Data: 2010-03-18 00:07:27 | |
Autor: saturn5 | |
Licencja PPL | |
Narazie trenuje na FSX :) jak to wyglada w realnym samolocie np Cessna 150 czy najmijeszy ruch wolantem przeklada sie na lot czy nie jest to takie wrazliwe. Jak trenujesz na FSX i na samolocie powiedzmy typu 172 ktory przychodzi z FSX to nie dziwie sie ze to wyglada super 'wrazliwie'. Zaplac ekstra i dokup sobie jakis dobry 172 (jest kilka, ja polecam ten z Flight One) i zobaczysz ze ta wrazliwosci sie znacznie zmniejszy. -- |
|
Data: 2010-03-18 01:39:15 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Licencja PPL | |
saturn5 wrote:
Jak trenujesz na FSX i na samolocie powiedzmy typu 172 ktory przychodzi zTo jest raczej kwestia joysticka. Wiadomo, że mały samolot czulej reaguje na stery niż duży i FS stara się to odwzorowywać. Niestety nawet przy czułości zjechanej na minimum precyzja na małych samolotach jest nadal niewystarczająca. Wolant rozwiązuje ten problem. |
|
Data: 2010-03-18 01:53:05 | |
Autor: saturn5 | |
Licencja PPL | |
To jest raczej kwestia joysticka. joystick i jego ustwienie to dodatkowa i niezalezna sprawa. Twierdze ze defaultowy 172 w FSX jest po prostu do kitu. Mam w koncu okolo 190 godzin na prawdziwym 172 i uwazam ze taki 172 z Flight One to niebo-a-ziemia jesli chodzi o symulacje dynamiki lotu. Carenado podobno tez jest b.dobry choc nie probowalem, Carenado ma oprocz tego 152. -- |
|
Data: 2010-03-19 03:08:09 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Licencja PPL | |
saturn5 wrote:
Twierdze ze defaultowy 172 w FSX jest po prostu do kitu. Mam w koncu okoloOk nie wypowiadam się, bo ja co prawda wylatałem na Fsie już ponad tysiąc godzin, ale tylko na dużych płatnych samolotach. W sumie nie przyszło mi do głowy kupić Cessny. Teraz jak zacznę latać w realu, to może i o takim zakupie pomyślę. |
|
Data: 2010-03-19 17:32:34 | |
Autor: saturn5 | |
Licencja PPL | |
Teraz jak zacznę latać w realu, to może i o takim Powinines, w koncu bedzie cie to kosztowac przyslowiowe grosze .. ile? ..1/4 godziny z instruktorem w prawdziwym samolocie a roznica zasadnicza. -- |
|
Data: 2010-03-18 11:52:26 | |
Autor: Lukasz Trabinski | |
Licencja PPL | |
saturn5 <saturn5@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:
Nie latałem na FSXach, ale wiem że same różne egzemplarze takiej Cessny 172 róznią się czułość wolantu mają i wyczuwalne jest to nawet dla osoby dopiero co zaczynającej latać. -- ŁT |
|
Data: 2010-03-18 17:18:49 | |
Autor: saturn5 | |
Licencja PPL | |
Nie latałem na FSXach, ale wiem że same różne egzemplarze takiej Wiesz na pewno jak nie latales FSX???? Wlasnie uruchomilem FSX - jest tam tylko jeden 'egzemplarz' 172 jesli sam niczego nie dokupiles/dodales. -- |
|
Data: 2010-03-18 21:22:40 | |
Autor: Lukasz Trabinski | |
Licencja PPL | |
saturn5 <saturn5@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:
Chodziło o _prawdziwym_ lataniu na 172, a nie na FSX :) Egzemplarz egemplarzowi jest nierówny. -- ŁT |
|
Data: 2010-03-18 22:27:35 | |
Autor: saturn5 | |
Licencja PPL | |
Chodziło o _prawdziwym_ lataniu na 172, a nie na FSX :) Egzemplarz OK, teraz rozumiem. Ale nie bardzo sie z tym zgodze. W koncu przelatalem bardzo roznymi 172 (nie latalem ostatnia wersja 'R') z roznych klubow lotniczych, rozne roczniki i nigdy nie dostrzeglem roznicy i chyba tak powinno byc - w koncu tak istotna sprawa jak roznice czulosci wolantu moglby potencjalnie swiadczc o nieprawidlowym 'rigging' a taka rzecz kazdy obowiazkowy przeglad by musial usunac. Wiem ze byly roznice w tym co silnik moze - bo silnik moze byc wczesniej i pozniej po remoncie i tu sie czasami zauwaza roznice. -- |
|