Libijskie czołgi naruszyły strefę zakazu lotów !!!

Data: 2011-03-19 19:15:54
Autor: Zennon
Libijskie czołgi naruszyły strefę zakazu lotów !!!
Oburzające !!!

Zennon

Data: 2011-03-19 12:13:16
Autor: Marek
Libijskie czołgi naruszyły strefę zakazu lotów !!!
On Mar 19, 7:15 pm, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Oburzaj ce !!!

Zennon

Wojska Kaddafiego atakuja ludnosc cywilna: na dowod tego pokazali w
tv, jak zestrzelony zostal "powstanczy samolot".

Data: 2011-03-19 19:23:28
Autor: obserwator
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Wojska Kaddafiego atakuja ludnosc cywilna: na dowod tego pokazali w
tv, jak zestrzelony zostal "powstanczy samolot".

 pewnie sowiecki. Putin przyszedl juz z pomoca?

Data: 2011-03-19 21:33:14
Autor: igor.ostachowiczWYTNIJTO
> [...]

> tv, jak zestrzelony zostal "powstanczy samolot".

 pewnie sowiecki. Putin przyszedl juz z pomoca?

Zbrodnicze strzelanie do umundurowanej dla zabawy w paintballa ludności cywilnej latającej po pracy nowoczesnymi wojskowymi myśliwcami, mającej do dyspozycji lotniska wojskowe z pełna obsługa radarową i przeciwlotniczą,zapewne przerabiane dla rozrywki z parkingów samochodowych na popołudnia po pracy, strzelającej z widocznych na zdjęciach najnowocześniejszych działek plot oraz rusznic ppanc, świeżutko wydobytych z tapczanów, wersalek i szaf w przedpokoju, na zdjęciach wyraźnie widać że ani jednej ryski na tym uzbrojeniu, świeża farba, piękny stan magazynowy, świeżo rozkonserwowane nóweczki. Strzelanie do tych cywili to zbrodnia, ZBRODNIA, SZALEŃSTWO, KADAFFI OSZALAŁ !!!!!! I TO PUŁKOWNIK, WOJSKOWY.  SZALENIEC,ZBRODNIARZ itd itp.

Data: 2011-03-19 21:35:33
Autor: u2
W dniu 2011-03-19 21:33, igor.ostachowiczWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
ZBRODNIA, SZALEŃSTWO, KADAFFI OSZALAŁ !!!!!! I TO PUŁKOWNIK, WOJSKOWY.  SZALENIEC,ZBRODNIARZ itd itp.

Nie podniecaj się tak, zbrodniarz poniesie zasłużoną karę.

Data: 2011-03-19 21:53:25
Autor: igor.ostachowiczWYTNIJTO
> [...]

> PUŁKOWNIK, WOJSKOWY.  SZALENIEC,ZBRODNIARZ itd itp.

Nie podniecaj się tak, zbrodniarz poniesie zasłużoną karę.

Nie kumasz koleś? Właśnie o tym piszę. Napisałem chyba wyraźnie, ZBRODNIARZ, który strzela do tych uzbrojonych po zęby cywili w myśliwcach bojowych. I musi ponieść karę. Jasne?

Data: 2011-03-19 22:42:25
Autor: A. Filip
Libijskie czołgi naruszyły strefę zakazu lotów !!!
"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> pisze:
Oburzające !!!

Zennon

A kto im śmiał sprzedać te latające czołgi?! :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Pierwszy łyk - rozgrzewa, trzeci - miecz wydobywa.

Libijskie czołgi naruszyły strefę zakazu lotów !!!