Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia

Data: 2011-10-23 11:39:24
Autor: Krzysiek
Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia
Hallo,

"sofu"  schrieb im Newsbeitrag news:j80fvg$h6v$1node2.news.atman.pl...

[...]
Nie wiem jak tam było, bo sam nie byłem, choc znałem takiego co był i widział.
Ale tak sobie myslę, że w Libii bedzie to samo co w Polsce po upadku komunizmu.
Różne podejrzane typy dobiorą się do władzy i sprzedadzą kraj razem ze swoimi obywatelami.

sofu

malo prawdopodobne, ze to samo, przeciez najpierw trzeba tych
ludzi rozbroic, bo bez tego moga bardzo "nieuprzejmie" reagowac
na wszelkie sprzedawania.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Libijczycy MIELI : bezplatną energie elektyrczną, edukacje, slużbę zdrowia