-26 19:17:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:j89eoe$afp$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]
[...]

Podajesz w wątpliwość, że Kaddafi zlikwidował wybory powszechne, zabronił tworzenia partii politycznych, związków zawodowych, zakazał wolnej prasy?

To jest ich życie. Oni to wybrali i tobie g. do tego. Możesz jedynie kibicować lub negować, ale to ma taki sam wpływ na ich poczynania, jak zachowanie wałacha w stadninie ogierów.

Data: 2011-10-26 20:21:54
Autor: wiesiaczek
Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]
[...]

Niezupełnie to miałem na myśli. Raczej to, że ten brak wolności nie był tak dotkliwy jak im się wydawało.
Sam chętnie zrezygnowałbym z części wolności na rzecz spokojnego i beztroskiego życia. Mnie naprawdę nie jest potrzebne sto partii politycznych ale za to wolałbym gwarancję dostatniej emerytury.

Data: 2011-10-26 20:46:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:j89j41$qn8$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nic nie stoi na przeszkodzie, byś udał się do Libii i przekonał do swoich poglądów. Póki co, to nie masz wpływu na poglądy owych.
Przypuszczam, że Libijczyków nie interesują twoje poglądy na życie.

Data: 2011-10-27 09:28:03
Autor: wiesiaczek

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jestem tego samego zdania.
Dlatego zostaję tu i mam nadzieję na zmianę tego wypaczonego ustroju.
Na razie zainstalowałem Linuksa i nie brałem udziału w tej szopce z wyborami :)

Data: 2011-10-26 21:51:29
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:48:03 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Sądzę, że Libijczykom brakowało wolności.
Za Kaddafiego zlikwidowano wybory powszechne, zabroniono tworzenia partii politycznych, związków zawodowych, zakazano wolnej prasy.

To mówisz, ze im Sikorski niczym anioł wolność zawiózł?
Bójcie się,Libijczycy!
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-26 21:48:05
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:35:41 +0200, wiesiaczek napisał(a):

Zapomniałeś tylko, żePolacy w 1980-ym poszli za Solidarnośćią, która obiecała im katrki na mięso, nie wierzysz?

Bo Ci przypomnę, co obiecywała potem. Dlatego zmądrzeli.

Data: 2011-10-23 18:55:58
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 10:53:58 +0200, oyster napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

....bo rewolucję (tu: zamęt w głupich łbach) robi się najłatwiej
niekoniecznie wtedy, kiedy nie ma co do garnka włożyć, ale i wtedy, kiedy
jest ZA dobrze.

Data: 2011-10-24 20:17:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-23 18:55, Ikselka pisze:

...bo rewolucję (tu: zamęt w głupich łbach) robi się najłatwiej
niekoniecznie wtedy, kiedy nie ma co do garnka włożyć, ale i wtedy, kiedy
jest ZA dobrze.

No, akurat ta największa, z 1917-tego  wybuchła z powodu pustego garnka.

Data: 2011-10-24 20:35:10
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 20:17:34 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

No widzisz, a w Libii z powodu pełnego...

Data: 2011-10-24 21:07:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-24 20:35, Ikselka pisze:
[...]

To chyba jednak nie o to poszło. Tzn. nie to było powodem. Ja to w ogóle tego co się stało w Libii nie nazwałbym rewolucją. To była zbrojna interwencjia obcych państw.

Data: 2011-10-24 21:55:11
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 21:07:20 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

No a w Rosji to nie interwencja OBCYCH państw? - też zbrojna, choć ręką
narodu rosyjskiego wykonana... Niby kto im przysłał Kałmuka, Lenina w
zaplombowanym wagonie?
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,3104
3-)

Data: 2011-10-26 14:06:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-24 21:55, Ikselka pisze:

[...]

Naprawdę widzisz jakąś analogię w tych dwu zdarzeniach - wtedy w Rosji i w dzisiejszej Libii?

Data: 2011-10-26 21:23:36
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 26 Oct 2011 14:06:50 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Tak - interwencję z zewnątrz. Forma jest drugorzędna.

Data: 2011-10-24 20:49:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j84a21$qj0$1news.onet.pl...
[...]

I ci, co obiecali zapełnić te garnki, spowodowali wielomilionowe śmierci głodowe (Ukraina)!

Data: 2011-10-24 21:07:11
Autor: jadrys
[...]

Nikt nie zna przyszłości, Lenin też jej nie znał.

Data: 2011-10-24 21:13:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j84cvb$4tv$3news.onet.pl...

[...]

To czcisz takĹźe Hitlera?

Data: 2011-10-26 14:06:41
Autor: jadrys
[...]

Hitlera zamiarem zawsze, od samego początku była chęć dominowania, a celem Lenina była chęć wydostania się spod dominacji.

Data: 2011-10-26 15:17:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j88ntu$b30$4news.icm.edu.pl...

[...]

Chory jesteś? Łączysz się z duchem Lenina i pytasz go o skrywane zamiary? Gdyby Lenin chciał uwolnić od dominacji to by stworzył anarchię.

"W rozumieniu politycznym (w anarchizmie) to taka struktura, w której państwo zostaje zastąpione przez nieprzymusową i niescentralizowaną organizację społeczeństwa (np. federację autonomicznych miejscowości)."

Data: 2011-10-26 18:10:43
Autor: jadrys
[...]

Jasne, biorę tabletki na nadciśnienie. Lenin, Bodziu - tylko wyzwolił masy spod dominacji stosunkowo nielicznej grupy jaśniepanów. A Hitler odwrotnie - zdominował masy.

Data: 2011-10-26 18:43:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8968a$8tb$1news.icm.edu.pl...

[...]

I natychmiast zaczął ich mordować.

Data: 2011-10-28 04:54:24
Autor: stevep
Dnia 26-10-2011 o 18:10:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale bzdety.

-- stevep

Data: 2011-10-25 04:55:13
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 21:07:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Na szczęście też znalazła się Kaplan i uziemiła tego bandziora.

--
stevep

Data: 2011-10-26 14:06:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-25 04:55, stevep pisze:

Nikt nie zna przyszłości, Lenin też jej nie znał.

Na szczęście też znalazła się Kaplan i uziemiła tego bandziora.

Są dla ciebie jakieś świętości? Bo zło, jak widzę kojarzy ci się z jednym - zły ten co stara się coś zrobić dla innych.

Data: 2011-10-23 16:20:19
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j80iej$h34$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N

Tak samo mieli nasrane w glowach, jak Polacy, którym też nasłano amerykańskich agentów, wcześniej wyszkolonych przez USA i zainspirowano stan wojenny, a potem okrągły stół...

To takie proste...

Dlaczego Polacy taskie głupki i obcą agenturę wybierają od 22 lat?

boukun

Data: 2011-10-23 16:30:48
Autor: pluton
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

Dlaczego Polacy taskie głupki i obcą agenturę wybierają od 22 lat?

Bo takie pieprzone pacholki jak ty zostaja w domu i nie glosuja
na prawdziwych Polakow.

Nullification

Data: 2011-10-23 17:31:36
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j818i1$eo7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Weź se koło i pierdolnij się w te swoje pojebane czoło... Wybierać to trzeba mieć w czym, a nie w systemie, który jest ułożony przez USA i syjonistów...

Ten system jest niereformowalny..., tylko umysłowo chory, lub pachołek obcej agentury lub koniunkturalista chodzi na ich układane wybory!

Przez takich niedorozwojów jak ty, Polska stoi tak jak stoi...

boukun

Data: 2011-10-23 19:15:18
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 16:20:19 +0200, boukun napisał(a):

Dlaczego Polacy taskie głupki i obcą agenturę wybierają od 22 lat?

Mój Boże, a skad Ty wiesz, KOGO tak naprawdę Polacy wybierają? Bo Ci ktoś z
TV(sic!) ogłasza wyniki wyborów?
:-/

Data: 2011-10-23 20:27:05
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:tz3q53zak4a7$.hjyhcrqxwyv9.dlg40tude.net...
[...]

Dlatego nie powinni w ogóle przykładać ręki do tego kurewskiego systemu. Biorąc w tym udział, legalizują ten system...

boukun

Data: 2011-10-23 20:50:59
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 20:45:46 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

....tylko JAKA jest alternatywa?
Niechodzenie na wybory jest wobec tego równie bierne, jak chodzenie.

Data: 2011-10-23 21:07:39
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fcf9zdv0fba8$.13nty1vmw1y30.dlg40tude.net...
[...]

Jeśli tylko 15% pójdzie na wybory, czyli sami na siebie i ich rodziny oraz członkowie partii tylko zagłosują. System musi wtedy natychmiast upaść...

Naród stworzy oddolnie swoje struktury władzy...

boukun

Data: 2011-10-23 21:15:18
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 21:07:39 +0200, boukun napisał(a):

Jeśli tylko 15% pójdzie na wybory, czyli sami na siebie i ich rodziny oraz członkowie partii tylko zagłosują.

Skąd masz informacje, ze członkowie partii i ich rodziny to zaledwie 15
procent społeczeństwa?
:-)

System musi wtedy natychmiast upaść...

Nie upadnie, bo nie bedzie wiedział, że ma upaść - "sondaże" i "wyniki"
temu zapobiegną. Media to potęga - kto ma media, ten ma system...
:-/

Data: 2011-10-23 21:30:48
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1352gcasnuyc4$.1jg48bh50lxuo.dlg40tude.net...
[...]

To jest ok. 5% społeczeństwa...

[...]

System niedługo i tak sam zdechnie, bo roztrwonią wszystko, a żadnej ekonomi nie posiadają...

boukun

Data: 2011-10-23 22:40:12
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 21:30:48 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Tyle samo to ja mogłam powiedzieć o UE już w momencie jej powstania...

Data: 2011-10-23 18:52:04
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 10:13:29 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Pewnie mieli za mało :-/

Data: 2011-10-23 19:07:37
Autor: sofu
[...]

Cholera wie? Zawsze są jacyś niezadowoleni, odrzuceni przez system, ci którym się nie udało, albo zwykłe menty i niebieskie ptaki.
Pewnie jak to zwykle bywa, nie było w Libii tak słodko jak to opisano?
Kadafi rządził 42 lata i ludzie nie znali innego systemu. Wielu przyzyczajonych do tego co mają myślało, że bez niego bedzie lepiej?
Zapewne przez myśl im nie przechodzi, że może byc gorzej?
W krajach rządzonych autokratycznie lub nieudolnie narastają różne społeczne naprężenia i czasami wystarczy iskra, aby nastapiła społeczna eksplozja. Myślę, że obiektywnie patrzac NATO nie powinno się wpierdalać do innego kraju. Cokolwiek by nie powiedziec, to opowiedzieli się po jednej ze stron i pytanie czy tej właściwej? Działanie NATO moim zdaniem podlega pod osąd Trybunału Światowego. Problem polega na tym, że taki trybunał jest w łapskach tych, których by należało osądzić. Bez bombardowań całowany w rekę przez Berluskoniego Kadafii (lub jego synowie) rzadziłby dalej.
Na pewno po Libii różne satrapy poczują się niepewnie.  Ale czy zachód moze odgwizdać triumf zwycięstwa? tak o ile te kraje nie wpadna w łapska muzułmańskich ekstremistów.

sofu

Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia